Strana 1 z 1

Farebny motor

Napísané: 03 Máj 2005, 16:00
od užívateľa pyro
takze nieco pre tunerov.......ked to bolo snimane teplota oleja bola cca 70C, a motor nebezal.....

Napísané: 03 Máj 2005, 16:04
od užívateľa pyro
a este jeden...a to Vam zatial staci... :wink:

Napísané: 03 Máj 2005, 19:13
od užívateľa Luboš
Copak dělá takové pěkné obrázky?

Napísané: 03 Máj 2005, 19:51
od užívateľa Sedo
Zeby Corel Photopaint? :lol:

Napísané: 03 Máj 2005, 23:15
od užívateľa Mojžo
to je pekné toto kua

Napísané: 04 Máj 2005, 08:54
od užívateľa Eda
Termovizní kamera. Měl jsi k tomu Pyro nějaký special důvod? - Výzkum?

Napísané: 04 Máj 2005, 08:58
od užívateľa etienne
Pyro: Nemas to please vo vacsom rozliseni ?

Napísané: 04 Máj 2005, 09:55
od užívateľa pyro
Fotky boli robene termoviznou kamerou, ktora vytvara vlastny format obrazkov pre dalsie spracovanie s rozlisenim vhodnym aj pre 21", ale program je tak sprosty, ze to importuje iba do formatu *.bmp s danym rozlisenim....
P.S. k comu by bolo lepsie rozlisenie??potrebuje to niekto nejak dalej spracovavat?pre informaciu o teplotnych pomeroch to uplne staci....a pokial nemas k tomu potrebny soft je to k nicomu
To Eda: zaujimaju ma teplotne pomery v motore.... a utvorenie si obrazu o tom, ake su skutocne teploty na urcitych castiach motora (napr. olejovy chladic, vnutorna strana valcov a hlav) ak mas teplotu oleja napr. 70C (snad aj pre preplnovacov a vylepsovacov chladenia)....

Napísané: 04 Máj 2005, 11:08
od užívateľa ondrej
pyro - veľmi zaujímavé,
možno by stálo za to skúsiť odfotiť bežiaci zahriaty motor tesne po ostrejšej jazde a napr. 10 minút po vypnutí (zatvorená kapota) kvôli zisteniu teplotných spádov...čo ty na to?

Napísané: 04 Máj 2005, 11:32
od užívateľa pyro
takze tu je nieco pre Ondreja.... sice jazda nebola az taka ostra, isiel som cca 120-130, motor vypnuty a fotene asi 3 minuty po vypnuti....
Musim upozornit, ze kazdy material ma svoju emisivitu a pri snimani termokamerou napr. auta, kde je mnozstvo roznorodych materialov guma, plast, lestene kovy, lakovane kovy je potrebne zvolit vhodny kompromis a nastavit kompromisnu hodnotu emisivitu, aby mala snimka vypovednu hodnotu, teda moze sa stat, ze pri takomto snimani moze vzniknut chyba aj 5-10C a aj viac, ako je mozne si vsimnut na snimke, ze chromove listy okolo okien maju velmi nizku teplotu.... aby boli ziskane snimky a hodnoty presne musi sa nastavit emisivita materialu, ktory sa snima a snimat len ten...

Napísané: 04 Máj 2005, 11:40
od užívateľa pyro
no a trochu v inom spektre....

Napísané: 04 Máj 2005, 15:11
od užívateľa ondrej
Pyro, ďakujem za obr. Poprosím ale ešte ak sa dá obrázok na voľnobeh pracujúceho motora (otvorená kapota) tesne po jazde (tých 120-130 km. bohate stačí), a toho istého motora asi 10 min. po vypnutí, kedy tých 10 min. bude ale pod zatvorenou kapotou a až pri snímaní sa táto otvorí, aby nebol motor nadmerne ochladzovaný vetraním, ale aby boli zrejmé vplyvy prestupu tepla vrámci motora samotného.
Tak som to myslel aj predtým...