Mimo mísu
- FÍK
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 218
- Dátum registrácie: 21 Mar 2005, 19:59
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: BRNO
- Kontaktovať užívateľa:
Mimo mísu
vím, že tady tohle téma nemá s tatrofkama nic společnýho, ale já prostě musel...
Omlouvám se..
http://auto.idnes.cz/auto_posta.asp?r=a ... _posta_fdv
Omlouvám se..
http://auto.idnes.cz/auto_posta.asp?r=a ... _posta_fdv
to Stevo: Tak nejezdí, jo , no, u vás možná neé, ááále v ČR....
A to s tím ovládáním a smradem, tos nemyslel vážně, že? Spotřeba je ovšem poněkud větší, co by taky člověk chtěl čekat V8 6litr. 150 Hp - cca 70 - 120 L/100km (benzínu)
A to s tím ovládáním a smradem, tos nemyslel vážně, že? Spotřeba je ovšem poněkud větší, co by taky člověk chtěl čekat V8 6litr. 150 Hp - cca 70 - 120 L/100km (benzínu)
- Prílohy
-
- čekání na výjezd.jpg
- (85.95 KiB) 969 stiahnutí
To Fík: F poho, v každém případě i kdyby to byl Zil, tak si myslím, že o moc lepší by na tom ta Samara nebela
Stevo->i ty jeden vetrotlachu
Jednou za rok je dosti málo, konkrétně Zily na to celkem trpí. A náhradní díly? Tak ty taky mosíme lódit z NZ nebo Nepote, ánžto ve skladu mají z 95% kulové....
Stevo->i ty jeden vetrotlachu
Jednou za rok je dosti málo, konkrétně Zily na to celkem trpí. A náhradní díly? Tak ty taky mosíme lódit z NZ nebo Nepote, ánžto ve skladu mají z 95% kulové....
Jinak konkrétně se jedná o Ural 4320.
Více viz: http://www.pvo.webz.cz/ural.htm
Více viz: http://www.pvo.webz.cz/ural.htm
- Prílohy
-
- u4320.jpg (35.28 KiB) 15041 zobrazení
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Zdenek - zaujímavé!
raz som mal možnosť si na ZIL 131 zajazdiť - samozrejme, že to bolo na vojne. Auto stálo "zamaskované" v takom zákope, akoby garáž zapustená pod úroveň zeme, ale bez strechy. Moje dojmy z "výjazdu do útoku" boli dobré. Veľmi slušne to išlo za plynom, mohutná kapota sa zdvihla k oblohe, a už sme boli von na ceste. Aj zvuk toho osemválca mal niečo do seba...
V rámci údržby ma zaujal komplikovaný postup kontroly hladiny oleja v motore, čo sa robilo asi 1m dlhou oceľovou mierkou, pripomínajúcou skôr časť zvinovacieho metra. Pre rôzne situácie platil rozdielny postup kontroly hladiny. Myslím, že na prvý krát to nikto nepochopil, čo nám ale nevadilo...(a asi ani ZIL-om nie)
raz som mal možnosť si na ZIL 131 zajazdiť - samozrejme, že to bolo na vojne. Auto stálo "zamaskované" v takom zákope, akoby garáž zapustená pod úroveň zeme, ale bez strechy. Moje dojmy z "výjazdu do útoku" boli dobré. Veľmi slušne to išlo za plynom, mohutná kapota sa zdvihla k oblohe, a už sme boli von na ceste. Aj zvuk toho osemválca mal niečo do seba...
V rámci údržby ma zaujal komplikovaný postup kontroly hladiny oleja v motore, čo sa robilo asi 1m dlhou oceľovou mierkou, pripomínajúcou skôr časť zvinovacieho metra. Pre rôzne situácie platil rozdielny postup kontroly hladiny. Myslím, že na prvý krát to nikto nepochopil, čo nám ale nevadilo...(a asi ani ZIL-om nie)
- joseph
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 131
- Dátum registrácie: 14 Okt 2005, 22:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bratislava-Praha
- Kontaktovať užívateľa:
ZIL patri medzi najlepsie terenne auta na svete,teda aspon svojimi jazdnymi vlastnostami a priechodnostou terenom.Spolahlivost a ekonomika prevadzky su niekde inde.
Tam kde Tatra v terene konci,alebo melie z posledneho, tam ZIL len zacina.
Pri deleni federacie koncom roka 1992 dostala SR od CR hodne tychto ruskych vehiklov a mnoho ND k nim. V CR zostalo omnoho viac T 815.Uctovne na hodnotu sme dostali co sme pozadovali,len ta vyuzitelnost ruskej techniky je v ASR v dnesnej dobe velmi otazna.
Tam kde Tatra v terene konci,alebo melie z posledneho, tam ZIL len zacina.
Pri deleni federacie koncom roka 1992 dostala SR od CR hodne tychto ruskych vehiklov a mnoho ND k nim. V CR zostalo omnoho viac T 815.Uctovne na hodnotu sme dostali co sme pozadovali,len ta vyuzitelnost ruskej techniky je v ASR v dnesnej dobe velmi otazna.
Ondrej - jó, ta více jak 1 metr dlouhá tyčka na měření oleja mně taky ze začátku dostala, holt made in CCCP . A za plynem de pěkně, ovšem při jízdě max. povolenou rychlostí ( která je u těchto mašin 80km/hod.) jsem měl pocit, že se mi rozpadne pod zadkem . Ovšem existují "Piloti", kteří dosahují rychlosti přes 110 km/hod. Jak? Jednoduše - vydělají vnitřek hrubého čističe paliva (takové ty lamelky) a potom aj sítko na skleničce a ara letííí.... Potom však již tak velká spotřeba letí do nadpozemských výšun.
Jozeph :
No tak to bychom tady mnohli vést celkem plamenó diskuzi. Pokud budeme uvažovat ve stejné kattegorii (tedy střední terénní automobil s nosností do cca 6 - ti tun) tak mě jednoznačně vyjde na tom lépe vobyčéná PV3S. A i ta Tatrovka, řekněme i blná T815 4x4, tak ta si v terénu taky povede lépe. Ale v rámci objektivity bychom moseli dát řekněme "trasu" nebo nějaké "okruh", kde by se všechny mou jmenované typy vyskoušely za přesně danných podmínek a vysledovaly tak veškeré údaje - čas, spotřeba, zapínání uzáv, použití redukcí, atd. Což jaksi považuji za nereálné - mě u "firmy" auta jen tak nepučí . Je to hold na tobě
Jozeph :
ZIL patri medzi najlepsie terenne auta na svete
No tak to bychom tady mnohli vést celkem plamenó diskuzi. Pokud budeme uvažovat ve stejné kattegorii (tedy střední terénní automobil s nosností do cca 6 - ti tun) tak mě jednoznačně vyjde na tom lépe vobyčéná PV3S. A i ta Tatrovka, řekněme i blná T815 4x4, tak ta si v terénu taky povede lépe. Ale v rámci objektivity bychom moseli dát řekněme "trasu" nebo nějaké "okruh", kde by se všechny mou jmenované typy vyskoušely za přesně danných podmínek a vysledovaly tak veškeré údaje - čas, spotřeba, zapínání uzáv, použití redukcí, atd. Což jaksi považuji za nereálné - mě u "firmy" auta jen tak nepučí . Je to hold na tobě
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných