Strana 1 z 1

Příběh jedné T30

Napísané: 13 Máj 2009, 23:39
od užívateľa sigin
Byla jednou jedna garáž....

Re: Příběh jedné T30

Napísané: 13 Máj 2009, 23:46
od užívateľa sigin
Fotky ihned po přivezení do garáže, srdíčko tatrováka tlouklo nedočkavostí

Re: Příběh jedné T30

Napísané: 13 Máj 2009, 23:59
od užívateľa sigin
Zadní náprava, je hodně nemocná ale, za pár týdnů bude zase fit

Re: Příběh jedné T30

Napísané: 14 Máj 2009, 00:05
od užívateľa sigin
zadní náprava rozebírání:
blato, rez, bordel

Re: Příběh jedné T30

Napísané: 14 Máj 2009, 00:09
od užívateľa sigin
Snímků je víc než dost, tady jsou jen ty, řekněme nejhezčí a bude jich podstatně více.

Re: Příběh jedné T30

Napísané: 14 Máj 2009, 09:43
od užívateľa Jerry
Výborně, další pěkný auto na světě. Těším se na konečnej vzhled.

Re: Příběh jedné T30

Napísané: 14 Máj 2009, 13:50
od užívateľa Michael
sigin: Je k tomu i karosérie ???
Přidej prosím nějaké fota + info o původu.

Re: Příběh jedné T30

Napísané: 14 Máj 2009, 16:30
od užívateľa sigin
Michael napísal:sigin: Je k tomu i karosérie ???
Přidej prosím nějaké fota + info o původu.
Budu tě muset zklamat, jelikož šlo o záchranu, před sbouráním stodoly tak bohužel to kastly nemá vůbec, ale byl to valníček "prostě ztráta", těch věcí co to nemá je podstatně víc


Stručná historie " z dosechu":

před 1960 neznáme ale byla koupena od pekaře z Brna - Bystrce
1960-1966 do vojny pana P. jezdila v rámci JZD
1966-68 dána do stodoly a začal na ní kanibalizmus aby mohla jeho osobní T52/30 jezdit,ta byla doježdena jeho synem a stal se z ní traktor do lesa,
kolem roku 1990 byla ve stodole páchan uklid a vše co nebylo přišroubováno nebo přivařeno bylo vyhozeno , bohužel i kastle zelené barvy

zachránit se povedlo motor, zadní nápravu, komponenty převodovky a přední nápravy

Re: Příběh jedné T30

Napísané: 14 Máj 2009, 18:21
od užívateľa Michael
Aha, tak toho tedy moc nemáš. Škoda té kastle....
Pokud zavoláš nebo napíšeš do muzea Tatra, tak Ti řeknou, kdo byl první majitel + z jakého auta motor je ( prvotina ). TATO SLUŽBA JE JIŽ ZPOPLATNĚNÁ.
Co s tím plánuješ ? Uděláš si jenom podvozek pro radost ?

Re: Příběh jedné T30

Napísané: 14 Máj 2009, 23:29
od užívateľa sigin
Michael napísal:Aha, tak toho tedy moc nemáš. Škoda té kastle....
Pokud zavoláš nebo napíšeš do muzea Tatra, tak Ti řeknou, kdo byl první majitel + z jakého auta motor je ( prvotina ). TATO SLUŽBA JE JIŽ ZPOPLATNĚNÁ.
Co s tím plánuješ ? Uděláš si jenom podvozek pro radost ?
No udělám z toho prvně podvozek a pak celý valníček. Dílů je dost, vlastně na podvozek mi chybí už jen roura.

Re: Příběh jedné T30

Napísané: 21 Máj 2010, 14:59
od užívateľa Siginek
Jen jako uzavření akce diferák

Re: Příběh jedné T30

Napísané: 21 Máj 2010, 17:51
od užívateľa ondrej
prečo si to omotal do tých obväzov ako nejakú egyptskú múmiu? :shock:

Re: Příběh jedné T30

Napísané: 21 Máj 2010, 22:51
od užívateľa Jerry
Nebude to kvůli uskladnění, aby se do toho nedostal prach, dokud nebude mít ušitý vaky z kůže na pera a manžety?

Re: Příběh jedné T30

Napísané: 22 Máj 2010, 12:42
od užívateľa bazilisak
Bude to kvůli uskladnění , ale né do té doby , než bude mít kožené vaky , ale do té doby , než bude karoserie . A to bude asi dost dlouho :lol: ....

Re: Příběh jedné T30

Napísané: 27 Máj 2010, 20:42
od užívateľa Siginek
Výsledek Akce převodovka

Re: Příběh jedné T30

Napísané: 15 Jún 2010, 12:28
od užívateľa Siginek
Akce roura

Re: Příběh jedné T30

Napísané: 22 Jún 2010, 10:41
od užívateľa Siginek
zas o kousek dál

Re: Příběh jedné T30

Napísané: 18 Aug 2011, 15:22
od užívateľa zizla38
Sešel se rok s rokem a ono to tak dlouho netrvalo a po podvozku byla i kabina.

fotky zde http://zizla38.rajce.idnes.cz/T30_-_Kabina

Re: Příběh jedné T30

Napísané: 30 Júl 2012, 13:16
od užívateľa zizla38
něco z archivu.