Strana 7 z 9
Napísané: 29 Okt 2007, 13:33
od užívateľa Mirek
Dík za odpověď ´k ejektorům a jestli budou i nějaké výkresy bude to super.
Napísané: 29 Okt 2007, 16:57
od užívateľa MarekK
Napísané: 29 Okt 2007, 17:44
od užívateľa Luboš
A to stavějí jako repliku nebo je na tom něco z původního monopostu?
Napísané: 30 Okt 2007, 08:19
od užívateľa Lojzkův vnuk
Luboš napísal:A to stavějí jako repliku nebo je na tom něco z původního monopostu?
Stavějí repliku, měli jen originál hliníkovou kastli, ale hliník už byl starý a praskal, tak dělali podle ní novou. Tady je:
Napísané: 30 Okt 2007, 14:21
od užívateľa Lojzkův vnuk
Další článeček o jednom netradičním vytrvalostním závodu, naleznete v sekci NAŠE AKCE na
http://t603-marathon.tatraportal.sk/
Napísané: 15 Nov 2007, 08:53
od užívateľa Lojzkův vnuk
NAŠE AKCE jsem doplnil o fotky z tatrováckých oslav 110. let Tatry
http://t603-marathon.tatraportal.sk/
Napísané: 21 Nov 2007, 11:53
od užívateľa Lojzkův vnuk
FOTOGALERIE doplněna o cca 25 fotek z Marathonu de la Route 1967 včetně několika barevných
Re: Něco o T2-603 B5 1966
Napísané: 06 Feb 2008, 13:17
od užívateľa Lojzkův vnuk
Drobná aktualizace stránek.
Upraveny a přidány fotky monopostů, více na hlavní stránce
http://t603-marathon.tatraportal.sk/
Re: Něco o T2-603 B5 1966
Napísané: 06 Feb 2008, 13:43
od užívateľa DRracer
Skvele, velmi zajimava fotogalerie!
Jen drobna pripominka - obrazek
http://t603-marathon.tatraportal.sk/fot ... rn58_1.htm nejak neobrazkuje, asi nejaka chyba v odkazu. Je to posledni odkaz na strance o T607.
Re: Něco o T2-603 B5 1966
Napísané: 08 Feb 2008, 08:35
od užívateľa Lojzkův vnuk
Mi obrázkuje, je ještě někdo komu neobrázkuje? Můžete to někdo zkusit?
Re: Něco o T2-603 B5 1966
Napísané: 08 Feb 2008, 09:23
od užívateľa M.O.J.Z.O.
Funguje to
Re: Něco o T2-603 B5 1966
Napísané: 08 Feb 2008, 10:58
od užívateľa Štěpán
v opeře to jede jak má, v IE taky
Re: Něco o T2-603 B5 1966
Napísané: 08 Feb 2008, 11:49
od užívateľa DRracer
potvrzuji - obrazek uz funguje.
Re: Něco o T2-603 B5 1966
Napísané: 08 Feb 2008, 12:26
od užívateľa Lojzkuv vnuk nereg.
Díky
Re: Něco o T2-603 B5 1966
Napísané: 18 Feb 2008, 13:29
od užívateľa Lojzkův vnuk
Na
http://t603-marathon.tatraportal.sk/
Spuštěna nová stránka "Jezdci Tatry" Prozatím je tam vlastnoruční životopis Bohuslava Stiborka, snad se zadaří něco sehnat i o dalších závodnících.
Re: Něco o T2-603 B5 1966
Napísané: 25 Feb 2008, 15:30
od užívateľa Lojzkův vnuk
Neuskutečněná Rallye Monte Carlo 1960
Fotografie Tater 603 připravených k odjezdu na Rallye Monte Carlo 1960, které se však z důvodů zamítnutí Ministerstvem zahraničního obchodu nikdy nezúčastnily. Na
http://t603-marathon.tatraportal.sk/
Tentokrát Něco o T2-603 B6 1967
Napísané: 23 Aug 2010, 09:57
od užívateľa Lojzkův vnuk
V pátek jsme byli s bráchou pozváni bratry Hajduškovými na testování jejich T603 B5 1967 tentokrát v úpravě B6 s ejektorovým chlazením.
Chystají se totiž opět do Goodwoodu a jejich T603 testoval John Haugland a Arne Berg, kteří s oranžovou T603 B5 v Goodwoodu opět pojedou.
Nechyběla u toho ani česká televize a reportáž najdete na:
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/4 ... h-ostrava/
čas videa 11:30.
O tom, že i mistr tesař se občas utne jsme se přesvědčili na vlastní oči. Jak Berg tak Haugland to roztočili do hodin. Berg při tom vezl i kameramana ČT s obrovskou kamerou a ten měl co dělat, aby ji udržel. Haugland roztočil tatřičku tak, že T603 poskakovala, při rotaci o cca 540 stupňů, jak splašená koza (měli to na Dunlopech pro historiky docela vysoké balóny) až se nám všem srdíčko zastavilo jestli neskončí na střeše, nakonec to T603 ustála a Zdenek Hajdušek, po té co ho přešel pokus o infarkt, zavelel: "Jestli chce za měsic jet závod, tak ho z toho už vyhoďte!"
a tím bylo testování u konce.
I tak, ale T603 B6 kroužila po kopřivnickém polygonu a přilehlých plochách od 10:00 do 15:30 s jednou hodinovou přestávkou a několika menšími. Mnohdy však i více než 25 minut v kuse a
ejektorové chlazení funguje na jedničku i po tom Hauglandově a Bergově řádění, kdy Tatřičku vůbec nešetřili. Olej měl 90st. C a hlava 175 až 195 st.C, což je u oleje lepší, než když tam měli ventilátory, to jezdili s olejem i na 110 st.C, ale to udělal nejspíš náporový chladič oleje vepředu, normálně ty dva chladiče u motoru budou asi více ovlivňovány teplotou válců.
A Pánové, to hlavní... ten ZVUK!!!! to se musí slyšet!!!! Vyprávět by vám o tom mohli nejen kopřivničané, ale i obyvatelé přilehlých obcí, jako Vlčovice, Lubina, Mniší a Štramberk
Re: Něco o T2-603 B5 1966
Napísané: 23 Aug 2010, 14:45
od užívateľa Lojzkův vnuk
Tady je článek a je tam i video jak to John Haugland roztočil, o.k. bylo to slabých 360 stupňů, ale ještě dneska jsem z toho tak vypleštěný
že jsem to trochu přehnal
na tom videu to tak nevypadá, ale ve skutečnosti se točil nekonečně dlouho a to auto poskakovalo, že jsme ho už všichni viděli na střeše.
http://auto.idnes.cz/nadsenci-vyrobili- ... zpravy_jab
Re: Něco o T2-603 B5 1966
Napísané: 24 Aug 2010, 08:18
od užívateľa Lojzkův vnuk
Tak jsem zkusil vyrobit nějaké video z Testování Ejektorů, co jsem natočil na telefon, jsou tam i fotky.
http://www.youtube.com/watch?v=Q176bLpyWGg
Re: Něco o T2-603 B5 1966
Napísané: 24 Aug 2010, 08:29
od užívateľa jack
Ten zvuk, ten zvuk... je to paráda