Strana 42 z 48

Re: Kačena

Napísané: 31 Jan 2010, 22:09
od užívateľa bazilisak
Tak Ti děkuji , vím, že T805 obdivuješ , možná to dokazuje i to, že jsi nechyběl ani na srazu ve Vyškově , ani na Radarce.
Navíc musím uznat , že si T805 ceníš vysoce, opravdu , málo kdo by byl ochoten do T805 tolik investovat.
Myslím, že by jsi klidně na nějakou T805 mohl dosáhnout , ani by jsi nemusel tolik investovat , pak už je problém ten řp. C a garáž.

Re: Kačena

Napísané: 01 Feb 2010, 21:47
od užívateľa Pelda
Nemáš zač. Na přímou otázku přímá odpověď. I když žádnou kačenu nemám naštěstí je mohu obdivovat u svých přátel, kteří je mají. Třeba Petr 805, který byl na Radarce se svou červenou hasičskou a dál rozšiřuje vozový park. Na ten sraz mně pozval právě on a do Vyškova zas ten jeho kolega z Dačic, o kterém se výše zmiňoval. Bylo to fajn, když budu moct, přijedu zas. Vidím, že jsi tam byl taky, tak to jsme spolu možná mluvili...

Re: Kačena

Napísané: 01 Feb 2010, 22:15
od užívateľa Jerry
Pokud jsem to napsal moc zhurta, tak se omlouvám. Radek vystihnul to, co jsem já nedokázal napsat, ale myslel jsem to tak.

K foce č. 3: Ano jsou to prasátka z Avie a jsou upravený, protože se Filipovi nepodařilo sehnat originál ani z Ify. V době kdy tuto úpravu dělal poprvý, tak se o repasech ani novovýrobě nevědělo, bylo to někdy kolem roku 2000. A co jsem viděl i na srazu, tak zdaleka neni jedinej, kdo má prasátka z Avie.
Foto 6: Když dodělával auto, tak jsme se nějak seznámili, neměl k autu žádnou dokumnentaci a v místě notku má bejt držák pro anténu. On to nevěděl a notek mu tam sednul přesně na ty díry držáku, tak ho tam namontoval, já mu to vysvětlil, poslal dokumentaci a jak bude teplo tak to předělá. Jo ten držák pokud možno i s anténou shání, tak pokud o něm někdo víte, kontaktujte mě.
Foto 18: Panel si dělal sám a vysloveně podle potřeby, protože s autem jezdí na portejbly (jezdí po kopcích a vysílá, seznámili sme se po CB během expedice :-) ). Když auto koupil, bylo to naprosto prázdný... Rád by sehnal i původní stolek a vybavení...
Foto 21: K barvě odpovím to, že má ještě jeden motor v původních barvách i stavu. Tenhle barevnej je složen POUZE z novejch dílů (klika, ojnice, písty se čtyřma kroužkama, válce, hlavy, vačka, ventily....) Volnoběh drží 450 ot. a když jsem se s tim autem projel, tak jsem řekl, že mam v autě rotující šrot.
Kdybych neměl tak ztuhlý prsty, že sem nemohl ani držet foťák, udělal bych i krátký video, abyste si poslechli chod novýho motoru, potažmo auta.

Ondřeji nemyslel sem to nikterak zle, ale byl sem zřejmě nepochopen. Tvýmu motoru bych nevytknul nic, ale pokud by se dělala testace, tak je jasný, že černá barva v motorovym prostoru není vhodná (snad ani přípustná, ale to nemohu soudit, nejsem testační komisař). Ani Filip o testaci neuvažuje a motor si holt udělal podle svýho. Ono kdyžtak přehodit plechy a větráky z druhýho motoru může kdykoliv. :wink:

Pro všechny, co se chcete podívat na fotky z průběhu celý opravy, tu dávám odkaz na rajče. Je to zdigitalizovaná klasická fotografie, proto omluvte kvalitu.

Re: Kačena

Napísané: 02 Feb 2010, 08:30
od užívateľa ondrej
Som rád, že toto vlákno zase nabralo ten správny smer.. :wink:
Inak ja som vlastnil moju 805-ku už hodne dávno - bolo to ešte za totality - a vtedy o nejakých testačných komisiách ani nebolo počuť. Tie čierne doplnky (aj nárazník, stupačky, zrkadlá, Notek..) boli tak trocha aj z núdze cnosť, lebo khaki farbu som nemal..

Re: Kačena

Napísané: 02 Feb 2010, 11:02
od užívateľa Michal B.
Testační komise byly i za hluboké totality (v 70. letech). Vyhovující vozidlo dostalo průkaz, kde byly základní informace k identifikaci vozidla, jeho fotografie a jeho klasifikace – hodnocení s uvedením nedostatků. Průkaz umožňoval majiteli se s vozidlem účastnit mezinárodních veteránských srazů, čímž byly odfiltrovány vozy svým stavem vzdálené od původnosti.

Re: Kačena

Napísané: 02 Feb 2010, 22:11
od užívateľa míla 81
Som rád, že toto vlákno zase nabralo ten správny smer...

Myslím, že k žádnému odbočení nebo vychýlení nedošlo. Naopak, rozebraly se zde určité skutečnosti a konzultovaly jednotlivé názory, v klidu a ve vší slušnosti. Od toho to zde vlastně je. Jsou tu veteránští začátečníci, přihlížející i ostřílení tatrováci. Každý z nich má nárok na svůj názor.
Filip svoji Tatřičku zrestauroval pěkně, stačí se podívat, stálo to hodně času i peněz. Je fakt, že ten "barevný" motor mi tam také moc nesedí. A umístění zadního notku, stalo se, asi z neznalosti.....
Na druhou stranu je zde nová, pěkná, zachráněná Kačenka, funkční a pojízdná. Motor se dá přestříkat a notek přemístit na své původní místo. Je to úplně něco jiného, než třeba malotraktor z podvozku T-805 s uřezanými nápravami, zkrácenou rourou a motorem třeba s Trabanta....
Jinak Filipe, pokud sháníš zadní anténu k R-105, dá se lehce upravit s antény na sajtny (viz foto), je k sehnání za 200,-Kč v Armyvýprodeji: http://www.armyvyprodej.cz/shop/drzak-anteny-p-456.html

Re: Kačena

Napísané: 09 Feb 2010, 19:47
od užívateľa bazilisak
ondrej napísal:Som rád, že toto vlákno zase nabralo ten správny smer.. :wink:
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: Toto je ten smer .....

Re: Kačena

Napísané: 24 Feb 2010, 21:42
od užívateľa aguma
našel jsem na aukru komplet těsnění na A motor,ale za 2850,-je to dost,za tu samou cenu jedu pro B motor,najeto 30 hodin v sobotu do chomutova...

Re: Kačena

Napísané: 24 Feb 2010, 22:38
od užívateľa Jerry
Ano to je známý, že cokoli na Tatru na aukru je za nesmyslně vysoký ceny. :?
Držim palec, aby tem motor nebyl uloženej 20 let u okapu za hasičárnou, a aby pokud možno pěkně běžel. :wink:

Re: Kačena

Napísané: 02 Mar 2010, 07:10
od užívateľa oldjan
Souhlasím, že občas ceny na aukru jsou trošku mimo, ale při troše trpělivosti, se potřebná věc dá sehnat.
V případě sady těsnění, mě to tak přehnané nepřijde. Zkusíme počítat. Těsnění pod vanu-300kč, výko rozvodů-180, sání-8x60, výfuk. potrub.-8x65, různá papír. těsnění v průměru-23x30, těsnění výměníku topení- 4x70, těsnění pod destičku nadzvedáků- 8x40, těsnění předehřevu sání- 200kč. Takže jestli jsem nezapomněl počítat, tak to vychází na 2970kč. :roll: :lol:
Jasně když koupíš nůžky, sadu výsečníků, vyřezávací nože a samozřejmě material, tak to uděláš laciněji .
Nebo jestli znáte firmu, která to vyrobí laciněji, sem s ní. Další těsnění si nechám vyrobit tam.

Re: Kačena

Napísané: 02 Mar 2010, 23:00
od užívateľa Luboš
Celkem dobré reference, i co se týče ceny, mám na pražáky: http://www.dipra.cz, ale zatím jsem od nich nic nebral.

Jednou jsem náhodou narazil na tyto stránky, těsnění na 603 motory mají běžně v nabídce a vypadá to, že jsou schopni vyrobit i další podle vzoru: http://www.merakoshop.cz/tatra

Zaručeně nejvyšší ceny je možné nalézt asi tady: http://www.eshop-rychle.cz/t805

Re: Kačena

Napísané: 02 Mar 2010, 23:23
od užívateľa aguma
věřím tomu že to něco stojí,výroba,zvlášt když je to malosériovka,ale třeba pro mne,je to vše(krom metalplastu)vyrobitelné na koleně,takže ty kačky vrazím do něčeho jinného,každopadně kdybych měl peněz mrak,s nůžkama a papírem se srat nebudu a koupim.Toť vše,nechtěl jsem nikoho nařknout.

Re: Kačena

Napísané: 09 Máj 2010, 19:33
od užívateľa bazilisak

Re: Kačena

Napísané: 09 Máj 2010, 20:33
od užívateľa Jerry
Dobrá práce, takže si to nakonec nevzdal. :D

Re: Kačena

Napísané: 09 Máj 2010, 20:49
od užívateľa bazilisak
Jerry napísal:Dobrá práce, takže si to nakonec nevzdal. :D
Ale vzdal ! :lol: Nyní je ta moje obytná 805 ka po funkční přestavbě na LPG , bude ještě poopravena , vybavena náhradními díly ,a po novém lakování určena prodeji , nebo výměně za MB Vito , nebo VW Multivan . :wink:

Re: Kačena

Napísané: 13 Máj 2010, 21:32
od užívateľa oldjan
bazilisak napísal:
Jerry napísal:Dobrá práce, takže si to nakonec nevzdal. :D
Ale vzdal ! :lol: Nyní je ta moje obytná 805 ka po funkční přestavbě na LPG , bude ještě poopravena , vybavena náhradními díly ,a po novém lakování určena prodeji , nebo výměně za MB Vito , nebo VW Multivan . :wink:
Já myslel, že apríl už byl. To myslíš vážně? :shock:

Re: Kačena

Napísané: 14 Máj 2010, 21:16
od užívateľa hotday
Ahojte, ja viem, ze trosku mimo vasho rozhovoru, ale chcel by som sa opytat, ze ci neviete, ze z coho pasuje lamela na kacenu??? lebo neviem, ako je to mozne, ten benzinacik mi tam nieco utrhol..aj ked nechapem, ze ako...a ked som skusal dat rychlost a pohnut sa, tak od spojky pocut ako taky plechovy zvuk preskakovania...ked rozoberem, tak nafotim...
jeden kamarat mi vravel, ze ked tam davaju motor z MB, tak ze vraj tam pasuje aj lamela, na drazkovanie...
taktiez by som uz chcel pouzit odpruzenu lamelu, aby sa zmiernili tie torzne kmity...
ja mam taky pocit, ze mi to asi otrhlo na nitoch...

Re: Kačena

Napísané: 15 Máj 2010, 07:42
od užívateľa oldjan
Lamela pasuje ze šestsettrojky. Z náhradami nemám moc zkušeností, ale známý ji měl v šestsettrojce a spojka byla měkká a při plném zatížení občas proklouzla. A to tam byl nový přítlačák. Problém bych viděl v tom , že lamely jsou osazovány tvrdším bezazbestovým obložením. Bohužel nevím z čeho přímo ta lamela byla, nekupoval jsem ji a už jsem ji vyhodil, protože mi byla k ničemu.
Ale třeba někdo má lepší zkušenost.

Re: Kačena

Napísané: 16 Máj 2010, 20:36
od užívateľa bazilisak
oldjan napísal:
bazilisak napísal:
Jerry napísal:Dobrá práce, takže si to nakonec nevzdal. :D
Ale vzdal ! :lol: Nyní je ta moje obytná 805 ka po funkční přestavbě na LPG , bude ještě poopravena , vybavena náhradními díly ,a po novém lakování určena prodeji , nebo výměně za MB Vito , nebo VW Multivan . :wink:
Já myslel, že apríl už byl. To myslíš vážně? :shock:
Samozřejmě , že to myslím vážně .... má někdo zájem ??

Re: Kačena

Napísané: 17 Máj 2010, 18:43
od užívateľa oldjan
Jestli můžu být zvědavý, proč tak náhle, myslím, že jsi tomu obětoval hromadu času a peněz.