TATRA 613-3 LPG od 8000 Kč
TATRA 613-3 LPG od 8000 Kč
Tatra 613 r.v. 1977, karoserie 1987 vzhled 613-3 "plasťák", motor 1984:
- vada motoru kouří - připraven na vyjmutí (mohu zajistit opravu v dobrých rukách za přijatelný peníz)
- propadlá STK
- propadlá tlaková zkouška LPG bomby
- 1 tlumič KO (3 tlumiče OK)
- přední pneu nepoužitekné
+- šedá metalíza (lak nedokonale opravován, místy koroze). Přidám sadu sprejů na opravu této barvy
+- Tatra je k vidění v Praze 4 (Modřany)
+ nic netajím, jednám fér
+ LPG BRC 70litrů legální, startování i v zimě, spotřeba od 11l / 100
+ unikátní výfuk s velkými chrom nerez koncovkami, dokonale padne do nárazníku, téměř nejetý, stál mě 13000 Kč
+ rádio
+ přečalouněný interiér, barva Tatra modrá, 4x bezp.pásy
+ tónovaná skla (folie), přední pruh
+ dálkové centrální zamykání
+ pěkná litá kola elektrony (původ z BMW) k vidění na mnoha Tatrách, takže téměř originál
+ sada plechových disků
+ pěkné zářivé chromy
+ dlouhá převodovka
+ přenechám za 8000 Kč bez elektronů (+3000Kč) a výfuku (+6000Kč), jsem majitel více Tater (toto je i důvod prodeje, povedlo se mi sehnat Speciála a už se mi nechce věnovat čas opravě této Tatry)
Kontakty:
Petr Janda
jandapetr@seznam.cz
603 25 95 42
Fotografie je staršího data prosinec 2003 (ještě bez nového výfuku)
- vada motoru kouří - připraven na vyjmutí (mohu zajistit opravu v dobrých rukách za přijatelný peníz)
- propadlá STK
- propadlá tlaková zkouška LPG bomby
- 1 tlumič KO (3 tlumiče OK)
- přední pneu nepoužitekné
+- šedá metalíza (lak nedokonale opravován, místy koroze). Přidám sadu sprejů na opravu této barvy
+- Tatra je k vidění v Praze 4 (Modřany)
+ nic netajím, jednám fér
+ LPG BRC 70litrů legální, startování i v zimě, spotřeba od 11l / 100
+ unikátní výfuk s velkými chrom nerez koncovkami, dokonale padne do nárazníku, téměř nejetý, stál mě 13000 Kč
+ rádio
+ přečalouněný interiér, barva Tatra modrá, 4x bezp.pásy
+ tónovaná skla (folie), přední pruh
+ dálkové centrální zamykání
+ pěkná litá kola elektrony (původ z BMW) k vidění na mnoha Tatrách, takže téměř originál
+ sada plechových disků
+ pěkné zářivé chromy
+ dlouhá převodovka
+ přenechám za 8000 Kč bez elektronů (+3000Kč) a výfuku (+6000Kč), jsem majitel více Tater (toto je i důvod prodeje, povedlo se mi sehnat Speciála a už se mi nechce věnovat čas opravě této Tatry)
Kontakty:
Petr Janda
jandapetr@seznam.cz
603 25 95 42
Fotografie je staršího data prosinec 2003 (ještě bez nového výfuku)
- Prílohy
-
- tatra.jpg
- (199.37 KiB) 1324 stiahnutí
Naposledy upravil/-a Petr Janda v 10 Jan 2006, 23:14, upravené celkom 5 krát.
Dobrý den,
také jsem mladší ročník. Tatra je na plyn, takže náklady na její provoz jsou v pořádku a kdo se sveze pochopí. Nevýhodou je výše pojistky, ale to může být kompenzováno spolehlivostí Tatry. Jasně provoz Favorita vyjde levněji, ale to provoz Trabanta taky. Jsem schopen Vám tu Tatru nechat za 20000 což je přijatelná cena za koníčka jménem Tatra. O prodeji na díly jsem už skoro pevně rozhodnut, zázrak se nekoná a nadšenců Tater bez Tatry ubívá. Je to škoda, bude zas o jednu pěknou se zářivými chromy na dálku míň.
také jsem mladší ročník. Tatra je na plyn, takže náklady na její provoz jsou v pořádku a kdo se sveze pochopí. Nevýhodou je výše pojistky, ale to může být kompenzováno spolehlivostí Tatry. Jasně provoz Favorita vyjde levněji, ale to provoz Trabanta taky. Jsem schopen Vám tu Tatru nechat za 20000 což je přijatelná cena za koníčka jménem Tatra. O prodeji na díly jsem už skoro pevně rozhodnut, zázrak se nekoná a nadšenců Tater bez Tatry ubívá. Je to škoda, bude zas o jednu pěknou se zářivými chromy na dálku míň.
slovensko
ad slovensko:
Na Slovensku je spousta volných dokladů na T613, ne? Vždyť určitě plno aut skončilo na díly.
Nebo nedá se vůz z roku 1977 sice s vyměněnou karoserií r.v.1987 dát na Slovensku na veteránské SPZ? V ČR lze na veteránská čísla dovést cokoliv ve stavu veterána staršího r.v 1984 a potom se už nemusí nikdy na technickou, ručení je 1/12 a jezdit se s tím také dá
Na Slovensku je spousta volných dokladů na T613, ne? Vždyť určitě plno aut skončilo na díly.
Nebo nedá se vůz z roku 1977 sice s vyměněnou karoserií r.v.1987 dát na Slovensku na veteránské SPZ? V ČR lze na veteránská čísla dovést cokoliv ve stavu veterána staršího r.v 1984 a potom se už nemusí nikdy na technickou, ručení je 1/12 a jezdit se s tím také dá
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
V ČR se určitě NEDÁ dovést na veteránské RZ cokoli a "plastová" 613 už vůbec ne. Zaplať bůh zpětná kontrola a značkoví specialisté začínají fungovat a od května 2006 tu bude zřejmě spousta vozidel bez jakýchkoliv dokladů, tedy maximálně tak k naložení do octa či umístění do výstavních expozic. Ty peníze za uplacení testačních komisí si jejich majitelé mohli raději nechat na Vánoce......
to Radek:
jezdím denně hodně po Praze (řídím tramvaj) a čumím po autech jak se dá a tu jsem zatím viděl snad jen jeden vůz, který si veteránskou SPZ asi nezaslouží. Jinde je situace vážná a na "V" jezdí i vraky nebo obyč.tuctová auta? Jestli komise radikálně zpřísní, tak bude veteránská spz možnost jen pro milionáře, kteří dokáží vůz kompletně zrenovovat
jezdím denně hodně po Praze (řídím tramvaj) a čumím po autech jak se dá a tu jsem zatím viděl snad jen jeden vůz, který si veteránskou SPZ asi nezaslouží. Jinde je situace vážná a na "V" jezdí i vraky nebo obyč.tuctová auta? Jestli komise radikálně zpřísní, tak bude veteránská spz možnost jen pro milionáře, kteří dokáží vůz kompletně zrenovovat
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Komise nezpřísní, komise mají být přísné již několik let, ale protože zejména na srazech HV vidáme někdy úplná zvěrstva s "V" RZ, byl zřízen kontrolní orgán, který "podezřelé" testace a následné "neoprávněné" vydané veteránské RZ zpětně ověřuje a pokud je příslušná komise a majitel neobhájí, jsou rušeny bez náhrady, tedy navždy vyřazeny z registru.
Jo Petře, za jízdy tramvají po Praze opravdu mnoho historických vozidel nepotkáš a to právě pro to, že jsou historická, tudíž dle FIVA nejsou určena k běžnému provozu. Nevím podle čeho soudíš, že jsi potkal jen jeden vůz, co si veteránské RZ nezaslouží, ale jestli soudíš podle toho, že to byla třeba vyšisovaná Š1000MBX, tak třeba právě ta si ty RZ zaslouží 100x víc, než nablýskaná amerika 90tých let s osmilitrovým motorem a s padělanými či žádnými doklady, kterou na RZ "postavila" nějaká tlupa úplatných xindlů aby se tak "zavděčila" jejímu majiteli, který chce být u něj na vsi king a nemá na pojistku.
Vlastnit a provozovat HV totiž vůbec neznamená, že to HV musí být vymydlené a nyblýskané jako když opustilo fabriku, více se cení stav původní, tedy originální, pokud je funkční.
A co se týče těch "milionářů" - ono je někde psáno, že udělení veteránských RZ je výpomoc národní autority FIVA pro sociálně slabé spoluobčany, kteří by mermomocí chtěli mít veterána, aby byli "in " a nemuseli přitom platit zákonné ručení? Kdepak, tato jedinečná možnost provozovat historické vozidlo v současné legislativě je privilegiem a obrovskou pomocí právě pro ty lidi, kteří historickým vozidlům svůj čas, peníze a vlastně všechno obětují, nebojí se pustit se do renovací, nad kterými by mnoho lidí dávno zlomilo hůl, a kteří jsou díky jedinečnosti svých vozidel kolikrát nuceni je složit z několika vraků zakoupených či nalezených v různých koutech světa. A když pak tu renovaci dokončí a výsledkem jejich práce je plnohodnotné historické vozidlo, tak jak má být, ale které samozřejmě nemá platné doklady a není dosud vedenu v registru vozidel příslušné země, je absolvování procedur k získání veteránských RZ jedinnou cestou, jak jej legálně na pozemních komunikacích provozovat a mít k němu potřebné doklady. O to tady jde, ne o výši povinného ručení.
Takže, až budeš chtít kupříkladu pro Tvou T613 1977 s karoserií 1987 historické RZ, bude muset vypadat jako T613 1977, tedy bude mít "chromkovou" karoserii z daného ročního výčtu výrobních čísel, adekvátně k číslu karoserie a roku výroby bude samozřejmě sedět i typ a výrobní číslo motoru, brzdy budou Girling, interiér bude buď původní nebo přešitý, ale výhradně do barev a textur čalounění, které pro tento model byly v době jeho výroby používány, určitě v ní nebude LPG (leda že by instalace LPG spadala do věkové kategoerie FIVA), nebude na elektronech z BMW, a ještě "pár desítek" podobných záležitostí.
Jo Petře, za jízdy tramvají po Praze opravdu mnoho historických vozidel nepotkáš a to právě pro to, že jsou historická, tudíž dle FIVA nejsou určena k běžnému provozu. Nevím podle čeho soudíš, že jsi potkal jen jeden vůz, co si veteránské RZ nezaslouží, ale jestli soudíš podle toho, že to byla třeba vyšisovaná Š1000MBX, tak třeba právě ta si ty RZ zaslouží 100x víc, než nablýskaná amerika 90tých let s osmilitrovým motorem a s padělanými či žádnými doklady, kterou na RZ "postavila" nějaká tlupa úplatných xindlů aby se tak "zavděčila" jejímu majiteli, který chce být u něj na vsi king a nemá na pojistku.
Vlastnit a provozovat HV totiž vůbec neznamená, že to HV musí být vymydlené a nyblýskané jako když opustilo fabriku, více se cení stav původní, tedy originální, pokud je funkční.
A co se týče těch "milionářů" - ono je někde psáno, že udělení veteránských RZ je výpomoc národní autority FIVA pro sociálně slabé spoluobčany, kteří by mermomocí chtěli mít veterána, aby byli "in " a nemuseli přitom platit zákonné ručení? Kdepak, tato jedinečná možnost provozovat historické vozidlo v současné legislativě je privilegiem a obrovskou pomocí právě pro ty lidi, kteří historickým vozidlům svůj čas, peníze a vlastně všechno obětují, nebojí se pustit se do renovací, nad kterými by mnoho lidí dávno zlomilo hůl, a kteří jsou díky jedinečnosti svých vozidel kolikrát nuceni je složit z několika vraků zakoupených či nalezených v různých koutech světa. A když pak tu renovaci dokončí a výsledkem jejich práce je plnohodnotné historické vozidlo, tak jak má být, ale které samozřejmě nemá platné doklady a není dosud vedenu v registru vozidel příslušné země, je absolvování procedur k získání veteránských RZ jedinnou cestou, jak jej legálně na pozemních komunikacích provozovat a mít k němu potřebné doklady. O to tady jde, ne o výši povinného ručení.
Takže, až budeš chtít kupříkladu pro Tvou T613 1977 s karoserií 1987 historické RZ, bude muset vypadat jako T613 1977, tedy bude mít "chromkovou" karoserii z daného ročního výčtu výrobních čísel, adekvátně k číslu karoserie a roku výroby bude samozřejmě sedět i typ a výrobní číslo motoru, brzdy budou Girling, interiér bude buď původní nebo přešitý, ale výhradně do barev a textur čalounění, které pro tento model byly v době jeho výroby používány, určitě v ní nebude LPG (leda že by instalace LPG spadala do věkové kategoerie FIVA), nebude na elektronech z BMW, a ještě "pár desítek" podobných záležitostí.
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Mojžo, u nás je k mání jedna podobná ,taky LPG, taky díky tomu vadný motor, tlumiče taky nic moc, taky ojeté gumy, samozřejmě propadlá STK...
Dnes tu začalo sněžit a ta chudinka sbastlená stojí jistě pořád venku. Nechceš se jí také ujmout? Byla by za 15000! V případě zájmu přepošlu fotky, ze kterých není nic vidět a kontakt na majitele.
PS: Rok výroby 1975!!!
Dnes tu začalo sněžit a ta chudinka sbastlená stojí jistě pořád venku. Nechceš se jí také ujmout? Byla by za 15000! V případě zájmu přepošlu fotky, ze kterých není nic vidět a kontakt na majitele.
PS: Rok výroby 1975!!!
S Radkem nelze než souhlasit. Všichni snad víme, že veterán se nepozná podle papírů, ale podle toho, jak vypadá. Proto samotný rok výroby (1982 a starší) napsaný v papírech neznamená a nesmí znamenat, že auto je veterán. To by si mohl každý, kdo má M-kovou Š105 postavenou na papírech z roku 1981 (a že to jde) pořídit veteránské značky a jezdit s ní denně po Praze do práce a zpět. A z pohledu pojiěťovny je to podvod, protože sleva na pojistném není za nějaký rok výroby, ale za to, že u opravdového veterána je riziko pojistné události skutečně nižší. Zejména proto, že jezdí jen velice málo, hlavně za příznivých podmínek a majitel je na něj mimořádně opatrný, nezávodí, neriskuje.
Podmínka roku výroby je (bohužel) nutná, nikoliv však postačující. Kdyby rozlišení veterána bylo pouze podle roku v papírech, byla by celá testační komise zbytečná. Stačil by naprosto neškolený úředník, který by vydával veteránské RZ jen na základě roku v papírech. Protože ale veterán je něco víc než jen číslo v papírech, je testační komise (názor jedince nestačí!), která je složena z odborníků na veterány a fandů (a ne z úředníků, kteří o veteránské problematice nemají páru). Za tento stav jsme nemálo prostřednictvím autoklubu na ministerstvu bojovali. Bohužel, objevují se vychcánci, kteří vnášejí do tohoto svobodného a demokratického principu korupci. Jejich snažení bude mít možná za následek to, že ministerstvo přestane komisím složeným z fandů-odborníků důvěřovat a svěří vše zase do rukou svému (k naší škodě veteránům nerozumícímu) úředníku.
Dále není pravda, že vůz s veteránskými RZ nemusí už nikdy na technickou. S tím, jak se veterány stávají čím dál rychlejší a složitější stroje, je třeba i jejich technický stav nějak garantovat. Veteránská testace má jen časově omezenou platnost a musí se opakovat. To je nástroj pro technické kontroly vozidel. Komise totiž vydáním testace zodpovídá nejen za stav historický, ale i za stav technický. Alespoň u nás v JM kraji se testace odehrávají na běžné lince STK, kterou vozidlo musí projet a je na ní zkoušeno (vůle, brzdy, osvětlení), samozřejmě ne podle soudobé legislativy, ale limity, které muselo splňovat v době svého vyrobení splňovat musí i dnes.
Jak napsal Radek, jestliže si některý předseda testační komise dovolí udělat testaci vozidla "od stolu", je za to po právu odpovědný.
Podmínka roku výroby je (bohužel) nutná, nikoliv však postačující. Kdyby rozlišení veterána bylo pouze podle roku v papírech, byla by celá testační komise zbytečná. Stačil by naprosto neškolený úředník, který by vydával veteránské RZ jen na základě roku v papírech. Protože ale veterán je něco víc než jen číslo v papírech, je testační komise (názor jedince nestačí!), která je složena z odborníků na veterány a fandů (a ne z úředníků, kteří o veteránské problematice nemají páru). Za tento stav jsme nemálo prostřednictvím autoklubu na ministerstvu bojovali. Bohužel, objevují se vychcánci, kteří vnášejí do tohoto svobodného a demokratického principu korupci. Jejich snažení bude mít možná za následek to, že ministerstvo přestane komisím složeným z fandů-odborníků důvěřovat a svěří vše zase do rukou svému (k naší škodě veteránům nerozumícímu) úředníku.
Dále není pravda, že vůz s veteránskými RZ nemusí už nikdy na technickou. S tím, jak se veterány stávají čím dál rychlejší a složitější stroje, je třeba i jejich technický stav nějak garantovat. Veteránská testace má jen časově omezenou platnost a musí se opakovat. To je nástroj pro technické kontroly vozidel. Komise totiž vydáním testace zodpovídá nejen za stav historický, ale i za stav technický. Alespoň u nás v JM kraji se testace odehrávají na běžné lince STK, kterou vozidlo musí projet a je na ní zkoušeno (vůle, brzdy, osvětlení), samozřejmě ne podle soudobé legislativy, ale limity, které muselo splňovat v době svého vyrobení splňovat musí i dnes.
Jak napsal Radek, jestliže si některý předseda testační komise dovolí udělat testaci vozidla "od stolu", je za to po právu odpovědný.
Ťafka byla, že stála tak dlouho stála venku. Naštěstí, už mám zájemce, kterému ji odvezu.
etienne: Na fotky Speciála to chce čas. Dnes jsem plánoval výjezd z garáže, svítilo sluníčko, ale nedošlo k tomu. No a když vyjedu, tak je hnusně nebo na to zapomenu. Teď mám ale použitelný foťák v telefonu
, tak snad už se to hne. Slíbil jsem je i na fóru o Speciálech. Teď tam pár starších přidám, ale nejsou moc zaměřené na auto
smarkus: Mohl bych někde vidět Tvého Speciála jestli ho někdy vozíš blíž k Praze? Rád bych omrknul ovládací prvky, co kde má být. Pár prvků tam není a má to vybrakovaný tempomat. Ty ho máš?
Jak vůbec funguje u Speciála tempomat, když Speciál nemá řídící jednotku? Spolupracuje to nějak s elektronickým čidlem rychlosti? Myslíš, že by mi ho někdo dokázal sehnat nebo vyrobit? Dost rád bych ho v dírce po tempomatu měl. Můj Speciál už bohužel vypadá z venku jako Long a nemá motor S1. Historie:
1. prý shořel předek od zaplého bufíku u benzínky
2. prý někdo odřel levý bok a narazil čelně do stěny, dotyčný nebyl připoutaný, prolétl předním sklem a zabil se
Elektrika je u toho pastva pro oči. Auto je asi živé, když ho nechám venku a spadne rosa, tak si auto samo setře přední sklo. Když rosa nepadá nebo v garáži tak samo nestírá. Poznám to podle toho, že za rosy je po stěračích stopa a za sucha by mi jeden stěrač nedojel až úplně dolů.
Luboš: Tatra byla původně za 45000 + 45000 do údržby a dílů, půjde pryč za pár tisíc.
etienne: Na fotky Speciála to chce čas. Dnes jsem plánoval výjezd z garáže, svítilo sluníčko, ale nedošlo k tomu. No a když vyjedu, tak je hnusně nebo na to zapomenu. Teď mám ale použitelný foťák v telefonu
, tak snad už se to hne. Slíbil jsem je i na fóru o Speciálech. Teď tam pár starších přidám, ale nejsou moc zaměřené na auto
smarkus: Mohl bych někde vidět Tvého Speciála jestli ho někdy vozíš blíž k Praze? Rád bych omrknul ovládací prvky, co kde má být. Pár prvků tam není a má to vybrakovaný tempomat. Ty ho máš?
Jak vůbec funguje u Speciála tempomat, když Speciál nemá řídící jednotku? Spolupracuje to nějak s elektronickým čidlem rychlosti? Myslíš, že by mi ho někdo dokázal sehnat nebo vyrobit? Dost rád bych ho v dírce po tempomatu měl. Můj Speciál už bohužel vypadá z venku jako Long a nemá motor S1. Historie:
1. prý shořel předek od zaplého bufíku u benzínky
2. prý někdo odřel levý bok a narazil čelně do stěny, dotyčný nebyl připoutaný, prolétl předním sklem a zabil se
Elektrika je u toho pastva pro oči. Auto je asi živé, když ho nechám venku a spadne rosa, tak si auto samo setře přední sklo. Když rosa nepadá nebo v garáži tak samo nestírá. Poznám to podle toho, že za rosy je po stěračích stopa a za sucha by mi jeden stěrač nedojel až úplně dolů.
Luboš: Tatra byla původně za 45000 + 45000 do údržby a dílů, půjde pryč za pár tisíc.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 24 neregistrovaných