Něco o T2-603 B5 1966

Každý ma nejaký ten príbeh so svojou Tatrou a záleží len na ňom, či sa o neho podelí...
Užívateľov profilový obrázok
Lojzkův vnuk
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 263
Dátum registrácie: 01 Jún 2006, 13:20
Bydlisko: Kopřivnice
Kontaktovať užívateľa:

Re: Něco o T2-603 B5 1966

Príspevok od užívateľa Lojzkův vnuk » 24 Aug 2010, 11:49

jack napísal:Ten zvuk, ten zvuk... je to paráda :!:
A to je jen reprodukováno z chabého telefonu, což teprve na živo :D
ale ten Zvuk se nezměnil od roku 1987, kdy jsem slyšel poprvé a naposledy burácet monopost na brněnském okruhu.
je to prostě nádhera. :)

Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Re: Něco o T2-603 B5 1966

Príspevok od užívateľa MarekK » 24 Aug 2010, 17:09

:D wauuuuu....... parada!! držím im palce

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Re: Něco o T2-603 B5 1966

Príspevok od užívateľa ondrej » 24 Aug 2010, 17:29

pekné zábery, zaujímavý dokument a hlavne - náádherný stroj!

Užívateľov profilový obrázok
Lojzkův vnuk
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 263
Dátum registrácie: 01 Jún 2006, 13:20
Bydlisko: Kopřivnice
Kontaktovať užívateľa:

Re: Něco o T2-603 B5 1966

Príspevok od užívateľa Lojzkův vnuk » 14 Aug 2012, 13:44

Po poněkud delší době vás chci pánové opět pozvat na "naše-vaše" stránky http://t603-marathon.tatraportal.sk na kompletně předělanou stránku "T603-2 B5 historie" ačkoli se mohlo zdát, že se na stránkách nic neděje, tak se důkladně sbíraly informace a jak to dopadlo si nyní můžete přečíst. Detailně popsaný vznik a vývoj T603-2 B5 od prototypů vyrobených v roce 1964 až po poslední úpravy B6 s ejektorovým chlazením v roce 1967.

Užívateľov profilový obrázok
Lojzkův vnuk
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 263
Dátum registrácie: 01 Jún 2006, 13:20
Bydlisko: Kopřivnice
Kontaktovať užívateľa:

Re: Něco o T2-603 B5 1966

Príspevok od užívateľa Lojzkův vnuk » 24 Okt 2012, 10:17

Tak pánové, na našich stránkách se můžete pokochat naší Marathonkou nafocenou ve 3D Studiu TipCars.com ve Frýdku-Místku, myslím, že to vypadá zajímavě. :) http://t603-marathon.tatraportal.sk

Užívateľov profilový obrázok
Lojzkův vnuk
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 263
Dátum registrácie: 01 Jún 2006, 13:20
Bydlisko: Kopřivnice
Kontaktovať užívateľa:

Re: Něco o T2-603 B5 1966

Príspevok od užívateľa Lojzkův vnuk » 16 Dec 2013, 16:19

Zdravím vás pánové po delší odmlce a vůbec nevím do kterého vlákna bych to napsal, hodí se to jak sem, tak do vlákna Farebný sen s T603, kde kdysi Pavel napsal k barevné fotce z vývojového oddělení Tatry:

... Jinak moc zajímavá fotka. Mít tak tu sportovní B5-tku skrčenou vzadu.

Nebo bych to mohl napsat i do vlákna Tatra 603 v BB, kde se teď objevila naše fotka tří žlutých B5 v paddocku Nürburgringu :D

Napíšu to tedy sem, pomaličku polehoučku se u nás v dílně jedna žlutá ostrá B5 rodí, sice nám to už pár let trvá a ještě trvat bude, ale myslím, že se jednou zdárného konce dočkáme :D
Tady pár foto a více na našem webu. http://t603-marathon.tatraportal.sk
Prílohy
003.jpg
004.jpg
005.jpg
008.jpg
009.jpg
010.jpg
replika.jpg

Užívateľov profilový obrázok
chupacabra
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 113
Dátum registrácie: 24 Dec 2005, 20:56
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 805 valník
Tatra 603; 603-2
Tatra 613-2
Bydlisko: mam
Kontaktovať užívateľa:

Re: Něco o T2-603 B5 1966

Príspevok od užívateľa chupacabra » 18 Dec 2013, 00:19

Pozrel som si Vašu webovú stránku a klobúk dolu, precízna a krásna práca, držím palce, nech sa Vám darí v pokračovaní stavby repliky B5-ky. Už sa teším na nové fotky.

jack
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1505
Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
Bydlisko: Karwin
Kontaktovať užívateľa:

Re: Něco o T2-603 B5 1966

Príspevok od užívateľa jack » 19 Dec 2013, 10:38

Tome, Jirko... stavbu Marathonky sleduji zpovzdálí a pokaždé další návštěvě, nebo nové fotce mám z toho projektu ohromnou radost!

Děda je na vás v tom tatrováckém nebi určitě pyšný :!:

golfkiller
Diskutujúci
Príspevky: 14
Dátum registrácie: 28 Sep 2013, 13:59
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 75 1937 ex Wehrmacht,Sd.Kfz 221,Horch P2M,BMW R71
Kontaktovať užívateľa:

Re: Něco o T2-603 B5 1966

Príspevok od užívateľa golfkiller » 20 Dec 2013, 09:52

Pekny!

Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Re: Něco o T2-603 B5 1966

Príspevok od užívateľa MarekK » 20 Dec 2013, 11:26

Krása! Držím palce....
Bude aj motor s webrami , podla úpravy karoserie, bude od Hajduškov? Lebo ten motor v replikách B5 od hajduškov má najkrajší zvuk zo všetkých tatroviek čo som kedy počul...krajší aj než origo webre na hajduškovic B5...
Kto robil hliníkové dvere a kapotu? Bude upravená prevodovka?...
Prílohy
18_motor.jpeg

Užívateľov profilový obrázok
Lojzkův vnuk
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 263
Dátum registrácie: 01 Jún 2006, 13:20
Bydlisko: Kopřivnice
Kontaktovať užívateľa:

Re: Něco o T2-603 B5 1966

Príspevok od užívateľa Lojzkův vnuk » 20 Dec 2013, 15:05

Děkujeme za povzbuzení, snad se najde dostatek času, abychom zase o kus popojeli.
Ano Webery budou, respektive už jsou a jsou stejné jako na replikách od Hajdušků Weber 36 IDF (35 DCNL je téměř nesehnatelná věc, jo jedny jsme mohli mít za pouhých 10 000 dolarů z USA, měly je totiž jen Tatry, Maserati a jedna 6-ti válcová Alfa Romeo sport) i sání už je odlité, dokonce se podařilo sehnat závodní písty, s nálitky pro větší kompresi, ale tady bude asi problém k nim sehnat nové H válce bez výbrusu, to je ale ještě daleko. Převodovka bude taky upravená, pomalu přichází na řadu. Hliníkové potahy na dveře dělal PAN MISTR karosář Pepa Florea, co má dílnu v Kopřivnici pod mostem, dělají tam hlavně T87 a dělal taky karoserii a další věci pro Munzarovu repliku Tatraplánu T602-sport.

A tady foto jak se blíží finále karoserie, dveře a kapoty přijdou na řadu po novém roce.
Prílohy
IMAG1403.jpg
IMAG1404.jpg
IMAG1406.jpg

Užívateľov profilový obrázok
Lojzkův vnuk
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 263
Dátum registrácie: 01 Jún 2006, 13:20
Bydlisko: Kopřivnice
Kontaktovať užívateľa:

Re: Něco o T2-603 B5 1966

Príspevok od užívateľa Lojzkův vnuk » 02 Jan 2014, 10:02

Pánové do nového roku vám přejeme start v zářivých barvách :D
Prílohy
1.JPG

Jaro
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 50
Dátum registrácie: 07 Jan 2007, 19:54
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Kontaktovať užívateľa:

Re: Něco o T2-603 B5 1966

Príspevok od užívateľa Jaro » 04 Jan 2014, 08:33

Dovolim si popriat všetko najlepšie do noveho roku a hlavne zdravie pre dosiahnutie tatrovackého plánu. Poprosim info o bezpečnostnom rame. On je demontovateľny, alebo na pevno vovareny? To len zo zvaracSkého pohľadu ako sa vyrábal. ? Ďakujem

Užívateľov profilový obrázok
Lojzkův vnuk
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 263
Dátum registrácie: 01 Jún 2006, 13:20
Bydlisko: Kopřivnice
Kontaktovať užívateľa:

Re: Něco o T2-603 B5 1966

Príspevok od užívateľa Lojzkův vnuk » 07 Jan 2014, 08:54

Je svařený přímo v autě, už se nedá vyndat a řády FIA stanoví přišroubování do podlahy na vyztužené plotny, které jsou k podlaze přivařeny. nikde jinde nesmí rám nijak vyztužovat karoserii historického závodního automobilu (například přivařením ke střeše, nebo sloupkům karoserie). Zadní ukotvení je přišroubováno i přivařeno. Dělal to klučina, co dělá rámy pro Fabie S2000 a udělal i spoustu historiků.

Užívateľov profilový obrázok
Lojzkův vnuk
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 263
Dátum registrácie: 01 Jún 2006, 13:20
Bydlisko: Kopřivnice
Kontaktovať užívateľa:

Re: Něco o T2-603 B5 1966

Príspevok od užívateľa Lojzkův vnuk » 07 Jan 2014, 08:56

Fotky z montáže rámu jsou na našem webu a jsou tam vidět i ty kotevní místa.

Jaro
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 50
Dátum registrácie: 07 Jan 2007, 19:54
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Kontaktovať užívateľa:

Re: Něco o T2-603 B5 1966

Príspevok od užívateľa Jaro » 12 Jan 2014, 18:14

Ďakujem za info. To ma zaujimalo len kvoli tomu že na prvy pohľad veľmi predcízne vyhotované zvarové spoje čo v polohách je náročne. Super majster.

Užívateľov profilový obrázok
Lojzkův vnuk
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 263
Dátum registrácie: 01 Jún 2006, 13:20
Bydlisko: Kopřivnice
Kontaktovať užívateľa:

Re: Něco o T2-603 B5 1966

Príspevok od užívateľa Lojzkův vnuk » 14 Jan 2014, 08:46

Tak krasavice už je opět doma v dílně :D Více fotek opět na našem Webu.
Prílohy
2.JPG

Užívateľov profilový obrázok
Lojzkův vnuk
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 263
Dátum registrácie: 01 Jún 2006, 13:20
Bydlisko: Kopřivnice
Kontaktovať užívateľa:

Re: Něco o T2-603 B5 1966

Príspevok od užívateľa Lojzkův vnuk » 24 Nov 2014, 11:34

Tak jsme se dočkali konečně pár hýbacích obrázků. Nějaký sestřih dobových snímků z reportáží z Marathonů. A asi 2x ve 3 vteřinách Tatra.

http://www.sonuma.be/archive/le-maratho ... ur-circuit

Na začátku přijíždí p. Stiborek, nebo p. Chovanec s bílým GT 1965 po tmě do boxů na Nurburgringu, nádhera jak honosně svítí těch 8 světel plus pozičky blinkrů.
A pak asi v půlce najíždí posádka Veřmiřovský-Hajdušek-Mark oranžové B5 1967 a za ním posádka č.3 Čechmánek-Chovanec-Pělucha na vyhlášení v Chaudfontaine.
Víc tam toho není západní blok se musel strašně bát vozů zpoza železné opony, že tam není více záběrů Tater.
Několikrát je tam zmínka o Tatrách, ale z roku 1966 zmiňují jen 1. Jacky Ickx - Gilbert Stapelaere a 2. Nicolas Koob - Dino Pizznato BMW 1800 TISA. 3. Mark – Stiborek už nezmiňují asi to neuměli vyslovit. Je tam možná zmínka o celém týmu Tatra. Chtělo by to překlad, rozumíte tomu někdo a přeložíte co se tam říká o Tatrách?

Poslal mi to nějaký belgičan, co narazil na naše www stránky a požádal mě o zveřejnění nějakých našich fotografií na svých stránkách.
Má tam i krásné barevné video z Liege-Sofia-Liege 1963, ale tam Tatra č. 122 Mark-Rek není, kdyby dojeli tak jsme je třeba na videu v cíli viděli 
http://www.youtube.com/watch?v=kOWc7-vv5cs



Stoffel Mulier

www.liege-sofia-liege.com

www.facebook.com/LiegeSofiaLiege

Užívateľov profilový obrázok
Lojzkův vnuk
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 263
Dátum registrácie: 01 Jún 2006, 13:20
Bydlisko: Kopřivnice
Kontaktovať užívateľa:

Re: Něco o T2-603 B5 1966

Príspevok od užívateľa Lojzkův vnuk » 24 Nov 2014, 11:47

Pro ty co nenavštěvují naše stránky foto z pokračování stavby
Prílohy
exterier.jpg
interier.jpg

Užívateľov profilový obrázok
sqad
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 166
Dátum registrácie: 18 Feb 2006, 16:42
Tatry, ktoré vlastním: T603 r.v. 75
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Re: Něco o T2-603 B5 1966

Príspevok od užívateľa sqad » 24 Nov 2014, 14:38

Myslím, že toto je kvalitou vhodné ako inšpirácia pre väčšinu budúcich renovácií T603...
Rád by som sa spýtal na brzdy, ktoré sú na tomto aute - hlavne aký typ posilovača bŕzd je použitý, a boli treba zmeny v priemeroch brzdových valčekov na kotúčoch bŕzd? Pred nedávnom som premýšľal nad prerobením bŕzd na dvojokruhové na ,,civilnej" T603 z dôvodu bezpečnosti, a odpoveď by mi pomohla pri rozhodovaní...

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný