Archív nehody

Odfotili ste niečo zaujímavé ? Sem s tým !

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 18 Feb 2005, 08:22

Luboš nepochopil pojmy aktivní a pasivní bezpečnost? No pokud si správně pamatuji Eriku, do oblasti aktivní bezpečnosti patří vše, co dokáže nehodě zabránit, tedy brzdy, řízení, ESP, ABS, a podobné ptákoviny, nevyjímaje přirozenou pohodu řidiče atd (aby nebyl na prášky ze řvoucího motoru, aerodynamického hluku, nějakých pachů,....) , zatímco oblastí pasivní bezpečnosti je zmírnit co nejméně následky již nastalé nehody na posádku vozidla, tedy konstrukce a tuhost skeletu, předpínače, airbagy, deformační zóny,.... Nebo to někdo překlasifikoval?

D.A.

Príspevok od užívateľa D.A. » 18 Feb 2005, 08:24

Můj (novější ze 2) SAAB žral citelně víc, než všechny T613. Byl to ročník 1973, 2litr, karbec. Ale věřím, že za dalších 30 let vývoje s tím "něco udělali" 8) .

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 18 Feb 2005, 12:12

Erik napísal:Lubos: ako tak pozeram, tak si nepochopil pojmy ako su aktivna a pasivna bezpecnost...
Tie airbagy su tam na to, aby pomohli zmensit velkost posobiacich sil v oblasti hlavy pri celnom naraze, niesu na to, aby ti len tak strielali do xichtu a nemontuju sa len tak pre okrasu.
No a ak do aktivnej bezpecnosti pocitas aj brzdy tak potom prepac, nemam sa tu s tebou o com bavit. ked uz tu chces spominat brzdy, tak ich spomen pri pasivnej bezpecnosti, a brzdy su ti pri celnej zrazke ktoru necakas na dve veci, a dufam ze nechces aby som ti o tych veciach napisal...
Myslím, že si pleteš pojmy s dojmy a přitom máš ty dojmy nějaké zmatené a pojmům asi moc nerozumíš... :P No nic, nech si to někdy od instruktora v autoškole vysvětlit a pak můžeme v diskuzi pokračovat... :)

Užívateľov profilový obrázok
Thomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 585
Dátum registrácie: 08 Dec 2004, 23:07
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Thomas » 18 Feb 2005, 12:29

DA. - vyhodili karbec a přidali tam pár ventilů. :wink:

Užívateľov profilový obrázok
carlos
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 577
Dátum registrácie: 14 Okt 2004, 17:35
Tatry, ktoré vlastním: nechcem uviesť, akú Tatru mám
Kontaktovať užívateľa:

-

Príspevok od užívateľa carlos » 14 Apr 2005, 10:38

preložte si sami 8)

palo 12

Príspevok od užívateľa palo 12 » 14 Apr 2005, 10:47

dost blbe. . .

603

Príspevok od užívateľa 603 » 14 Apr 2005, 11:17

by som povedal posledna fotka dost nekvalitna kolaz..((( ale inac cool..ň))

Užívateľov profilový obrázok
Kontráš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 505
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 08:02
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Kontráš » 14 Apr 2005, 12:37

Tuhle sérii fotek jsem onehda dostal, ale s dobrým koncem, ten druhý jeřáb to už zvládl. Takže poslední foto už je 100% fotomontáž (ještě ktomu zpackaná). Ale příhoda je to tedy ze života....

palo 12

Príspevok od užívateľa palo 12 » 14 Apr 2005, 12:45

by prisla 613 zapriahla by za lano a este aj 2 velryby by vytiahla v pohode . . .

603

Príspevok od užívateľa 603 » 14 Apr 2005, 14:27

palo 12.. netrep...))) moc tu tatru prezivas..)))

palo 12

Príspevok od užívateľa palo 12 » 14 Apr 2005, 14:46

skus ty jazdit na fiate 500 potom na skode 120 a z toho sadni do 613. pochopis ze 613 je neskutocne neskutocne silne auto. . .

Užívateľov profilový obrázok
Eda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 989
Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
Bydlisko: Moravská Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Eda » 14 Apr 2005, 22:58

K té bezpečnosti si myslím tolik: pokuď s t613 která není shnilá na kaši čelně vletíte v 50 km/h do průměrného stromu tak máte, když jste připoutáni, velkou, řekl bych 100% šanci na přežití. Do stovky je to už docela loterie, a nad 100 km/h je to úplně jedno, tam jde spíš o hlavu řidiče a rychlost reakce.

Mně osobně se stala za 6 let co s T jezdím tato jedna nehoda. Stál jsem a čekal na odbočení doleva a napral do mně favorit asi v 40 - 50 km/h, já měl nohu na brzdě. Ten šofér škodovky byl trochu v lihu, takže měl pozdní reakci, ale stíhal brzdit a dokonce, trochu vybočit ze směru.
Tatra: k.o. nárazník, levá koncovka, levá lampa, zadní čelo, posunutý výfuk a svody a katalyzátor, šusplech levý + velký. Promáčklý blatník.
Škoda: posunutý motor, hnací hřídel k.o., chladič k.o., kapota k.o., přední svítilna k.o., přední sklo k.o. šoféra odvezla sanita, ale byl docela v poho, dokonce chtěl utéct. :-D
Každopádně doporučuji pásy!!!!!! Je to opravdu super věc. Sám si ho jen přehazuju přes rameno, ale to jenom ve městě, mimo se poutám. Zachraňuje to životy.
Přeji všem hodně kilometrů bez nehod!


p.s. řidič z Nové Huti Víťa Mikeska má na T603 a T613 najeto 1 500 000 km bez nehody! Klobouk dolů.

Otakar

Príspevok od užívateľa Otakar » 14 Apr 2005, 23:38

Tento zaber som robil ja v zime 2001 , stalo sa to asi 2Km pred Plešivcom
Tatra mala rychlost okolo 100-110Km/h a maďary z VW Passatom
si to rúbaly do tatier 140Km/h, namiesto toho narúbali do tatry.
Bilancia : vodič tatry zlomené čo sa dalo zlomit ale prezil. Zazrak je skôr
to ze prezil hospitalizáciu v Roznavskej nemocnici :roll:
Posádka VW 3mrtvy, prezil len pes.
Prílohy
T613-4cr.jpg
(193.84 KiB) 560 stiahnutí

Užívateľov profilový obrázok
Derick
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 363
Dátum registrácie: 15 Mar 2005, 01:22
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3
Tatra 613-3
Tatra 613-4
Bydlisko: Prešov
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Derick » 15 Apr 2005, 00:47

Vidno,že Tatra je bezpečné auto :!: :lol:

karol

Príspevok od užívateľa karol » 15 Apr 2005, 12:25

uuuuf, to je brutalita !!! No, ja som mal podobnú búračku, ale neštastie som nezabil nokoho.
Moja tatra asi v takomto stave, a ford siera v ešte horšom, vodič s fordu mal šťastie že to prežil, ja som ho šarpopl pravou stranov, takže ja som skončil so zlomeným palcam, som si ho zlomil na volante.
Uf, ale trhá mi srdce, keď vidím takto rozflákanú Tatru!
Ale traja mŕtvy, tak to už je sila! :(

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 31 neregistrovaných