Strana 1 z 6

A je doma!!!

Napísané: 29 Dec 2008, 18:26
od užívateľa bezik
...kompletní a přepsaná, zahajuji oživení :D
Rotation of tp4.jpg

Re: A je doma!!!

Napísané: 29 Dec 2008, 18:28
od užívateľa ivkej
Gratulujem! Je ešte celkom pekná :) ;)

Re: A je doma!!!

Napísané: 29 Dec 2008, 20:06
od užívateľa jack
Gratuluji :!:
Který je to ve skutečnosti rok? Podle TP byla kastle vyměněná v roce 1990, že?

Re: A je doma!!!

Napísané: 29 Dec 2008, 20:08
od užívateľa bazilisak
Připojuji se s gratulací :wink: , moc se o T603 nezajímám - tak mě překvapilo, že T603 váží jen 1500 kg ! :shock: Čekal jsem krapet víc :lol: , prostě příjemné překvapení :wink:

Re: A je doma!!!

Napísané: 29 Dec 2008, 20:16
od užívateľa bezik
i mne by zajímalo co to razítko -navíc bez popisu opravy- znamená, stav karoserie tomuto datu zrovna neodpovídá, číslo motoru a štítek v kufru má původní čísla z TP, mám se v autě mrknout jinam :?:
jack napísal:Gratuluji :!:
Který je to ve skutečnosti rok? Podle TP byla kastle vyměněná v roce 1990, že?

Re: A je doma!!!

Napísané: 29 Dec 2008, 20:26
od užívateľa jack
Z modelu 67 toho na voze asi moc nebude. Podle disků má už i kotoučové brzdy...Jestli náhodou není na původní doklady napsaná v roce 90 nějaká jiná Tatra v lepším stavu než ta původní. Když píšeš, že čísla sedí s tech. průk. z roku 67, dokonce i motor, tak si někdo pěkně máknul při předělání na model 69.

Re: A je doma!!!

Napísané: 29 Dec 2008, 20:34
od užívateľa bezik
jack napísal:Z modelu 67 toho na voze asi moc nebude. Podle disků má už i kotoučové brzdy...Jestli náhodou není na původní doklady napsaná v roce 90 nějaká jiná Tatra v lepším stavu než ta původní. Když píšeš, že čísla sedí s tech. průk. z roku 67, dokonce i motor, tak si někdo pěkně máknul při předělání na model 69.
...tak nějak to asi bude, ano, má kotouče, tyristor... iluze o původu si 2x nedělám jsem rád že ji vůbec mám a na papírech, už aby byla na silnici :D

Re: A je doma!!!

Napísané: 29 Dec 2008, 20:55
od užívateľa JáPavel
bezik napísal:
jack napísal:Z modelu 67 toho na voze asi moc nebude. Podle disků má už i kotoučové brzdy...Jestli náhodou není na původní doklady napsaná v roce 90 nějaká jiná Tatra v lepším stavu než ta původní. Když píšeš, že čísla sedí s tech. průk. z roku 67, dokonce i motor, tak si někdo pěkně máknul při předělání na model 69.
...tak nějak to asi bude, ano, má kotouče, tyristor... iluze o původu si 2x nedělám jsem rád že ji vůbec mám a na papírech, už aby byla na silnici :D
Také se připojuji ke gratulaci.. Pokud ti veškerá čísla souhlasí a vyloženě to nekřičí,není co řešit.. Tohle je ten lepší a relativně kultivovanější případ.. Vždyť dnes zde u nás jezdí víc čechií ( Böhmerland) nebo Tater 57 roadster než jich bylo ve skutečnosti vyrobeno..

Re: A je doma!!!

Napísané: 29 Dec 2008, 21:58
od užívateľa Neregistrovaný
Gratulujem!Pekny kus.

Re: A je doma!!!

Napísané: 29 Dec 2008, 22:08
od užívateľa tatrawerke
Nechci do toho moc kecat, ale proč ne motor 67? Podle uzávěru na olej a odfuku z vany ze zádu to je jistě starý háčko.Že někdo sundal plechový obal kabelů a dal tam teristor je jasný jak den. No, kotouče je perestrojka. Práce na tom je spousta od pohledu.Todle taky tempo už neopravý.
Co brzdy? Pedály plandaj jen aby nebyly zarezlý čelisti, to by pak nebyl rychlý návrat na silnici.

Re: A je doma!!!

Napísané: 30 Dec 2008, 09:41
od užívateľa bezik
pedály vysej oba, mám ale pod ně nové válce, zkotroluji vedení a třmeny a uvidíme, asi bude problém i s válcem u spojky (ten na převodovce) dá se z něčím zaměnit :?: repasoval jej někdo :?:

Re: A je doma!!!

Napísané: 30 Dec 2008, 09:48
od užívateľa jack
Vysouvací váleček na převodovce se nedá nahradit (aspoň o náhradě nevím). Dej si bacha, často praskají oka jeho uchycení. Jestli bude zevnitř chycený, zkus ho vyhonovat, mělo by to pomoci.
Co se hl. brzdového válce týče, nenech se obalamutit náhražkami průměru 22 ze Škody 1203ky. Dej si tu práci a namontuj původní "krátký" válec průměru 25,5.

Re: A je doma!!!

Napísané: 30 Dec 2008, 09:54
od užívateľa KF
bezik napísal:i mne by zajímalo co to razítko -navíc bez popisu opravy- znamená,
Podobný záznam mám v TP taky jako záznam o vyčerpání mimořádného přídělu levného benzínu. Po prvním velkém zdražení benzínu (tuším že v r.1990) měl každý motorista nárok na mimořádný příděl levnějšího benzínu (tuším že 25 litrů) a aby si někdo nešel 2x zaznamenávalo se to do TP.

Re: A je doma!!!

Napísané: 30 Dec 2008, 10:08
od užívateľa bezik
jack napísal:Vysouvací váleček na převodovce se nedá nahradit (aspoň o náhradě nevím). Dej si bacha, často praskají oka jeho uchycení. Jestli bude zevnitř chycený, zkus ho vyhonovat, mělo by to pomoci.
Co se hl. brzdového válce týče, nenech se obalamutit náhražkami průměru 22 ze Škody 1203ky. Dej si tu práci a namontuj původní "krátký" válec průměru 25,5.
zatím jsem to jen vymontoval, oka jsou óká, honování si mohu zařídit, a rozebírá se to tak že se vyjme pojistný kroužek a pak vytáhnu pístek ven :?: předpokládám že tam bude nějeké gufero - existuje náhrada :?: ...a repase brzd. válce se týká jen výměny gufer/těsnění a kontroly povrchu válce nebo i něče jiného :?: lze tyhle vnitřnosti sehnat?

Re: A je doma!!!

Napísané: 30 Dec 2008, 10:10
od užívateľa bezik
KF napísal:
bezik napísal:i mne by zajímalo co to razítko -navíc bez popisu opravy- znamená,
Podobný záznam mám v TP taky jako záznam o vyčerpání mimořádného přídělu levného benzínu. Po prvním velkém zdražení benzínu (tuším že v r.1990) měl každý motorista nárok na mimořádný příděl levnějšího benzínu (tuším že 25 litrů) a aby si někdo nešel 2x zaznamenávalo se to do TP.
aha, dík :wink:

Re: A je doma!!!

Napísané: 30 Dec 2008, 10:34
od užívateľa jack
Firma renovující brzdy :

http://www.bekas.cz

Těžko na dálku radit s renovací válců, ale určitě rozebrat, vyčistit, mrknout na pracovní pochy válce a pokud máš možnost, nechat vyhonovat. Těsnící gumičky seženeš v bekasu. Taky si přečti pár rad z fóra, například zde :
http://www.tatraportal.sk/forum/viewtop ... v%C3%A1lce

Co se týče razítka, omlouvám se, jedná se o těch 25 litrů levnějšího benzínu, podobný záznam má v techničáku i otec.

Podle stavu Tatřeny bych si tipnul, že byla asi dělaná a pak dlouho stála venku, že? Jak je na tom podlaha a interiér?

Re: A je doma!!!

Napísané: 30 Dec 2008, 10:54
od užívateľa bezik
ano dělaná byla, vyvařené lemy, podlaha asi starší ale podezřelými místy sšoubovák neprošel, prahy a patky dělané, interiér kompletní, vyšisovaný od sluníčka, 2roky stála venku- na pár místech popraskal nový lak bo byl naprasen s plničem přes ten původní, akumulátory zánovní chyběl bufík- už mám zánovní, a jako malý bonus jsem objevil v kufru pěknou golasadu od Tony, děkuji za tip na brzdy :!:

Re: A je doma!!!

Napísané: 30 Dec 2008, 11:06
od užívateľa jack
A pojistková skříňka je u sedadla řidiče, nebo v kufru?

Re: A je doma!!!

Napísané: 30 Dec 2008, 11:07
od užívateľa bezik
jack napísal:A pojistková skříňka je u sedadla řidiče, nebo v kufru?
nejdří si tipni :wink:

Re: A je doma!!!

Napísané: 30 Dec 2008, 11:07
od užívateľa jack
Kufr :?: