Tatra 603-1

Odfotili ste niečo zaujímavé ? Sem s tým !

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 15 Dec 2004, 12:48

No tak divoké to zase nebylo, tomu co je dnes běžně vidět většinou dopomohli až pozdější uživatelé...

603

Príspevok od užívateľa 603 » 15 Dec 2004, 13:02

hej ale napr... videl som tri ci styri druhy list na zadnu kapotu.. co si to ti ludia sami doma vyrobili??? a nezabudaj ze kazdy ma doma original.. skus presvedcit majitelov o opaku.. ;)

D.A.

Príspevok od užívateľa D.A. » 15 Dec 2004, 13:48

Do té Kopřivnice chceš volat konkrétně komu? Nějakému pamětníkovi do DPS? Nebo na matriku? :roll:

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 15 Dec 2004, 14:12

603:
no - o Tatre 603 by si asi ty mal mať najlepšie informácie (podľa prezývky), ale...naozaj si to radšej prever. To štvorsvetlo na jedničkách som videl z dobových vozov naozaj iba na športových špeciáloch, alebo potom neskôr vymenené za pôvodné trojsvetlo. Tak skús hrabnúť do toho tvojho archívu, celkom by ma zaujímalo, čo vyhrabeš :wink:
Inak na zadných kapotách T603 boli použité celkom 3 rozdielne typy líšt (mimo prototypov), takže to je OK...

603

Príspevok od užívateľa 603 » 15 Dec 2004, 14:42

ak si znova precitate moj skorsy prispevok, som pisal ze sa tie trojskla vymienali... postupne asi jak chodili auta do servisov, alebo na go.. lebo asi nevyhovovali vtedajsim predpisom... ;) nemam si co preverovat... nasvedcuju o tom dochovale vozy..nechapem precoby nemohli mat posledne kusy rovno montovane uzke stvorsklo..... co ja viem na slovensku som videl jedno trojsklo.... okrem ostatnych vsetkych jednotiek...

ondrej
tiez nevravim ze vies vsetko o vsetkych ondrejoch... aked si mi odklepol listy tak som sa az potesil, bo som tu asi zacal posobit dojmom ze si daco vymyslam. ;)

d.a.
mozno keby si zavolal do muzea, mozno by si sa divil, ze tam mozno maju uchovane nejake info, ale to len mozno

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 15 Dec 2004, 22:29

Používání třetího světlometu odporuje i současným předpisům. Vlastně by to nemělo být ani zapojeno, leda že byste to vydávali za hledací světlomet... Za jízdy to svítit nesmí.

I v té době podléhala nová auta nějakému schvalovacímu řízení a byla schválena do provozu s určitou konktérní osvětlovací soupravou. Výrobce si tam prostě nemůže dodatečně prsknout co se mu zlíbí.

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 15 Dec 2004, 22:38

takze ani keby som mal 603-1 s tromi svetlami a zaregistroval ju ako veteran nemozem s 3 svietit ?

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 15 Dec 2004, 22:42

No neměl bys, ale myslím, že se to tak nějak u veterána toleruje. Na STK s tím nechodíš, tak houby zle.

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 15 Dec 2004, 23:54

Ja by som mu za to dal 10 000-15 000SK, Aby som na tom neprerobil,
Podme si to scitat:
Karoseria- vyvarenie, vygitovanie, nastrek vsetkych vrstiev- 80 000 - 100 000 Sk
GO motora: 12 rokov netocil, povedzme 20 000 - 30 000 Sk
repasia brzdoveho systemu, tlmičov, chromovanie, čalunenie, dokupenie nahradnych dielov: 50 000 - 100 000 sk
Takze nam visla suma okolo 150 000 - 230 000 sk a ked si k tomu pripocitame este obstaravaciu cenu 50 000 sk, vide nam cena 280 000.tak za tu cenu sa da zohnat kompletne zgeneralkovana 603-1. viem ze sa 603-1 tazko zhana, ale treba si to vsetko zvazit,
Viem ze sa to da urobit aj lacnejsie, ale na nicom netreba setrit, lebo sa to setrenie casom ukaze.
A este nieco: uz ste niekedy poculi kupit tatru 87 za 300Sk?
Ked som to pocul, skoro ma rozdrapilo. ved ceny idu okolo 100 000 v dezolatnom stave...

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 16 Dec 2004, 00:15

U nás se osmičky nabízejí za 400-600 000 Kč v dezolátním stavu - viz. inzerce.

Generální oprava motoru za 20 000, no to už by se ten motor nemusel taky nikdy roztočit, takové případy známe... Pokus si myslíš, že ty totálně rezaté rámy dveří a ostatní chromy půjdou nachromovat, tak si to vyzkoušej! Pokud výsledek nebude otřesný ihned, počkej rok nebo dva... Že se do 50 000 vejdeš i s čalouněním, všemi chromy, brzdami, tlumiči, to snad nemůžeš myslet vážně...

Užívateľov profilový obrázok
carlos
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 577
Dátum registrácie: 14 Okt 2004, 17:35
Tatry, ktoré vlastním: nechcem uviesť, akú Tatru mám
Kontaktovať užívateľa:

!!!!!

Príspevok od užívateľa carlos » 16 Dec 2004, 00:21

čalunenie 100,farba100 samozrejme tis.,vlastná skúsenosť a to bolo pred dvomi rokmi

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 16 Dec 2004, 00:24

No a to si ještě pořád hrajeme na to, že kastle půjde vyvařit a né že se většina plechů bude vyrábět znova...

Užívateľov profilový obrázok
carlos
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 577
Dátum registrácie: 14 Okt 2004, 17:35
Tatry, ktoré vlastním: nechcem uviesť, akú Tatru mám
Kontaktovať užívateľa:

ps

Príspevok od užívateľa carlos » 16 Dec 2004, 00:25

čalúnenie musíš urobiť komplet nové,nič tam nemože zostať,lebo to bude stále smrdeť ,kdo to robil,vie o čo ide

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 16 Dec 2004, 00:29

No já nevím, ale i z optického hlediska se mi to čalounění na fotkách zdá nepřijatelné. Samozřejmě že se bude dávat všechno nové, veškerá koženka, látka, koberce i strop. Jen mě překvapuje, že to Erik zvládne za pár tisícovek...

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 16 Dec 2004, 01:07

Len treba poznat spravnych ludi, ktori su vam zaviazani, alebo dobri kamarati a mate to za par supov.
Skratka jednoznacne z tejto diskusie vypliva ze cena auta je max 10 000 Sk a majitel este moze byt rad, ze mu to nebude zavadzat vo dvore. Mal by sa z toho sna o cene zobudit. :!:
Mam rad takych odbornikov co maju na dvore nejaky prehnity crep, a myslia si ze sa stanu milionari. ak by som to mal kupit za 50 000sk v takomto stave, tak to by musela byt riadna rarita...
Tiez mam teraz podobny problem...

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 16 Dec 2004, 01:20

No pokud máš tak dobré kamarády, aby pro tebe dělali ve dne v noci zadarmo, tak to se máš. Pokud se ti daří získávat i materiál nějakými zvláštními metodami zadarmo, tak to se potom renovuje za pár šupů... Ve vyspělé kapitalistické společnosti (u nás!) je to utopie...

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 16 Dec 2004, 01:27

Nehovorim, ze vsetko za darmo, ale za rozumnu cenu, poznam ludi u ktorych sa daju nejake tie diely zohnat, a nepitaju za to "miliony"
To su ti, co ju mali niekedy davno, maju na nu veci, a chcu sa ich zbavit, pretoze im to len zavadzia,
napr:sused mal 603- predal ju za par tisic, ostalo mu plno dielov, vsetok plech a hlinik odovzdal jeho syn do zberu, ale co s tym ostatnym...? no predsa to preda mne za par stovak...

Užívateľov profilový obrázok
koušák
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 570
Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 04:12
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603, Tatra 613-4, Tatra 148 AD20
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa koušák » 16 Dec 2004, 01:56

Podľa mňa niekto s renováciou bude musieť začať a videl som inzeraty v Tatier v podobnom stave za oveľa vyššiu cenu a este v KC. Kompletna T603-1 s iba podozrivou maskou, ostatne original, sa neponúka každý deň. Môj názor je brať.

Za to že ju pôvodný majiteľ nechal spustnúť, bych ho po prebratí tovaru nakopal...

D.A.

Príspevok od užívateľa D.A. » 16 Dec 2004, 07:51

No, to je krásná představa slavnostního uzavření transakce - "Tak, tady máte, vážený pane, 50 000 korun, jeden podpis, dostanu klíčky, doklady, děkuji vám!" Kop, kop, kop do prdele. :P :lol: 8)
Zn.: za stranu a za lidi...

Užívateľov profilový obrázok
koušák
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 570
Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 04:12
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603, Tatra 613-4, Tatra 148 AD20
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa koušák » 16 Dec 2004, 07:56

Pri úteku predávajúceho zostane na zemi ležať niekoľko tisíc, tie treba pozbierať.

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných