Znáte někdo tuto tatru?
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 97
- Dátum registrácie: 05 Jan 2007, 12:21
- Tatry, ktoré vlastním: T 613
T 613-2
T 613-3
T 613-3
T 613-3 - Bydlisko: Týniště nad Orlicí
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Znáte někdo tuto tatru?
...pořádně si naplň prkenici...
Aspoň dotyčný ví, o čem mluví, dovede pomoct a poradit, ne jako pár žvanilů tady...
Aspoň dotyčný ví, o čem mluví, dovede pomoct a poradit, ne jako pár žvanilů tady...
Re: Znáte někdo tuto tatru?
lada napísal:...pořádně si naplň prkenici...
Aspoň dotyčný ví, o čem mluví, dovede pomoct a poradit, ne jako pár žvanilů tady...
No nejspíš jak komu
Re: Znáte někdo tuto tatru?
lada-----lada napísal:...pořádně si naplň prkenici...
Aspoň dotyčný ví, o čem mluví, dovede pomoct a poradit, ne jako pár žvanilů tady...
1.)Mám tu pro tebe takovou hádanku ..za kolik mi byl nabízen tento díl u výše uvedeného?
2.)A za kolik jsem jsem sehnal jinde??? (viz foto neprasklý top stav)
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 97
- Dátum registrácie: 05 Jan 2007, 12:21
- Tatry, ktoré vlastním: T 613
T 613-2
T 613-3
T 613-3
T 613-3 - Bydlisko: Týniště nad Orlicí
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Znáte někdo tuto tatru?
vasa26...
1) Za toto nedostatkové zboží bych obětoval osobně 3.000,-Kč
2) Možná se najde u někoho za lahev dobrého pití
1) Za toto nedostatkové zboží bych obětoval osobně 3.000,-Kč
2) Možná se najde u někoho za lahev dobrého pití
Re: Znáte někdo tuto tatru?
Správné odpovědi
1.) 3500kč bez záruky jestli je prasklá ,vytažená z vraku (zas tak nedostatkové zboží to není )
2.) sehnal jsem za 250kč ve výborném stavu neprasklou + navíc kličky na okna ( na druhý pokus co jsem u výše uvedeného nepochodil )
joo Kopřivnický byznys
1.) 3500kč bez záruky jestli je prasklá ,vytažená z vraku (zas tak nedostatkové zboží to není )
2.) sehnal jsem za 250kč ve výborném stavu neprasklou + navíc kličky na okna ( na druhý pokus co jsem u výše uvedeného nepochodil )
joo Kopřivnický byznys
- DJ EgO
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 185
- Dátum registrácie: 25 Nov 2007, 19:02
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 BF
- Bydlisko: Praha
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Znáte někdo tuto tatru?
Dostačující odpověd jsem dostal zde, nepotřebuju nikam volat.DANGER napísal:dj ego::::::::::::::: na prednom blatniku ma telefonne cislo tak zavolaj tam a opytaj sa.
Re: Znáte někdo tuto tatru?
Vážení diskutující, jak napsal DANGER možná byste se mohli zeptat přímo mě a neplácat nesmysly!!!
1) Pomáhat a chránit je placeno i z mých daní a proto tento nápis nechci na policejním voze, nýbrž na svém!
2) Tato tatra je skutečně TATROU 623 - safety car, okruhový speciál.
3) Kromě vyjmenovaných TATER, mám i několik dalších (Hodně jich mám).
4) Ohledně př. světel, mají sice označení HR+B (světla do mlhy s přídavnými dálkovými světly), ale už jen díky označení se jedná o totální nesmysl!!!
Tyto světla mají úplně stejnou kresbu, jako světla tlumená s dálkovými světly, a tudíž nemohou být světly mlhovými!!!
Jestliže někdo tvrdí, že ho tyhle světla oslňují, pak nejsou na mé TATŘE!!!
Za ostatní neseřízená světla ostatních automobilů opravdu nemohu!!!
Že tomu tak je, je díky době minulé a tehdy nešlo homologovat díky platným předpisům přídavná potkávací světla, proto to v automobilce obešly tímto způsobem (jako ostatně spousty dalších věcí).
5) Ohledně prezentované černé T 613 - tato byla vybavena standardním motorem o obsahu 3,500 ccm, jestli někomu leží v hlavě, proč tato Tatra jezdila tak dobře (s minimální spotřebou oleje), stačí se mě zeptat.
Tento vůz není vysloužilý, on totiž už není fyzicky vůbec, poskytl své orgány (po vážném úrazu) jiným Tatrám, aby mohly spokojeně fungovat.
6) Reklama Lukas je na mém voze z důvodu dobré spolupráce této á mojí firmy (hodně majitelů T613 využívá jejich brzdičů za velmi nízké ceny) (už došly ).
7) Potřebujete-li nutně znát další informace o mých vozech, neplýtvejte časem v bezpředmětných diskuzích o doměnkách, ale napište rovnou na email info@pujcovna-ctyrkolky.cz.
Pa A
1) Pomáhat a chránit je placeno i z mých daní a proto tento nápis nechci na policejním voze, nýbrž na svém!
2) Tato tatra je skutečně TATROU 623 - safety car, okruhový speciál.
3) Kromě vyjmenovaných TATER, mám i několik dalších (Hodně jich mám).
4) Ohledně př. světel, mají sice označení HR+B (světla do mlhy s přídavnými dálkovými světly), ale už jen díky označení se jedná o totální nesmysl!!!
Tyto světla mají úplně stejnou kresbu, jako světla tlumená s dálkovými světly, a tudíž nemohou být světly mlhovými!!!
Jestliže někdo tvrdí, že ho tyhle světla oslňují, pak nejsou na mé TATŘE!!!
Za ostatní neseřízená světla ostatních automobilů opravdu nemohu!!!
Že tomu tak je, je díky době minulé a tehdy nešlo homologovat díky platným předpisům přídavná potkávací světla, proto to v automobilce obešly tímto způsobem (jako ostatně spousty dalších věcí).
5) Ohledně prezentované černé T 613 - tato byla vybavena standardním motorem o obsahu 3,500 ccm, jestli někomu leží v hlavě, proč tato Tatra jezdila tak dobře (s minimální spotřebou oleje), stačí se mě zeptat.
Tento vůz není vysloužilý, on totiž už není fyzicky vůbec, poskytl své orgány (po vážném úrazu) jiným Tatrám, aby mohly spokojeně fungovat.
6) Reklama Lukas je na mém voze z důvodu dobré spolupráce této á mojí firmy (hodně majitelů T613 využívá jejich brzdičů za velmi nízké ceny) (už došly ).
7) Potřebujete-li nutně znát další informace o mých vozech, neplýtvejte časem v bezpředmětných diskuzích o doměnkách, ale napište rovnou na email info@pujcovna-ctyrkolky.cz.
Pa A
- DJ EgO
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 185
- Dátum registrácie: 25 Nov 2007, 19:02
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 BF
- Bydlisko: Praha
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Znáte někdo tuto tatru?
Tak jsem předtím dostatečnou odpověď nedostal no
Re: Znáte někdo tuto tatru?
Rychle piš na emailDJ EgO napísal:Tak jsem předtím dostatečnou odpověď nedostal no
Re: Znáte někdo tuto tatru?
Pokud se někomu nelíbí mé ceny, nebo není-li spokojen s mými službami (nikoho nenutím a každý z Vás může utápět peníze do věcí, na kterých vydělá) a nedovede to říct do očí, nezbývá mu nic jiného než "plakat" touto cestou. Je mi Tě celkem líto!
Lambert.
Lambert.
Re: Znáte někdo tuto tatru?
Nikdo nepláče ,ani lítost nikdo nechce..jenž jsi mi jednou řekl do očí ,cituji--"každý z vás je jiný ,kdyby jsi něco potřeboval tak se obrať...". (mam to natočené i na videu)Hosť napísal:Pokud se někomu nelíbí mé ceny, nebo není-li spokojen s mými službami (nikoho nenutím a každý z Vás může utápět peníze do věcí, na kterých vydělá) a nedovede to říct do očí, nezbývá mu nic jiného než "plakat" touto cestou. Je mi Tě celkem líto!
Lambert.
Mimo to že jsi dostal odemně 3+1 tatry sic přes 3 osobu,která s tebou i semnou pěkně vyjebla.(z mojich tater jsem neměl nic!!!!!) tak jsem po čase scháněl 1 součástku,takovou drobnost .. Tak jsem využil nabídky-a hle skutek utek.
Ceny si měj jaké chceš to je tvoje svobodná věc.
Jinak proti tobě "Mário" jsem nikdy nic neměl!!!!!a ani dnes nemam!!!!!neni důvod!!!!
- D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
Re: Znáte někdo tuto tatru?
Lamberte (pane Lamberte), gratuluji ke geniálnímu nicku, rád bych se zeptal na bližší vysvětlení k bodu:
"4) Ohledně př. světel, mají sice označení HR+B (světla do mlhy s přídavnými dálkovými světly), ale už jen díky označení se jedná o totální nesmysl!!!
Tyto světla mají úplně stejnou kresbu, jako světla tlumená s dálkovými světly, a tudíž nemohou být světly mlhovými!!!
Jestliže někdo tvrdí, že ho tyhle světla oslňují, pak nejsou na mé TATŘE!!!
Za ostatní neseřízená světla ostatních automobilů opravdu nemohu!!!
Že tomu tak je, je díky době minulé a tehdy nešlo homologovat díky platným předpisům přídavná potkávací světla, proto to v automobilce obešly tímto způsobem (jako ostatně spousty dalších věcí)."
a) Pokud "kresbou" míníš hranici světla a tmy a porovnáváš tlumené světlo se světlem mlhovým, musíš mít neoriginální stínítka před žárovkami, protože u všech mých aut a reflektorů
HR+B, které vlastním, se "kresba" liší. Při správném seřízení by samozřejmě oslňovat neměla, rozdíl bude v osvětlení pravého okraje zorného pole, potažmo v dosvitu na pravé straně "kužele".
b) Co jsou to přídavná potkávací světla, která by dnes již mělo jít homologovat? Jaký mají smysl? Na kterých vozidlech se vyskytují?
c) Jakou úsporu nebo zlepšení přinese denní svícení zmíněnými reflektory místo tlumených? Pokud jsou ve všech reflektorech "předpisové" žárovky a zapojení není oproti továrnímu upraveno, svítíš přece úplně stejnými watty...?
Sorry, ale nevidím důvod psát na e-mail, věc veřejně nakouslou chci dohryznout touto cestou. A otázky myslím věcně, o špičkování nestojím.
"4) Ohledně př. světel, mají sice označení HR+B (světla do mlhy s přídavnými dálkovými světly), ale už jen díky označení se jedná o totální nesmysl!!!
Tyto světla mají úplně stejnou kresbu, jako světla tlumená s dálkovými světly, a tudíž nemohou být světly mlhovými!!!
Jestliže někdo tvrdí, že ho tyhle světla oslňují, pak nejsou na mé TATŘE!!!
Za ostatní neseřízená světla ostatních automobilů opravdu nemohu!!!
Že tomu tak je, je díky době minulé a tehdy nešlo homologovat díky platným předpisům přídavná potkávací světla, proto to v automobilce obešly tímto způsobem (jako ostatně spousty dalších věcí)."
a) Pokud "kresbou" míníš hranici světla a tmy a porovnáváš tlumené světlo se světlem mlhovým, musíš mít neoriginální stínítka před žárovkami, protože u všech mých aut a reflektorů
HR+B, které vlastním, se "kresba" liší. Při správném seřízení by samozřejmě oslňovat neměla, rozdíl bude v osvětlení pravého okraje zorného pole, potažmo v dosvitu na pravé straně "kužele".
b) Co jsou to přídavná potkávací světla, která by dnes již mělo jít homologovat? Jaký mají smysl? Na kterých vozidlech se vyskytují?
c) Jakou úsporu nebo zlepšení přinese denní svícení zmíněnými reflektory místo tlumených? Pokud jsou ve všech reflektorech "předpisové" žárovky a zapojení není oproti továrnímu upraveno, svítíš přece úplně stejnými watty...?
Sorry, ale nevidím důvod psát na e-mail, věc veřejně nakouslou chci dohryznout touto cestou. A otázky myslím věcně, o špičkování nestojím.
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Znáte někdo tuto tatru?
Agente (nebo jiní) prosím vystav tu fotky jednoho i druhýho světla. Nejsem si jistej, jestli mají oba reflektory uvnitř plechovou clonu před žárovkou Nemam možnost se k tomu vůbec dostat a světla vyfocený nemam... K autu se dostanu asi za 14 dní. Díky
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Znáte někdo tuto tatru?
ja som to pochopil tak, že pod "kresbou" bola myslená štruktúra rastra na skle svetlometu - v určitom období výroby bola veľmi podobná medzi hlavnými a týmito HR+B,. také akési "V"...
optika ale bola trocha iná, takže tieto svetlomety svietili rovnomerne do šírky, tak ako je to u svetiel do hmly obvyklé - niečo podobné, ako staršie symetrické svetlomety..
optika ale bola trocha iná, takže tieto svetlomety svietili rovnomerne do šírky, tak ako je to u svetiel do hmly obvyklé - niečo podobné, ako staršie symetrické svetlomety..
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Znáte někdo tuto tatru?
Ondřeji, přesně to sem myslel. Že je stejnej tvar skla jednoho i druhýho reflektoru. Proto sem i předpokládal stejně osvětlenou vozovku. Nejednou sem to v noci porovnával a rozdíl nebyl takovej, jako proti klasickejm mlhovkám. Jak se dostanu k autu, tak si to ještě ověřím.
Vašo Díky za fotky.
Vašo Díky za fotky.
Re: Znáte někdo tuto tatru?
Nikdy jsem nenapsal, že to dneska jde, pouze, že to nešlo!
Kresbou, jak mnozí správně pochopili, je skutečně myšlena struktura skla.
Prostř. světla mají zastíněnou (H4) žárovku, což nemají žádná jiná světla do mlhy.
Zmíněná světla sice opravdu svítí jako starší asimetrické žárovky, nicméně přímka dosvitu není ani podobná světlům mlhovým.
U standartního provedení T 613, T 613-3, T613-SPECIAL nemají hlavní tlumená světla relé ("hoří" vypínače), přídavná sv. relé mají a už proto svítí beze zbytečných strát (el.odporu) více.
Smysl svícení čtyřmi světly oproti dvěma nemusím jistě vysvětlovat (na noc svítím čtyřma a není pravda, že by to mohlo při správném seřízení někoho oslňovat).
U veškerých světel nejde ani tak o výkon žárovek, ale o svítivost daného světlometu.
Nechápu, proč se někteří z vás dohadují co je originál a co není a pozastavují se nad tím co a proč v TATŘE někdo někdy vyrobil, já jsem rád, že nikdo nemůže mít ůplně stejnou TATRU jako já, i když má stejný model.
ORIGINALITA KAŽDÉHO KUSU JE JEDNA Z VĚCÍ CO TATRU DĚLÁ TATROU!!! Lambert.
Kresbou, jak mnozí správně pochopili, je skutečně myšlena struktura skla.
Prostř. světla mají zastíněnou (H4) žárovku, což nemají žádná jiná světla do mlhy.
Zmíněná světla sice opravdu svítí jako starší asimetrické žárovky, nicméně přímka dosvitu není ani podobná světlům mlhovým.
U standartního provedení T 613, T 613-3, T613-SPECIAL nemají hlavní tlumená světla relé ("hoří" vypínače), přídavná sv. relé mají a už proto svítí beze zbytečných strát (el.odporu) více.
Smysl svícení čtyřmi světly oproti dvěma nemusím jistě vysvětlovat (na noc svítím čtyřma a není pravda, že by to mohlo při správném seřízení někoho oslňovat).
U veškerých světel nejde ani tak o výkon žárovek, ale o svítivost daného světlometu.
Nechápu, proč se někteří z vás dohadují co je originál a co není a pozastavují se nad tím co a proč v TATŘE někdo někdy vyrobil, já jsem rád, že nikdo nemůže mít ůplně stejnou TATRU jako já, i když má stejný model.
ORIGINALITA KAŽDÉHO KUSU JE JEDNA Z VĚCÍ CO TATRU DĚLÁ TATROU!!! Lambert.
- D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
Re: Znáte někdo tuto tatru?
To beru. Takže jediným důvodem denního svícení středním párem je šetření elektrosoustavy. Aha.
Omlouvám se žadateli o fotos, ale nemám žádnou podobnou databázi jako Luboš nebo mnozí jiní, z auta si fotím věci trochu jiného charakteru (převážně renovace). Nejnázornější by bylo zachytit optiku obou reflektorů z vymontovanými skly. To jsem nikdy neudělal.
Ještě taková "pikanterie" pro fajnšmekry. Máte přehled o tom, v jakých sériích a proč se u Autopaláckých reflektorů používala matná stříbrná barva laku clonek namísto černé? Podle mého mínění to mělo jen estetický význam, ovšem trošku to zkomplikovalo následné výměny (opět jen z pohledového charakteru).
Omlouvám se žadateli o fotos, ale nemám žádnou podobnou databázi jako Luboš nebo mnozí jiní, z auta si fotím věci trochu jiného charakteru (převážně renovace). Nejnázornější by bylo zachytit optiku obou reflektorů z vymontovanými skly. To jsem nikdy neudělal.
Ještě taková "pikanterie" pro fajnšmekry. Máte přehled o tom, v jakých sériích a proč se u Autopaláckých reflektorů používala matná stříbrná barva laku clonek namísto černé? Podle mého mínění to mělo jen estetický význam, ovšem trošku to zkomplikovalo následné výměny (opět jen z pohledového charakteru).
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Znáte někdo tuto tatru?
Znáte někdo TUTO TATRU ? Přistižena na parkovišti v obci Bílá , okr F-M . Pěkná 4 ka !
- IRONCLAD
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 319
- Dátum registrácie: 10 Feb 2008, 23:36
- Tatry, ktoré vlastním: dle nálady
- Bydlisko: Bohumín
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Znáte někdo tuto tatru?
no pěkná je, ale to tažné mi tam moc nesedí
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 57 neregistrovaných