Tatra 603-1

Odfotili ste niečo zaujímavé ? Sem s tým !

Užívateľov profilový obrázok
skovi
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 279
Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 18:15
Tatry, ktoré vlastním: T603 1959,1961,1962, 1973
Bydlisko: Nové Mesto n/V
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa skovi » 19 Apr 2006, 11:36

Ále chlapci , tento sa živí svojími zlatými rukami a nemá na voloviny čas :wink:

--radek--

Príspevok od užívateľa --radek-- » 19 Apr 2006, 12:45

To asi nebude ten stejný René, když se dívám na tu "klepířinu" na té T613 biturbo a vůbec stav toho chudák auta a zejména motoru a jeho okolí, to dělal někdo úplně jiný..... :D

Užívateľov profilový obrázok
Zdicho
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1174
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Čórtův hrad
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Zdicho » 19 Apr 2006, 13:14

Kde je možno vidět "klempířinu" biturba? :wink:

--radek--

Príspevok od užívateľa --radek-- » 19 Apr 2006, 14:32

Leda soukromně u mně, při nějaké příležitosti, nejsem autorem těch fotografií, na rozdíl od jiných lidí ctím autorský zákon co se týká veřejného publikování a autor fotografií nevydal souhlas s jejich obecným zveřejněním....

Užívateľov profilový obrázok
skovi
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 279
Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 18:15
Tatry, ktoré vlastním: T603 1959,1961,1962, 1973
Bydlisko: Nové Mesto n/V
Kontaktovať užívateľa:

interiér

Príspevok od užívateľa skovi » 27 Apr 2006, 15:37

interiér
Prílohy
DSC02087.JPG

jack
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1505
Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
Bydlisko: Karwin
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa jack » 08 Sep 2006, 14:00

jak pokračuje renovace..???

Užívateľov profilový obrázok
.:Jitka.F:.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 79
Dátum registrácie: 28 Sep 2006, 21:33
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Brno
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa .:Jitka.F:. » 22 Okt 2006, 20:24

UÁÁÁÁÁÁÁ! Kerý kokot nechal tak krásné auto takhle zrezivět?

Užívateľov profilový obrázok
Maxono
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 688
Dátum registrácie: 25 Aug 2006, 21:46
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Krušovce, Topoľčany
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Maxono » 22 Okt 2006, 21:05

Aj mňa by zaujimalo ako pokračuje renovácia. Prepokladám že už je auto v laku a doma. A 603-ky model 1 s dvojkovým predkom nevyzerajú vôbec zle. :D

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 22 Okt 2006, 22:45

.:Jitka.F:. napísal:UÁÁÁÁÁÁÁ! Kerý kokot nechal tak krásné auto takhle zrezivět?
příroda :lol: :lol:

Užívateľov profilový obrázok
Maxono
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 688
Dátum registrácie: 25 Aug 2006, 21:46
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Krušovce, Topoľčany
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Maxono » 23 Okt 2006, 20:48

Pre Jitku a vasa26: je pravda že o hrdzavenie a hnitie sa postarala príroda ale počiatok toho všetkého je predsa niekde inde. Žeby v ľudoch?

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 23 Okt 2006, 21:08

Hej, v ludoch- maju to na svedomi konstruktri ktory nemali dostatocne prostriedky a vybavenie na to aby patrične auto ošetrili. Auto s karoseriou bez povrchovej (Zn) upravy ti začne hrdzavieť aj v garáži, ak niesu dodržané správne podmienky tj spravna teplota a vlhkost... Najhorsia kombinacia je drzat auto v zimnom obdobi vo vykurovanej garazi :wink:

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 23 Okt 2006, 21:10

Erik napísal:Najhorsia kombinacia je drzat auto v zimnom obdobi vo vykurovanej garazi :wink:
A na to jsi přišel jak? :shock:

Užívateľov profilový obrázok
Maxono
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 688
Dátum registrácie: 25 Aug 2006, 21:46
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Krušovce, Topoľčany
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Maxono » 23 Okt 2006, 21:19

Tak neviem kedy sa začala používať antikorózna ochrana, ale to auto zo začiatku šestdesiatych rokov a vyrobané ešte k tomu v ČSSR ju nemohlo mať ani keby stálo 2x viac. A určite to nebola vina konštruktérov. Inak parkovanie cez zimu v garáži je asi najnormálnejšia vec akú poznám. :evil:

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 23 Okt 2006, 23:26

takže si příroda bere co pujčila.pravda je že auto rezne i v garáži i když neni vytápěná,...stačí i dotek dlaně na lak a viděli by jste pod mikroskopem co se tam děje.. :evil: samozřejmě chovaní majitele k věci(na tom též záleží) .jedině parkovat ve vakuu někde v NASA :lol: pak by to bylo perfektní.pracuji v automobilovem prumyslu tak vidim věci ktere by spotřebitel ani nezaregistroval, odstín ,lesk ,mat,a spousty jinych nesmyslných složitostí :idea: v dnešní době je auto bráno jako spotřební zboží (doba je jiná)jen je nás pár "stovek"co pečují o své vozy rádi,a ješte jim to dělá radost že po nich něco pěkného zůstane pro další generace ,v původnim stavu :wink:

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 23 Okt 2006, 23:31

boj s korozí je nekonečný kor u Tatry.ale bojujem :lol:

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 23 Okt 2006, 23:33

Jeste vec jedna :" Konstruktér" byl zaměstnanec který si odpracoval směnu a tim to pro něj zvadlo :twisted:

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 24 Okt 2006, 00:38

Luboš napísal: A na to jsi přišel jak? :shock:
Lubos uz si niekedy pocul o kondenzacii vodnej pary? Jedna sa hlavne o to ked sa v zime pride s auto do vykurenej geraze. S autom s ktorym sa v zime jazdi by sa nemalo garazovat v priestoroch ktorych teplota nepresiahne 10°C. Samozrejme nebavime sa o modernych autach ale o tych nasich- nepovrchovo upravenych :lol: A to som teda prekvapeny ze sa cudujes... :)
Typickym prikladom urychlenej korozie je parkovanie auta pod starymi znamimi platenymi odtahovacimi garazmi.
:wink:

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 24 Okt 2006, 01:24

"Držet auto přes zimu v garáži" snad neznamená s ním vyjíždět do sněhu!? To je úplně jiný případ. Ve vytápěné garáži je tedy sucho, žádná pára tam nemá co kondenzovat a jsou to tedy vůbec nejlepší podmínky pro zimní uskladnění automobilu.

Vláček

Príspevok od užívateľa Vláček » 24 Okt 2006, 16:13

Mimochodem kdybych- teoreticky - renovoval starší vůz kt. nebyl antikorozně ošetřen a dal bych ho tžeba zinkovat byl by to potom veterán nebo ne?

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 24 Okt 2006, 16:42

Jasne- Lubos, to je ine.
Vlacek: Jasne ze by to bol veteran. To ide skor o to ze aky velky fanusik oneho veterana si. Ak chces mat veterana v 100% stave a aby malo co najvacsiu hodnotu, drz sa vyrobnych postupov pouzitych pri vyrobe automobilu. Ale ak ti mierne zmeny nevadia, kludne si kasnu pozinkuj. Ved kto to zisti :lol:

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní