bazilisak napísal:No Jerry , dobrý úlovek, dík za fotky ....
Ještě k nim chybí popisky .... např.
foto 3 . propilované otvory ve štítu brzdy / skříni kolové redukce kvůli aviáckým prasátkům...
foto 6. netradičně umístěný notek vpravo nahoře ....
foto 18. panel k výuce elektrotechniky ...
foto 21. motor všemi barvami natřený ....
Něco, jako co si o tom myslíš.....
Samozřejmě , Radku , jsem rád , když přispěješ , jelikož Tvé příspěvky jsou vždy věcné a vysoce kvalifikované . Chápu , že se v tomto zastaneš Jerryho ...
To , jak se tohle řešilo , zřejmě bylo ze zvyku , řešit nejen techniku , ale i osobní vkus. A právě jsem pod své poznámky / věci, kterých jsem si všiml / mě zaujaly napsal Jerrymu : Něco, jako co si o tom myslíš .......
Na tohle zatím neodpověděl, ani nemá povinnost na mou otázku odpovídat..... Ovšem , kdyby na to odpověděl, protože s majitelem mluvil, mohl jeho poznatky/ důvody , proč to má tak, a ne jinak napsat....
Právě proto, že každý si se svým autem udělá, co chce , protože může a má na to právo , tak to nemusí obhajovat ......
Myslím, že neexistuje důvod , který by třeba Ondrej pochopil a který by třeba zdůvodnil barevnost motoru, důvod , proč vyměnil skoro originální 2 dílné koncové světla za 3 dílné moderní, a vedle i na bocích montoval originální skleněné odrazky .....
Ano , jistě to ode mě nebylo taktní , zrovna v tomto případě je lepší napsat méně než více , a to co se mi honí hlavou si raději nechat pro sebe ..... Raději chodit kolem horké kaše, ale hlavně ji nemíchat.
Jerry , omlouvám se , omlouvám se i Filipu Waskovi z CHodové Plané .