Strana 2 z 6

Napísané: 22 Nov 2006, 11:45
od užívateľa jack
michal olejko napísal:proč ničit :?: :shock: tuto přestavubu dělala originál továrna, na tuto přestavbu se používasly tíly upravené a vyrobené tatrou. Potom bylo tzv. mnoho lidových přestaveb kde tyto díly lidi nahrazovali jak se dalo(nejznámější je použití komplet agregátu i s převodovkou 603)
´´ničit´´ jsem měl dát do uvozovek..ale vzheledm ke stavu auta bude renovace určitě náročná. A mít 603kový motor na místo běžně dodávaného šestistovkového, by mohlo majitele po provedené renovaci docela nahlodávat.. :wink:

Napísané: 22 Nov 2006, 11:51
od užívateľa Roman Maďar
No nie je to zase až taká hrúza, celkom slušný nálezný stav, určite sa z toho dá urobiť pekné auto. Videl som už ovela horšie a dnes sú z nich autá , ako nové, ale práce na tom bude dosť. K cene nemá význam sa vyjadrovať, ak niekto chce T600, tak je aj ochotný zaplatiť. Platí asi známe príslovie, nie sme takí bohatí, aby sme si mohli dovoliť kupovať lacné veci.

Napísané: 22 Nov 2006, 11:58
od užívateľa Luboš
Za 15 000 by to, Michale špatné nebylo, ale párkrát už jsem narazil na mnohem vyšší částky za motory v neznámém stavu. Motorům po opravě bych asi moc nevěřil.

Napísané: 22 Nov 2006, 12:13
od užívateľa Luboš
Roman Maďar napísal:No nie je to zase až taká hrúza, celkom slušný nálezný stav, určite sa z toho dá urobiť pekné auto. Videl som už ovela horšie a dnes sú z nich autá , ako nové, ale práce na tom bude dosť. K cene nemá význam sa vyjadrovať, ak niekto chce T600, tak je aj ochotný zaplatiť. Platí asi známe príslovie, nie sme takí bohatí, aby sme si mohli dovoliť kupovať lacné veci.
Většina lidí by sice nechtěla takový šrot ani kdyby jim k němu bylo ještě tučně zaplaceno, ale zájemci o tatraplána jsou už ochotni i za vrak nějaký ten balíček bankovek pustit. Ale pochybuju, že dnes platí modifikace toho přísloví, že jsme tak bohatí, abychom mohli za draho kupovat levné věci. Já bych si představoval něco krapet zachovalejšího, kompletního, ideálně s původním motorem, s doklady, s historií atd. Za to by se rozumně připlatit dalo...

Napísané: 22 Nov 2006, 13:05
od užívateľa michal olejko
Lubo ,neseženeš, ber v potaz pár věci T600 byl služebák tak že ty auta se vyjely do mrtě, pak se uvolnily pro soukr. sektor, díky nepodařenemu agregátu a konstrukčně špatným podlahám, čssr kutil nadělal své. A za další u tohoto vozu byla absence veškerých pomocných zařízení běžných u vozů z 60 let tak že opět čssr kutil napáchal své obzvlašť v přístrojovém štítu. atak dále... Prostě zachovalý tatraplan neexistuje.Ten stav co se prodává bych řekl že je velmi dobrý... kdybych sám neměl moc tak o nem uvažuji...

Napísané: 22 Nov 2006, 13:27
od užívateľa Roman Maďar
Luboš, predstava je to pekná, ale takých áut bude čím dalej , tým menej.To znamená, že treba buĎ , možno aj donekonečna čakať a veriť v zázrak, alebo rešpektovať cenu, iná cesta mi nenapadá, tebe áno?

Napísané: 22 Nov 2006, 13:30
od užívateľa TatraplanuZdar
michal olejko napísal:čssr kutil nadělal své. A za další u tohoto vozu byla absence veškerých pomocných zařízení běžných u vozů z 60 let tak že opět čssr kutil napáchal své obzvlašť v přístrojovém štítu. atak dále... Prostě zachovalý tatraplan neexistuje.
Tak s týmto vrelo súhlasím, môžem o tom rozprávať. Ľudia boli skutočne usilovní a fantázii sa medze nekladú. Ale sú podľa mňa 2 rozdielne veci:

Zachovalosť bez modifikácii - to takmer neexistuje, napríklad dodané smerovky má takmer každý Tatraplán a šípky zavarené. Zohnať nemodifikovaný nálezový stav je takmer zázrak.

Druhá otázka je zachovalosť ohľadom hrdze, atp. A tu tento vyzerá byť dosť postihnutý, po pieskovaní bude vyzerať ako nemecký Horch ktorý sa dostal pod priamu paľbu kaťúš.

Inak jedna veľká pravda je že zohnať T600 je už veľmi ťažké, niekde v šopách sú už len posledné zbytočky... Ale stále je to ľahšie ako zohnať nemodifikovanú 603-1.

Napísané: 22 Nov 2006, 13:57
od užívateľa Jan Papírník
Hm zajímavá debata se tu strhla...jedni hovoří že je to dobrá cena jiný že vysoká...No já se nakláním k té druhé variantě...Ale zároveň je asi pravdou že už si nemůžeme moc vybírat jestli to za tu cenu vezmu nebo ne, prostě nějaká se objedvila no tak ber nebo nech bejt...No snad bude nějaká další, u které nebude v takovémto stavu za takovou cenu... :cry:

Pořád mám jednu vyhlídnutou u nás, ale cena mě zatím nechává chladným...

honza

Napísané: 22 Nov 2006, 13:59
od užívateľa michal olejko
ano, k tomu čekání a zázrakům a cenám... je to sice z jiného soudku, ale je to take motorystické. Můj sen jako asi každého sběratele čssr motocyklů byla Jawa 350 Nanuk. Absolutně nesehnatelná a nezaplatitelná věc. (Dnes bohužel na trhu kloluje pár replik) Mne se ten sen splnil odepsal sem na inzerát který se jevil jako vtip. Ano a byla to pravda, cenu sem musel respektovat,byla vysoká,ale na takovou kultovní motorku dobrá. Byl jsem rád že vůbec mne potkalo to štěstí... tak že sou případy kdy prostě cena se respektovat musí protože není na výběr, a čekat že nějaká legenda se objeví na trhu a že mě nikdo ji mi nevyfoukne je naivní...brát či nebrat. utakových věcí není čas na spekulaci. to je muj nazor

Napísané: 22 Nov 2006, 14:59
od užívateľa TatraplanuZdar
Ak by sa niekedny objavila 77 tak musíme stiahnuť chvost a eventuálne súhlasiť so všetkým aj ked na normálneho človeka by to bolo priveľké sústo.
Ak sa zjaví 87 - musíme byť ticho.
Tá 97 ktorá už pobehuje dookola hodne dlho ukazuje že aj veľmi vzácne auto ak nie je až také atraktívne tak predávajúci má za vysokú cenu problémy.
Ten krásny 52 landaulet ktorý sa práve pred pár dňami mihol internetom je asi tým prípadom kedy je nutné zavrieť hubu a platiť.

Otázka je ale takáto:
Musíme ale súhlasiť aj u Tatraplánov? Nadišiel už ich čas?
Čo myslíte?

Napísané: 22 Nov 2006, 15:10
od užívateľa Luboš
Ten Nanuk je co za typ? Jen abych byl v obraze...

Šestsettrojky byly také velmi intenzivně nasazovány jako služení auta, v ohromné míře se u nich prováděly generálky výměnným způsobem a v jakých stavech se dochovaly do dnešních dnů víme všichni a přece jsem jednu originální sehnal.

U toho tatraplánu vzhledem k věku tak náročné požadavky nemám, ale do hnusného vraku se mi zrovna dvakrát jít nechce. Ale souhlasím, že by se nemuselo vyplatit čekat příliš dlouho, já počítám s pořízením tak do jednoho roku, ale všechno záleží na tom, zda se něco zajímavého objeví.

Napísané: 22 Nov 2006, 19:10
od užívateľa Karel
Luboš napísal:Ten Nanuk je co za typ? Jen abych byl v obraze...
To modrobílé je nanuk.

Napísané: 22 Nov 2006, 20:04
od užívateľa jack
A tady ještě jednou nanuk s T 87... :wink:

Napísané: 22 Nov 2006, 21:26
od užívateľa TatraplanuZdar
Inak aby sme to nezahovorili priznajte sa kto dnes kúpil tú 97-ku?
Musel to byť niekto z Brna alebo okolia pretože sa to odohralo tak bleskovo že až. Bol to naozaj taký hrozný šroť?

t600

Napísané: 22 Nov 2006, 22:16
od užívateľa peter.
Cena tatraplánu je si myslím v poriadku, kto je fanda tatraplánu má dobrú
možnosť. Ďalšia taká možnosť môže prísť za rok, dva,tri,alebo ?:

Napísané: 22 Nov 2006, 22:37
od užívateľa Maxono
Alebo nikdy. Z Tatraplanom je to ako s každým nevyrábaným autom. Vyrobil sa určitý počet a viac ich už nikdy nikto viac nevyrobí. Preto ich bude stále len menej, čo je smutné ale reálne. A preto niet divu že Tatraplán po 50-tich rokoch od skončenia výroby stúpa na cene. A takto to pôjde aj s T-603, 613 a 138, 148, 813... Dalo by sa pokračovať aj inými značkami.

Napísané: 23 Nov 2006, 09:35
od užívateľa čadík
Karel napísal:
Luboš napísal:Ten Nanuk je co za typ? Jen abych byl v obraze...
To modrobílé je nanuk.
P.S. Páni znalci, to červenobílé je taky nanuk??

Napísané: 23 Nov 2006, 20:43
od užívateľa Roman
Podľa mňa ten Tatraplán je v dobrom stave na renováciu. Ten môj bol oveľa horší! A to sa písal rok 1992! A cenovo až taký veľký rozdiel nebol. Tatraplán je takisto nadčasovka ktorá bode vždy zaujímavým autom. Je to magnet na oči a bude -teda už dávno je veľmi zaujímavé auto.

Napísané: 24 Nov 2006, 08:28
od užívateľa Kontráš
myslím že to není špatný výchozí stav pro renovaci a cena se mi zdá průměrná. A co se týče motoru? Klidně bych tam dal t603, protože podle vykousnutí zadního čela tam t603 motor určitě už byl.....

Napísané: 24 Nov 2006, 10:04
od užívateľa Jan Papírník
To máš asi pravdu, asi bych tam taky dal motor s 603...Ale napřed se chci zeptat jak je to s převozem tohoto auta k nám do ČR???
Prosím kdyby jste mi mohl někdo poradit co je zapotřebí zařídit...Děkuji vám moc Honza