Velmi velká prosba o radu
Velmi velká prosba o radu
Jsme vlastníky hasičské stříkačky fy.E.C.FLADER z roku 1942.Je osazena motorem JLO P 2 400.chybí nám karburátor +ovládání.Nevíte náhodou jaký tam má být nebo nemáte nějakou dokumentaci,eventuélně na někoho kontakt? Firmu v německu vyrabovali rusáci,takže nemají vůbec nic. Moc děkuji za pomoc(zkouším to kde se dá) bažik33
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 73
- Dátum registrácie: 02 Feb 2010, 15:13
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Velmi velká prosba o radu
ahoj, mam katalog vsetkych motorov od roku 1940 aj zahranicnych...presne mi opis stitok z motora, alebo mi ho nafot...skusim ti ho tam pohladat...a poslat foto...pripadne nazov firmy, co do toho robi ND.
Re: Velmi velká prosba o radu
Děkuji za odpověď,přikládám foto.Motor je již rozebraný-není na druhém setrvačníku hliníkový chladící ventilátor,nemáme karburátor-a kněmu související ovládání táhlem připomínající regulátor otáček-asi.Je to namontováno proti zapalování.
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Velmi velká prosba o radu
bazik:
moc o tom motore nepíšeš, ale pravdepodobne sa bude jednať o silnejšiu verziu 2-taktného motora JLO P2/335.
Potom by pre motor bol s naväčšou pravdepodobnosťou použitý karburátor Solex typu BF, najskôr asi typ BFLH 26.
Nejaké info o týchto karburátoroch nájdeš napr. na:
http://chronik.htl-steyr.ac.at/htlde/ak ... /index.htm
Ako ďalšia alternatíva je možný karburátor Bing AJ 3/26.
Držím palce pri renovácii (a ľahšie by sa pomáhalo, ak by si poslytol viacej informácií a aj obrázkov...)
moc o tom motore nepíšeš, ale pravdepodobne sa bude jednať o silnejšiu verziu 2-taktného motora JLO P2/335.
Potom by pre motor bol s naväčšou pravdepodobnosťou použitý karburátor Solex typu BF, najskôr asi typ BFLH 26.
Nejaké info o týchto karburátoroch nájdeš napr. na:
http://chronik.htl-steyr.ac.at/htlde/ak ... /index.htm
Ako ďalšia alternatíva je možný karburátor Bing AJ 3/26.
Držím palce pri renovácii (a ľahšie by sa pomáhalo, ak by si poslytol viacej informácií a aj obrázkov...)
Re: Velmi velká prosba o radu
Děkuji podívám se na odkaz a motorář nahlédne co tím.Podle netu co jsem zatím našel to vypadá,že tento typ motoru se moc nepoužíval.
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Velmi velká prosba o radu
Naopak, bol to pomerne rozšírený motor práve pre pohon čerpadiel.
P2/335 ešte pred vojnou a aj tesne po nej, zosilnený P2/400 (vačšie vŕtanie)
pokiaľ viem iba po vojne.
Motory sa líšili aj použitým materiálom skrine (hliník, neskôr liatina)..
Na internete o tých motoroch nájdeš veľa článkov, ak čítaš anglicky, alebo nemecky.
Tiež je tam dosť obrázkov, napr. tento, kde vidieť aj karburátor..
P2/335 ešte pred vojnou a aj tesne po nej, zosilnený P2/400 (vačšie vŕtanie)
pokiaľ viem iba po vojne.
Motory sa líšili aj použitým materiálom skrine (hliník, neskôr liatina)..
Na internete o tých motoroch nájdeš veľa článkov, ak čítaš anglicky, alebo nemecky.
Tiež je tam dosť obrázkov, napr. tento, kde vidieť aj karburátor..
Re: Velmi velká prosba o radu
To je dost problém,ja němčinu neumím a ani anglinu.Právě,že jsem našel jen ten typ P2/335 tu 4stovku vůbec.
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Velmi velká prosba o radu
je to prakticky to isté, akurát má vŕtanie tuším 80 mm..
Re: Velmi velká prosba o radu
Uvidíme říkal mi motorář,že se na to díval pán co je machr na dvoutakty a že není problém ho dát do šusu.Jen to táhlo co je od toho"regulátoru na Karbec".Zatím děkuji a kdyby se Vám podařilo tu Vaší knihu nějak hodit do elektronické podoby uvítal bych to
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných