T 613-1

Každý ma nejaký ten príbeh so svojou Tatrou a záleží len na ňom, či sa o neho podelí...
Užívateľov profilový obrázok
Zdicho
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1174
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Čórtův hrad
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Zdicho » 20 Apr 2006, 13:51

Nemáš kupovat věci, aniž bys věděl, co s nimi:D

smejo

Príspevok od užívateľa smejo » 20 Apr 2006, 19:05

ahoj erik a kolko by si chcel za tatru :?

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 20 Apr 2006, 20:20

Erik napísal:Auto je uz u mna, teraz rozmyslam co s tym- neviem ci ho mam rozobrat na ND, pustit sa do oprav, alebo ho posunut niekomu dalej- niekomu kto by mal zaujem do neho investovat...
Moje nabídka na 5000 Kč sice nebyla míněna až tak vážně, ale stále platí. :wink:

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 20 Apr 2006, 22:18

Zaujemcov je viacej, takze ak by mal niekto vazny zaujem, kontaktujte ma prosim cez SS.

Užívateľov profilový obrázok
matúš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 229
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 12:57
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Kamenná 22, Nitra 94901
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa matúš » 21 Apr 2006, 23:04

niekde su tu fotky mojej 613ky, ked som ju kupoval bola v omoc lepsom stave a na to aby vyzerala jak vyzera a to ma akurat novy lak a je pojazdna, vsetky pouzite diely som daval take ake maju byt a vymenil som este vsetky chromy a znutra dal auto precalunit, ked si pohladas moje prispevky zistis aj viac - co je ale dolezite je cena - cca. 250 tis. presne som to nikdy neratal a na generalku motora a niektorych veci neurobenych perfektne (len opravenych) predpokladam este dalsich 100.
Tos tolko k cene.
Auto ma jak to tu uz bolo spomenute zriedkavy skory motor - dovolim si povedať rarita, chybaju girling brzdy - to je skoda - treba porovnat aky tam je posilovac a co vsetko bolo pri prerabani brzd prerobene, podla mna je dost narocne aj prerabat karoseriu - chromkova karoseria sa este furt da zohnat za par korun.
Moj názor - dobrá kúpa koli motoru a inym ND na rekonstrukciu by som vsak kupil este jednu alebo dve chromky v podobnom stave a pripravil si nejake korunky. Keby si potreboval nejake info napis SS.
A este jednu - rad by som na toto auto pocul Palov nazor ale ak sa da tak taky obsirnejsi a bez srandiciek. Palo nic v zlom tvoje ftipky citam s velkym nadsenim a dokonca ich citam aj rodinnym prislusnikom.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 22 Apr 2006, 00:05

Trochu problém je v tom, že bez rozebrání si člověk nemůže být moc jistý, co se na tom motoru všechno modernizovalo. Navíc když je ten motor u vyměněný a nejsou k tomu počítám žádné doklady. Z fotky nebo běžného ohledání poznám jen že má nepůvodní karburátory, alternátor a možná další drobnosti.

Jakto že má odpojené čidlo tlaku oleje? :shock:

Palo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1006
Dátum registrácie: 16 Dec 2004, 17:46
Tatry, ktoré vlastním: ---
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Palo » 22 Apr 2006, 07:12

A este jednu - rad by som na toto auto pocul Palov nazor ale ak sa da tak taky obsirnejsi a bez srandiciek
No to je ťažké, ja odborník v týchto veciach nie som ani omylom.

A čo sa týka motora? Cena na dobrú GO sa môže pohybovať od 50 tis. až do 200 tis.Záleží aj na tom, v akom stave je ten motor ktorý sa opravuje.Ale je aj dôležite akou cestou sa dostaneš k ND.Uvedme ako príklad vaadlá.

Môžu byť v poriadku - máš po probléme
Musíš kúpiť nové - v SOS (BRNO) asi 16 000,-Sk
Necháš ich zrenovovať - cena možno rovnaká
Alebo pri návšteve nejakého dedka (starého) od ktorého máš za flašku minerálky hrdzavé puklice, ti na odchode povie "čujete, zeberte si aj této volajakésik ancikristi, co ja s ťím budem..."a pichne to do rúk krabicu s fung novými vahadlami a navrchu sa vála ešte jeden nový predný znak.

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 48 neregistrovaných