Nikita

Diskusia o stretnutiach


Užívateľov profilový obrázok
koušák
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 570
Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 04:12
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603, Tatra 613-4, Tatra 148 AD20
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa koušák » 18 Máj 2005, 23:03

Erik, spavaš v tatre a celu noc ti bežia bufiky?

Užívateľov profilový obrázok
koušák
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 570
Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 04:12
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603, Tatra 613-4, Tatra 148 AD20
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa koušák » 18 Máj 2005, 23:04

Nič v zlom :lol: :lol: :lol:

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 18 Máj 2005, 23:34

Teď mě napadá, to musí být dost nepříjemné, ten hluk, né? :D

Ambiciózní tajemníček

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 19 Máj 2005, 08:23

A teď kontrolní otázka pro staré praktiky Erika a Mojža: když mám dva do série zapojené akumulátory, oba se stejnou kapacitou 75Ah, jaká je výsledná kapacita spojených akumulátorů?

Užívateľov profilový obrázok
Stevo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1180
Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
Bydlisko: Garáž
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Stevo » 19 Máj 2005, 08:26

Kua ved im uz nerobte zle, nervovo sa nam zrutia. Proste im to funguje aj keby mali baterky davat prud do bufikov cely tyzden a basta. :?

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 19 Máj 2005, 09:12

75Ah, 12 voltov.

A ten hluk je po pár pivách skutočne to posledné čo mi tam vadí

Palo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1006
Dátum registrácie: 16 Dec 2004, 17:46
Tatry, ktoré vlastním: ---
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Palo » 19 Máj 2005, 09:50

takže dal som si tu námahu a pustil som ráno o 8:00hod. oba bufíkz (len ventilátorz) okolo 13:00hod. ich vzpnem a uvidím či natočím motor.Som v robote a nabíjačka je kúsok od auta tak v najhoršom prípade ich do 15:00 kedz končím ich nabijem

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 19 Máj 2005, 09:55

Palo is da number one !

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 19 Máj 2005, 10:22

Palo výborne. Ja síce púšťam iba jeden bufík ale skús, keď to pôjde s oboma tak budem len rád :)

Užívateľov profilový obrázok
Stevo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1180
Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
Bydlisko: Garáž
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Stevo » 19 Máj 2005, 10:31

Palo napísal:takže dal som si tu námahu a pustil som ráno o 8:00hod. oba bufíkz (len ventilátorz)
Si teda spustil bufiky aby bufali, alebo fakt len ventilatory? Bo to je rozdiel v odbere prudu (a v teplote interieru :twisted: )

Palo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1006
Dátum registrácie: 16 Dec 2004, 17:46
Tatry, ktoré vlastním: ---
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Palo » 19 Máj 2005, 11:36

beriem to tak že dva bufiky (len ventilátory) je ako jeden v prevádzke
11:35 auto naštartuje, napätie aku. 12,2V v klude(po odpojení ventilátorov)

Palo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1006
Dátum registrácie: 16 Dec 2004, 17:46
Tatry, ktoré vlastním: ---
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Palo » 19 Máj 2005, 16:04

takže po 5 hodinách auto bez problémov naštartovalo (štartoval som bez sytiča a bez plynu nech motorom len točí a točilo a točilo)
odber dvoch ventilátorov bol 4,25 A
Predný bufík mám BN4/I ktorý odoberal prúd
10A pri spúšťaní
2,7A v chode z pal. čerpadlom
1,9A bez čerp.
1,7A aj bez indukč.cievky

Vnútorný bufík BN4 má asi odber skoro 2,6A len ventilátor :roll:
Všetky údaje treba brať +- 0,2A
Batérie mám klasické akumy M6A kupované v auguste 2004.
Teplota vzduchu dnes v BA okolo 10°C.

Z toho vyplýva že Mojžo z akumul. v dobrej kondícii,by mohol mať (ako tvrdí) zapnutý jeden bufík BN4/I 6hod. a potom bez väčších problémov naštartovať motor.alebo aj viac.

Sedo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1429
Dátum registrácie: 02 Júl 2004, 16:11

Príspevok od užívateľa Sedo » 19 Máj 2005, 16:27

Však Mojžo je Master of Tatra kua. Však ví čo robí.

Palo velmi dobre. No.1

palo 12

Príspevok od užívateľa palo 12 » 19 Máj 2005, 17:25

chlapi ja nechapem co riesite. Ja chcem bufiky vybrat , nakolko odkedy som pocul ako ludia sediaci na bufikoch vystupovali cez strechu z nich mam tak trochu fobiu... :!: :? :cry: :? :!:

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 19 Máj 2005, 18:27

Páči sa mi tvoj štýl Paľo.

Tak či tak vďaka že si túto nepríjemnú úlohu zobral za mňa

Užívateľov profilový obrázok
koušák
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 570
Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 04:12
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603, Tatra 613-4, Tatra 148 AD20
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa koušák » 19 Máj 2005, 18:47

Mojzo, Palo pred všetkymi beriem svoje slova späť.

Full respect to Mojzo, P :wink: alo

Sedo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1429
Dátum registrácie: 02 Júl 2004, 16:11

Príspevok od užívateľa Sedo » 19 Máj 2005, 21:07

Kua to fakt, bufik to je tak nebezpecna vecicka, Ejha, kua :x

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 19 Máj 2005, 22:02

Ále... nebezpečná vecička. Komu z vás dakedy vybuchol, chlapi? No komu?

Chapman

Príspevok od užívateľa Chapman » 19 Máj 2005, 22:27

Vieš Mojžo,tý ktorým to vybuchlo,tý nám to už nepovedia...! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 19 Máj 2005, 23:18

Palo, M6A je olej do motoru, baterie jsou 6M2...

No Mojžo, nemůžu říct, že se mně to již nestalo... Čepadlo se vypnulo, bufík se začal ochlazovat (to by bylo ještě v pořádku), jenže pak si to to čerpadlo z mně neznámých důvodů samo rozmyslelo, nějaký benzín tam ještě dodalo a ten plamen, co šel z výfuku měl dobrý metr... :D

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní