Tu môžete diskutovať o automobiloch Tatra, ktoré sú na predaj
-
michalolejko
Príspevok
od užívateľa michalolejko » 26 Okt 2006, 10:07
hoší dotaz kdo z Vás má v autě podvozek dělaný v HáPéčku ? Jak se to chová atd... dík za info.
-
Stevo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1180
- Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
- Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
- Bydlisko: Garáž
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Stevo » 26 Okt 2006, 10:12
Ked drzis volant, ide to rovno, a potom na ktoru stranu tym koleckom tocis, tam to odboci. super vec.
-
michal olejko
Príspevok
od užívateľa michal olejko » 26 Okt 2006, 10:46
tak že klasická "vlna" odpadá? náklon celeho vozu jak u normálních aut.?
-
Stevo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1180
- Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
- Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
- Bydlisko: Garáž
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Stevo » 26 Okt 2006, 10:54
Ked mas poriadne gumy tak sa to samozrejme naklana, ked mas MP7 ktore nezvladaju ziadne bocne zatazenie tak ides efektne bokom bez naklonu von zo zakruty do pola
Zas HP sporting nieje vseliek, oproti rozpadnutym PALom je to ale zasadny rozdiel
-
michal olejko
Príspevok
od užívateľa michal olejko » 26 Okt 2006, 11:14
já mám závodní okruhové gumy na tom autě tak že snad bude po problému...
-
etienne
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 4117
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
- Bydlisko: Bratislava
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa etienne » 26 Okt 2006, 11:20
Pohodlie nadovsetko
-
D.A.
Príspevok
od užívateľa D.A. » 26 Okt 2006, 12:13
Števo, já ve svých Tatrách ani nemusím držet volant, aby to jelo rovno, a to mám obyčejné Sachsy... Se zbytkem stati o odbočování plně souhlasím. Je to plně závislé na pohybech volantem.
-
Stevo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1180
- Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
- Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
- Bydlisko: Garáž
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Stevo » 26 Okt 2006, 12:30
Zavodni okruhove? No tie mam aj ja, ale popravde tie slicky na normalnej ceste viac nez 500km nevydrzia a je to mrhanie materialom. Ale ako myslis....
-
michal olejko
Príspevok
od užívateľa michal olejko » 26 Okt 2006, 13:04
však ja to nemám na normální cestu mam to na okruh... Ty jezdíš 623?
-
Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
- Bydlisko: ČR
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Luboš » 26 Okt 2006, 13:07
A co vlastně obnáší ten "podvozek dělaný v HáPéčku"? O tlumičích jsem už slyšel, ale dělají na T613 i něco dalšího?
-
michal olejko
Príspevok
od užívateľa michal olejko » 26 Okt 2006, 13:08
+ kompletní pérování...
-
Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
- Bydlisko: ČR
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Luboš » 26 Okt 2006, 13:14
Pérování jsou jen pružiny, nic dalšího?
-
michal olejko
Príspevok
od užívateľa michal olejko » 26 Okt 2006, 13:23
v předu výškově stavitelné vč. misek v zadu jen péra....jdes do toho?
-
Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
- Bydlisko: ČR
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Luboš » 26 Okt 2006, 13:29
To se ještě uvidí, ale do budoucna mi asi nic jiného nezbyde.
Mimochodem potřeboval bych dva přední PALy/Atesa, mohou být i jeté (né repas), ale nevyteklé. Moc to nespěchá, cca do roka by to stačilo. Tak kdyby někomu po té přestavbě na podvozek HP zbyly...
-
michal olejko
Príspevok
od užívateľa michal olejko » 26 Okt 2006, 13:38
nezbydou páč je podmínka že si doneseš vlastní patrony př.
tlumiču...
-
Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
- Bydlisko: ČR
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Luboš » 26 Okt 2006, 13:44
A na pružiny vlastní drát, ne... Co na tom proboha nedovedou vyrobit?
-
michal olejko
Príspevok
od užívateľa michal olejko » 26 Okt 2006, 13:48
ten vlastní ne tím si mužeš dloubnout do očička
-
D.A.
Príspevok
od užívateľa D.A. » 26 Okt 2006, 13:59
Ty kokšo, oni za 15 klacků nejsou schopni ani sehnat vyteklé PALy?????
Tak to bude sqělá firma...
Kolik je teda BEZSTAROSTNÁ cena za nové tlumiče na T613?
Radši se přiznejte, kdo nedávno v Říši bez problémů nakoupil Sachsy přední!?! (Tedy pokud za problém nepovažujeme pořizovací cenu 3500 Kč/kus.) Taky bych to tam omrknul a jedním dvěma páry nepohrdnul...
-
Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
- Bydlisko: ČR
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Luboš » 26 Okt 2006, 14:19
KDE?
Celosvětové zásoby měly být vyčerpány už před čtyřmi lety.
-
Stevo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1180
- Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
- Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
- Bydlisko: Garáž
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Stevo » 26 Okt 2006, 14:26
Netreba stare patrony, oni robia vlastne. Staci povedat.
Lubos ked nevies co s peniazmi, daj si kludne vyrobit aj ty hlinikove ramena s plyuretanovymi silentblokmi, tlmice s oddelenymi rezervoarmi, coolover pruziny a mozes jazdit nezavisle od PALu, SACHSu, Tatry....
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných