I had a dream
- .:Jitka.F:.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 79
- Dátum registrácie: 28 Sep 2006, 21:33
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Brno
- Kontaktovať užívateľa:
- Julo600
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 165
- Dátum registrácie: 19 Okt 2006, 04:31
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Kosice
- Kontaktovať užívateľa:
Tak sa to tu ako uz neraz zvrhava od temy, tentokrat ku gramatickej diskusii a ko vidim aj ku spomienkam na Jakesa... skoda
radsej k tej (ci tomu) Tatre. Velmi pekne! A tie pocity viezt si ju domov su neopakovatelne, urcite podobne zazil kazdy na tomto fore.
Gratulujem TatraplanuZdar a verim ze sa coskoro budem moct tesit z infa a fotografii priebiehajucej renovacie.
Nasli by sa v sne aj pohlady do kokpitu a napravy a motor...?
radsej k tej (ci tomu) Tatre. Velmi pekne! A tie pocity viezt si ju domov su neopakovatelne, urcite podobne zazil kazdy na tomto fore.
Gratulujem TatraplanuZdar a verim ze sa coskoro budem moct tesit z infa a fotografii priebiehajucej renovacie.
Nasli by sa v sne aj pohlady do kokpitu a napravy a motor...?
Ale veď to bol len taký sen, nemá to nič spoločné s realitou.
Sorry pre všetkých znalcov Tatier ale všetci mýlite.
Na obrázku je čierny Buick r.v. 1947 - som si stopercentne istý, videl som v sne tranzitné dokumenty /ak by to totiž nebolo auto na značkách tak by sa musela platiť zábezpeka 4 Euro za kilogram a veru by ju z colnice na druhom konci nemenovanej krajiny dostať bolo sotva možné, aj snová realita má svoje medze/. Z predošle veci je jasné že to bol skutočne len sen, veď auto ktoré behom sekundy dvakrát prešlo kompletnou transformáciou čo sa týka typu, roku a farby také niečo nemôže v skutočnosti existovať, však? A tento auto-chameleón po absolvovaní takmer 3000 km a celkovej dráhe 3 týmov cez 8000 km v mojom krásnom sne sa rozplynul v ružovom obláčiku...
Inak vystúpenie pri ktorom som vo sne presvedčil celú colnicu že tento buick je v podstate čiernej farby ma vo vlastných očiach zaradilo hned za Copperfielda. Človek by si myslel že stačia poctivé papiere v krajine exportu a importu a ani by sa mu neprisnili problémy v krajine tranzitu, však? Škoda že v každodennej realite nemám takéto schopnosti, moja práca si to niekedy vyžaduje. Možno som sa mal dať na dráhu hypnotizéra...
Ale pretože sa sny plnia a treba byť pripravený, ak by niekto vedel o prednej náprave, nárazníkoch (môžem vymeniť za tie Tatraplanoidné), prístrojoch, riadacej tyči (volant asi mám správny), pedáloch, bižutérii a HEK-u /posledné len za rozumnú cenu, o nerozumných viem o niekoľkých/ tak mi pošlite SS. Inak minimálne prístroje a nárazníky sú úplne odlišné na starších vozoch a zapusteno-svetlových tak prosím uvedomiť si tento detail. Čokoľvek iné zbytočné je tiež vítané.
Inak by som veľmi rád rozvinul diskusiu na tému: Čo je drevené na T 87?
Lebo k môjmu prekvapeniu tam ešte drevo bolo, teda aspoň v mojom sne /aj keď len nahádzané v kufri/. Takže si ho chcem konfrontovať s realitou.
A ešte ak niekto má zoznam dielov a dielenskú príručku - bol by o ňu záujem. O originál, kópie sa zoženú. Informácia je dôležitá.
A ak niekto vie o nejakom voze "a la originál", ktorý sa dá ohmatať zblízka aby som svoj intersexuálny sen /matka Tatra, otec Volga, sestra Pobeda a sused Moskvič/ mohol in natura porovnať s realitou bol by som mu veľmi zaviazaný.
Inak TO musí byť ONA pretože ináč by spoločná láska znamenala že som alebo teplý alebo žena.
Sorry pre všetkých znalcov Tatier ale všetci mýlite.
Na obrázku je čierny Buick r.v. 1947 - som si stopercentne istý, videl som v sne tranzitné dokumenty /ak by to totiž nebolo auto na značkách tak by sa musela platiť zábezpeka 4 Euro za kilogram a veru by ju z colnice na druhom konci nemenovanej krajiny dostať bolo sotva možné, aj snová realita má svoje medze/. Z predošle veci je jasné že to bol skutočne len sen, veď auto ktoré behom sekundy dvakrát prešlo kompletnou transformáciou čo sa týka typu, roku a farby také niečo nemôže v skutočnosti existovať, však? A tento auto-chameleón po absolvovaní takmer 3000 km a celkovej dráhe 3 týmov cez 8000 km v mojom krásnom sne sa rozplynul v ružovom obláčiku...
Inak vystúpenie pri ktorom som vo sne presvedčil celú colnicu že tento buick je v podstate čiernej farby ma vo vlastných očiach zaradilo hned za Copperfielda. Človek by si myslel že stačia poctivé papiere v krajine exportu a importu a ani by sa mu neprisnili problémy v krajine tranzitu, však? Škoda že v každodennej realite nemám takéto schopnosti, moja práca si to niekedy vyžaduje. Možno som sa mal dať na dráhu hypnotizéra...
Ale pretože sa sny plnia a treba byť pripravený, ak by niekto vedel o prednej náprave, nárazníkoch (môžem vymeniť za tie Tatraplanoidné), prístrojoch, riadacej tyči (volant asi mám správny), pedáloch, bižutérii a HEK-u /posledné len za rozumnú cenu, o nerozumných viem o niekoľkých/ tak mi pošlite SS. Inak minimálne prístroje a nárazníky sú úplne odlišné na starších vozoch a zapusteno-svetlových tak prosím uvedomiť si tento detail. Čokoľvek iné zbytočné je tiež vítané.
Inak by som veľmi rád rozvinul diskusiu na tému: Čo je drevené na T 87?
Lebo k môjmu prekvapeniu tam ešte drevo bolo, teda aspoň v mojom sne /aj keď len nahádzané v kufri/. Takže si ho chcem konfrontovať s realitou.
A ešte ak niekto má zoznam dielov a dielenskú príručku - bol by o ňu záujem. O originál, kópie sa zoženú. Informácia je dôležitá.
A ak niekto vie o nejakom voze "a la originál", ktorý sa dá ohmatať zblízka aby som svoj intersexuálny sen /matka Tatra, otec Volga, sestra Pobeda a sused Moskvič/ mohol in natura porovnať s realitou bol by som mu veľmi zaviazaný.
Inak TO musí byť ONA pretože ináč by spoločná láska znamenala že som alebo teplý alebo žena.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 30 neregistrovaných