tatraplan

Tu môžete diskutovať o automobiloch Tatra, ktoré sú na predaj
jack
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1505
Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
Bydlisko: Karwin
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa jack » 22 Nov 2006, 11:45

michal olejko napísal:proč ničit :?: :shock: tuto přestavubu dělala originál továrna, na tuto přestavbu se používasly tíly upravené a vyrobené tatrou. Potom bylo tzv. mnoho lidových přestaveb kde tyto díly lidi nahrazovali jak se dalo(nejznámější je použití komplet agregátu i s převodovkou 603)
´´ničit´´ jsem měl dát do uvozovek..ale vzheledm ke stavu auta bude renovace určitě náročná. A mít 603kový motor na místo běžně dodávaného šestistovkového, by mohlo majitele po provedené renovaci docela nahlodávat.. :wink:

Užívateľov profilový obrázok
Roman Maďar
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Bernolákovo
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Roman Maďar » 22 Nov 2006, 11:51

No nie je to zase až taká hrúza, celkom slušný nálezný stav, určite sa z toho dá urobiť pekné auto. Videl som už ovela horšie a dnes sú z nich autá , ako nové, ale práce na tom bude dosť. K cene nemá význam sa vyjadrovať, ak niekto chce T600, tak je aj ochotný zaplatiť. Platí asi známe príslovie, nie sme takí bohatí, aby sme si mohli dovoliť kupovať lacné veci.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 22 Nov 2006, 11:58

Za 15 000 by to, Michale špatné nebylo, ale párkrát už jsem narazil na mnohem vyšší částky za motory v neznámém stavu. Motorům po opravě bych asi moc nevěřil.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 22 Nov 2006, 12:13

Roman Maďar napísal:No nie je to zase až taká hrúza, celkom slušný nálezný stav, určite sa z toho dá urobiť pekné auto. Videl som už ovela horšie a dnes sú z nich autá , ako nové, ale práce na tom bude dosť. K cene nemá význam sa vyjadrovať, ak niekto chce T600, tak je aj ochotný zaplatiť. Platí asi známe príslovie, nie sme takí bohatí, aby sme si mohli dovoliť kupovať lacné veci.
Většina lidí by sice nechtěla takový šrot ani kdyby jim k němu bylo ještě tučně zaplaceno, ale zájemci o tatraplána jsou už ochotni i za vrak nějaký ten balíček bankovek pustit. Ale pochybuju, že dnes platí modifikace toho přísloví, že jsme tak bohatí, abychom mohli za draho kupovat levné věci. Já bych si představoval něco krapet zachovalejšího, kompletního, ideálně s původním motorem, s doklady, s historií atd. Za to by se rozumně připlatit dalo...

michal olejko

Príspevok od užívateľa michal olejko » 22 Nov 2006, 13:05

Lubo ,neseženeš, ber v potaz pár věci T600 byl služebák tak že ty auta se vyjely do mrtě, pak se uvolnily pro soukr. sektor, díky nepodařenemu agregátu a konstrukčně špatným podlahám, čssr kutil nadělal své. A za další u tohoto vozu byla absence veškerých pomocných zařízení běžných u vozů z 60 let tak že opět čssr kutil napáchal své obzvlašť v přístrojovém štítu. atak dále... Prostě zachovalý tatraplan neexistuje.Ten stav co se prodává bych řekl že je velmi dobrý... kdybych sám neměl moc tak o nem uvažuji...

Užívateľov profilový obrázok
Roman Maďar
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Bernolákovo
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Roman Maďar » 22 Nov 2006, 13:27

Luboš, predstava je to pekná, ale takých áut bude čím dalej , tým menej.To znamená, že treba buĎ , možno aj donekonečna čakať a veriť v zázrak, alebo rešpektovať cenu, iná cesta mi nenapadá, tebe áno?

