Podzimní Motortechna 2007

Diskusia o stretnutiach


Užívateľov profilový obrázok
Karel
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1265
Dátum registrácie: 28 Feb 2006, 22:16

Príspevok od užívateľa Karel » 24 Okt 2007, 18:57

Ten Traboš odpovídá provedení od roku 1969 (tehdy dostal mřížky na zadních sloupcích) do roku 1980 (tehdy dostal nárazníky s plastovými koncovkami).
( Že bych oprášil ,,Tajtrlíka,, a na veteránsrazy jezdil s ním :lol: :lol: :lol: )
Prílohy
Traboš.jpg
1975

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 24 Okt 2007, 18:59

Zůstaň u tatry, příroda zajásá.

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 24 Okt 2007, 18:59

..ale najprv daj dolu z toho zrkadielka tú strašnú farbu.. :shock:

jack
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1505
Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
Bydlisko: Karwin
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa jack » 24 Okt 2007, 19:16

Dík Karle. :wink:

Užívateľov profilový obrázok
Julo600
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 165
Dátum registrácie: 19 Okt 2006, 04:31
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Kosice
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Julo600 » 24 Okt 2007, 20:04

Luboš napísal:Zůstaň u tatry, příroda zajásá.
tak to si rad precitam preco....
hlavne bud objektivny ;)

Užívateľov profilový obrázok
Karel
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1265
Dátum registrácie: 28 Feb 2006, 22:16

Príspevok od užívateľa Karel » 24 Okt 2007, 20:24

Obávám se že příroda by zajásala právě jen kdybych používal ,,Tajtrlíka,, pouze a jen na veteránsrazy a nikoliv na každodenní jízdy do práce :lol: . Zvláště nyní za velmi chladného počasí mi prvních pár kilometrů se studeným motorem připomíná taktické cvičení tankového vojska při použití zadýmování. :lol:

jeden z vas

HYMNA TATROVAKOV

Príspevok od užívateľa jeden z vas » 24 Okt 2007, 20:34

:D Tatre zdar vsetkym. Dnes som sa skoro unudil v robote a tak som zlozil ,,hymnu tatrovakov,, ktorej zakladom je byvala ceskoslovenska hymna samozrejme. Dufam ze to nebude prilis trapne. :oops: :arrow:

KDE DOMOV MUJ
KDE DOMOV MUJ

MOTOR V ZADI
VZDUCHEM CHLADI

OSMIVALEC SE SVETEM RITI
VSUDE SKVI SE JAKO KVET
KRASNI VUZ TO NAPOHLED

A TO JE TA NASE TATRA
HRDA TATRA, VUZ MUJ
MOJE TATRA, DOMOV MUJ

NAD TATROU SA BLYSKA,HROMY DIVO BIJU
NAD TATROU SA BLYSKA; SVIECKY PREBIJAJU

VYMENME ICH BRATIA
NECH MOTOR NEKAZIA
VALCE HNED OZIJU

ZASTAVME SA BRATIA
OSTATNY SA STRATIA
TATRY V NAS PREZIJU

:oops: sorry za ziadnu diakritiku :oops:

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 24 Okt 2007, 20:50

uff... :shock:
kde to robis...?

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1607
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Jerry » 24 Okt 2007, 23:27

Dyť to napsal, v práci.... :lol:
Dobrý!! Taky by se mi líbilo, kdybych se ještě stihnul nudit během přednášek... Trochu to sestylizovat a někde to pořídit do zvukový podoby a může bejt paráda v konečnej fázi nasvětě... :wink:

600julo

Príspevok od užívateľa 600julo » 25 Okt 2007, 07:24

Karel napísal:Obávám se že příroda by zajásala právě jen kdybych používal ,,Tajtrlíka,, pouze a jen na veteránsrazy a nikoliv na každodenní jízdy do práce :lol: . Zvláště nyní za velmi chladného počasí mi prvních pár kilometrů se studeným motorem připomíná taktické cvičení tankového vojska při použití zadýmování. :lol:
Ahoj Karle. Ja pouzivam Trabanty (rozne - podla rocneho obdobia a pocasia) kazdy den a veru dymova clona za mnou nie je. Samozrejme nosom zachytis, ze dvojtakt je pod kapotou, ale myslim, ze ak za Trabantom ostava dym, nieco je zle... Zrejme privela oleja v zmesi, alebo rokmi nespravneho miesania benzinu a oleja zaneseny vyfuk ;)
Vobec nechcem polemizovat nad ekologicnostou Trabantov. Mam na to svoj nazor a kazdy nech si ma svoj. V kazdom pripade sa do Trabanta navazaju hlavne ludia, ktori ho nikdy nevlastnili (co nie je tvoj pripad) a pocitujem potrebu sa tohto ,vo svojej dobe (50-roky) daleko technicky vyspelejsieho auta ako napriklad Skodovka, zastat.

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 25 Okt 2007, 08:19

Julo600 - Trabant som nikdy nevlastnil a ani naň nechcem útočiť, ale mohol by si vysvetliť, prečo si myslíš, že bol "vo svojej dobe (50-roky) daleko technicky vyspelejsieho auta ako napriklad Skodovka"..?

600julo

Príspevok od užívateľa 600julo » 25 Okt 2007, 09:27

ondrej napísal:Julo600 - Trabant som nikdy nevlastnil a ani naň nechcem útočiť, ale mohol by si vysvetliť, prečo si myslíš, že bol "vo svojej dobe (50-roky) daleko technicky vyspelejsieho auta ako napriklad Skodovka"..?
predny nahon, samonosna karoseria, vpredu napriec namontovany motor, hrebenove riadenie, nezavisle zavesenie kolies,....
netvrdim ze to bola spicka, ale v modernejsej podobe sa spomenuta koncepcia pouziva u aut dodnes
Trabant trpel na nevolu "strany" k modernizacii. Ale garantujem Ti, ze keby si mal moznost v nejakom sa vozit, odcenil by si jeho domyslenost.
..ale dost uz

to all... ospravedlnujem sa za vyrazne odbocenie od nazvu temy

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 25 Okt 2007, 10:54

predny nahon - áno, má svoje nesporné výhody, hlavne pre vozidlo kategórie Trabant (ale aj nevýhody, ako všetko..)
samonosna karoseria - doteraz som myslel, že Trabant má karosériu rámovú, podobne, ako Wartburg..
vpredu napriec namontovany motor - u predného náhonu jediné logické riešenie
hrebenove riadenie - jednoznačne áno
nezavisle zavesenie kolies - má aj Škoda, už dlhé roky..

mal som možnosť sa na Trabante odviezť (vždy ako spolujazdec) a uznávam, že to auto má niečo do seba, a ak by som dnes vedel zohnať Trabant v pôvodnom a zachovalom stave, ako zaujímavého veterána by som ho zobral, rozhodne to však nie je vozidlo, na ktorom by som túžil jazdiť - to by som vždy uprednostnil tú Škodovku aj s jej maticovým riadením a zadným náhonom.. :wink:

Užívateľov profilový obrázok
Karel
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1265
Dátum registrácie: 28 Feb 2006, 22:16

Príspevok od užívateľa Karel » 25 Okt 2007, 15:04

Měl jsem Š-120 a velice rád jsem ji vyměnil za Trabanta.
Ono hodně záleží na tom co člověk od auta očekává. Škodovka je samozřejmě pohodlnější, rychlejší a (možná) i bezpečnější, ale nevejde se do ní ani dětský kočárek. Trabant je oproti ní sice podstatně hlučnější a o jízním pohodlí se nedá moc mluvit, ale vejde se do něj podstatně víc než do Škodovky (a to nejen do kombíka). Se Škodovkou jsem měl navíc neustálé problémy (hlavně díky vodnímu chlazení) a tak jsem víc spravoval než jezdil. Oproti ní je Traboš prakticky bezůdržbové vozidlo a když už přeci jen něco ,,upadne,, stačí na to vázací drát a kombinačky :lol: :lol: :lol:

Užívateľov profilový obrázok
Pelda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 275
Dátum registrácie: 30 Okt 2006, 00:01
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3, r. v. 1987
Bydlisko: Zastávka u Brna
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Pelda » 25 Okt 2007, 18:07

Promiňte, že trochu odbočím od toho, co momentálně probíráte, ale podařilo se mi najít ten článek, co jsem prve sliboval, tak tady je. Ale asi to nebude úplně to, co myslel Čadík. Je to velice zajímavé pojednání o panu Kubinském a jeho práci, ale o JK Sportu je tam jen malinká zmínka, hlavně je tam o JK 2500. Nicméně v tom časopisu vyšel o "Sportu" shodou náhod úplně jiný samostatný článek, tak ho přikládám též. Snad to pro vás bude zajímavé, pro mně alespoň ano.
Prílohy
Untitled4.jpg
Untitled3.jpg
Untitled2.jpg
Untitled1.jpg
Untitled5.jpg
scan4.jpg
scan3.jpg
scan2.jpg

Užívateľov profilový obrázok
Tomino
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 101
Dátum registrácie: 18 Sep 2006, 21:57
Tatry, ktoré vlastním: Bohužiaľ nemám Tatru
Bydlisko: Svätý Jur
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Tomino » 25 Okt 2007, 18:45

Bol som v Brne prvýkrát, ale má to niečo do seba takéto akcie :wink: , aj keď ceny dielov sú tam dosť predražené ( sledoval som veterány motocykle hlavne)...

lada
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 97
Dátum registrácie: 05 Jan 2007, 12:21
Tatry, ktoré vlastním: T 613
T 613-2
T 613-3
T 613-3
T 613-3
Bydlisko: Týniště nad Orlicí
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa lada » 26 Okt 2007, 11:07

Foto 003.jpg - opravdu nádherná kniha. Sice stojí skoro 1000Kč ale ať fotografie, nebo články... Už vím co chci pod stromeček. Myslím, že se nechalo na letošní podzimní Motortechně sehnat na T 603 snad vše, na T 613 po optání také.

Užívateľov profilový obrázok
Mirek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 554
Dátum registrácie: 23 Okt 2007, 22:14
Tatry, ktoré vlastním: T603 M68
T603 M69
T613-3 OTS EX
T613-4M
Bydlisko: střední Čechy
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mirek » 26 Okt 2007, 23:15

lada napísal:Foto 003.jpg - opravdu nádherná kniha. Sice stojí skoro 1000Kč ale ať fotografie, nebo články... Už vím co chci pod stromeček. Myslím, že se nechalo na letošní podzimní Motortechně sehnat na T 603 snad vše, na T 613 po optání také.
Na tu knižku jsem čekal jak mí rodiče pred par lety na banány. A stálo to opravdu za to.
Na Motortechně jsem chtěl sehnat lištu kolem světel na posledni T603 a nebyla. Nemá nahodou někdo navíc?

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 81 neregistrovaných