TatraplanuZdar

Príspevok od užívateľa TatraplanuZdar » 22 Nov 2006, 13:30

michal olejko napísal:čssr kutil nadělal své. A za další u tohoto vozu byla absence veškerých pomocných zařízení běžných u vozů z 60 let tak že opět čssr kutil napáchal své obzvlašť v přístrojovém štítu. atak dále... Prostě zachovalý tatraplan neexistuje.
Tak s týmto vrelo súhlasím, môžem o tom rozprávať. Ľudia boli skutočne usilovní a fantázii sa medze nekladú. Ale sú podľa mňa 2 rozdielne veci:

Zachovalosť bez modifikácii - to takmer neexistuje, napríklad dodané smerovky má takmer každý Tatraplán a šípky zavarené. Zohnať nemodifikovaný nálezový stav je takmer zázrak.

Druhá otázka je zachovalosť ohľadom hrdze, atp. A tu tento vyzerá byť dosť postihnutý, po pieskovaní bude vyzerať ako nemecký Horch ktorý sa dostal pod priamu paľbu kaťúš.

Inak jedna veľká pravda je že zohnať T600 je už veľmi ťažké, niekde v šopách sú už len posledné zbytočky... Ale stále je to ľahšie ako zohnať nemodifikovanú 603-1.

Jan Papírník
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 187
Dátum registrácie: 12 Jún 2006, 19:02
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Třebíč
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Jan Papírník » 22 Nov 2006, 13:57

Hm zajímavá debata se tu strhla...jedni hovoří že je to dobrá cena jiný že vysoká...No já se nakláním k té druhé variantě...Ale zároveň je asi pravdou že už si nemůžeme moc vybírat jestli to za tu cenu vezmu nebo ne, prostě nějaká se objedvila no tak ber nebo nech bejt...No snad bude nějaká další, u které nebude v takovémto stavu za takovou cenu... :cry:

Pořád mám jednu vyhlídnutou u nás, ale cena mě zatím nechává chladným...

honza

michal olejko

Príspevok od užívateľa michal olejko » 22 Nov 2006, 13:59

ano, k tomu čekání a zázrakům a cenám... je to sice z jiného soudku, ale je to take motorystické. Můj sen jako asi každého sběratele čssr motocyklů byla Jawa 350 Nanuk. Absolutně nesehnatelná a nezaplatitelná věc. (Dnes bohužel na trhu kloluje pár replik) Mne se ten sen splnil odepsal sem na inzerát který se jevil jako vtip. Ano a byla to pravda, cenu sem musel respektovat,byla vysoká,ale na takovou kultovní motorku dobrá. Byl jsem rád že vůbec mne potkalo to štěstí... tak že sou případy kdy prostě cena se respektovat musí protože není na výběr, a čekat že nějaká legenda se objeví na trhu a že mě nikdo ji mi nevyfoukne je naivní...brát či nebrat. utakových věcí není čas na spekulaci. to je muj nazor

TatraplanuZdar

Príspevok od užívateľa TatraplanuZdar » 22 Nov 2006, 14:59

Ak by sa niekedny objavila 77 tak musíme stiahnuť chvost a eventuálne súhlasiť so všetkým aj ked na normálneho človeka by to bolo priveľké sústo.
Ak sa zjaví 87 - musíme byť ticho.
Tá 97 ktorá už pobehuje dookola hodne dlho ukazuje že aj veľmi vzácne auto ak nie je až také atraktívne tak predávajúci má za vysokú cenu problémy.
Ten krásny 52 landaulet ktorý sa práve pred pár dňami mihol internetom je asi tým prípadom kedy je nutné zavrieť hubu a platiť.

Otázka je ale takáto:
Musíme ale súhlasiť aj u Tatraplánov? Nadišiel už ich čas?
Čo myslíte?

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 22 Nov 2006, 15:10

Ten Nanuk je co za typ? Jen abych byl v obraze...

Šestsettrojky byly také velmi intenzivně nasazovány jako služení auta, v ohromné míře se u nich prováděly generálky výměnným způsobem a v jakých stavech se dochovaly do dnešních dnů víme všichni a přece jsem jednu originální sehnal.

U toho tatraplánu vzhledem k věku tak náročné požadavky nemám, ale do hnusného vraku se mi zrovna dvakrát jít nechce. Ale souhlasím, že by se nemuselo vyplatit čekat příliš dlouho, já počítám s pořízením tak do jednoho roku, ale všechno záleží na tom, zda se něco zajímavého objeví.

Užívateľov profilový obrázok
Karel
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1265
Dátum registrácie: 28 Feb 2006, 22:16

Príspevok od užívateľa Karel » 22 Nov 2006, 19:10

Luboš napísal:Ten Nanuk je co za typ? Jen abych byl v obraze...
To modrobílé je nanuk.
Prílohy
nanuk a pařezy.jpg

jack
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1505
Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
Bydlisko: Karwin
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa jack » 22 Nov 2006, 20:04

A tady ještě jednou nanuk s T 87... :wink:
Prílohy
snb.jpg

TatraplanuZdar

Príspevok od užívateľa TatraplanuZdar » 22 Nov 2006, 21:26

Inak aby sme to nezahovorili priznajte sa kto dnes kúpil tú 97-ku?
Musel to byť niekto z Brna alebo okolia pretože sa to odohralo tak bleskovo že až. Bol to naozaj taký hrozný šroť?

peter.

t600

Príspevok od užívateľa peter. » 22 Nov 2006, 22:16

Cena tatraplánu je si myslím v poriadku, kto je fanda tatraplánu má dobrú
možnosť. Ďalšia taká možnosť môže prísť za rok, dva,tri,alebo ?:

Užívateľov profilový obrázok
Maxono
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 688
Dátum registrácie: 25 Aug 2006, 21:46
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Krušovce, Topoľčany
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Maxono » 22 Nov 2006, 22:37

Alebo nikdy. Z Tatraplanom je to ako s každým nevyrábaným autom. Vyrobil sa určitý počet a viac ich už nikdy nikto viac nevyrobí. Preto ich bude stále len menej, čo je smutné ale reálne. A preto niet divu že Tatraplán po 50-tich rokoch od skončenia výroby stúpa na cene. A takto to pôjde aj s T-603, 613 a 138, 148, 813... Dalo by sa pokračovať aj inými značkami.

Užívateľov profilový obrázok
čadík
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 357
Dátum registrácie: 17 Júl 2006, 09:33
Tatry, ktoré vlastním: mám černočernou T613
hledám barevnou T613VB
Bydlisko: matka měst
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa čadík » 23 Nov 2006, 09:35

Karel napísal:
Luboš napísal:Ten Nanuk je co za typ? Jen abych byl v obraze...
To modrobílé je nanuk.
P.S. Páni znalci, to červenobílé je taky nanuk??
Prílohy
srpen1963.jpg

Roman

Príspevok od užívateľa Roman » 23 Nov 2006, 20:43

Podľa mňa ten Tatraplán je v dobrom stave na renováciu. Ten môj bol oveľa horší! A to sa písal rok 1992! A cenovo až taký veľký rozdiel nebol. Tatraplán je takisto nadčasovka ktorá bode vždy zaujímavým autom. Je to magnet na oči a bude -teda už dávno je veľmi zaujímavé auto.

Užívateľov profilový obrázok
Kontráš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 505
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 08:02
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Kontráš » 24 Nov 2006, 08:28

myslím že to není špatný výchozí stav pro renovaci a cena se mi zdá průměrná. A co se týče motoru? Klidně bych tam dal t603, protože podle vykousnutí zadního čela tam t603 motor určitě už byl.....

Jan Papírník
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 187
Dátum registrácie: 12 Jún 2006, 19:02
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Třebíč
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Jan Papírník » 24 Nov 2006, 10:04

To máš asi pravdu, asi bych tam taky dal motor s 603...Ale napřed se chci zeptat jak je to s převozem tohoto auta k nám do ČR???
Prosím kdyby jste mi mohl někdo poradit co je zapotřebí zařídit...Děkuji vám moc Honza

Zamknuté

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných