Vas nazor na kupu T 603

Tu môžete diskutovať o automobiloch Tatra, ktoré sú na predaj
Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 11 Nov 2006, 12:35

Není díravá podlaha?

jano_f
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 115
Dátum registrácie: 17 Sep 2006, 20:35
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa jano_f » 11 Nov 2006, 13:03

ziadnu dieru som nevidel. Srobovak mi "nepresiel" na druhu stranu takisto. Auto ale stalo posledny mesiac na dvore neprikryte a na podlahe su v tych vystuznych priehlbinach decentne mlacky vody.
Prílohy
PB100046.JPG
PB100048.JPG

Užívateľov profilový obrázok
arcibalt
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 121
Dátum registrácie: 01 Okt 2006, 16:01
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: SK: RK, DK
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa arcibalt » 11 Nov 2006, 23:58

To: Jano F
Zdravim stastneho majitela slusnej T 603, sna mnohych zanietenych fanusikou tatry.
Vsimol som si, ze mas v profile i okres Ruzomberok, ak sa nemilim.
Ja momentalne pracujem v RK a potesilo by ma keby som ta tam niekedy mohol vidiet i s tvojou tatrou. Daj mi prosim ta vediet, ked sa budes chystat navstivit slobensku zem, tad by som sa na vlastne oci nabazil jej tvarou a okukol ju.
Prajem Vela energie do prace spojenej s jej udrzbou a kompletaciou.
Juraj

jano_f
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 115
Dátum registrácie: 17 Sep 2006, 20:35
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa jano_f » 12 Nov 2006, 00:06

Asi ta nepotesim. V RK som bol naposledy pred mesiacom aj cosi, a auto je v cechach, kde pracujem. A poslednych 6 fotiek pochadza z poslednych 4 dni.

jano_f
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 115
Dátum registrácie: 17 Sep 2006, 20:35
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa jano_f » 12 Nov 2006, 00:06

Asi ta nepotesim. V RK som bol naposledy pred mesiacom aj cosi, a auto je v cechach, kde pracujem. A poslednych 6 fotiek pochadza z poslednych 4 dni.

Užívateľov profilový obrázok
arcibalt
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 121
Dátum registrácie: 01 Okt 2006, 16:01
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: SK: RK, DK
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa arcibalt » 12 Nov 2006, 00:24

Viem, cital som obsah celej tvojeje temy, no raz pride cas ju poriadne prevetrat po slovenskych zakrutach :-) Verim ze to raz v buducnosti pride a stretnem vas spolu - s Tatrou.
S pozdravom ostava juraj

jano_f
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 115
Dátum registrácie: 17 Sep 2006, 20:35
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa jano_f » 12 Nov 2006, 23:51

Vratil by som sa spat k obhliadke auta.
Chcel by som vediet vas nazor na motor. Nakolko do rozoberania motora sa zatial nechcem pustat, chcel by som vediet, co mozem ocakavat od znamenia vo forme vytekajuceho oleja z praveho exhaustora. Mal by som dat dolu kryty a pozriet na to blizsie alebo je to castejsi ukaz? Nehovorim, ze prirodzeny.
Mam pocit, ze na vebe sa to uz rozoberalo, ale neviem kde,...

dakujem za odpovede




P.S. Celkom dobry sposob "utesnenia motor. priestoru", co poviete. Hlavne nech sa to preda.
Prílohy
PB120027.JPG

Užívateľov profilový obrázok
Roman Maďar
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Bernolákovo
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Roman Maďar » 13 Nov 2006, 01:07

Pre ten vytekajúci olej je niekolko vysvetlení, napr. netesnosť chladiča oleja, netesnosť prepadu oleja z hlavy, netesnosť tesnenia pod krytom hlavy, alebo všetko dohromady a možno aj čosi naviac. Treba to otvoriť a pozrieť.

Užívateľov profilový obrázok
koušák
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 570
Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 04:12
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603, Tatra 613-4, Tatra 148 AD20
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa koušák » 13 Nov 2006, 02:13

zdravím nového majitele.
Mě vytékal olej a hodně z držáku filtru oleje. Demontoval jsem filtr a těleso pod ním a utěsnil tmelem. Samozřejmě může být chyba i v těsnění odpadových trukek hlav a olejových chladičích. Pokud by jsi neměl těsnění do chladiče, tak si řekni, mám funglovky.

jack
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1505
Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
Bydlisko: Karwin
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa jack » 13 Nov 2006, 09:26

Víš jak se to říká, šťastný kdo kupuje, ale šťastnější kdo prodává :lol:
Jinak, mně klepe jeden pístní čep, zdřejmě je špatná vložka ojnice. Ale motor se nejeví být špatným pač po sejmutí hadice z nalévacího hrdla oleje, motor vůbec nekouřil. Asi neřeknu nic nového, ale doporučuju přetěsnit celý motor červeným těsnícím tmelem. Mám s ním ty nejlepší zkušenosti :wink:

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 13 Nov 2006, 11:43

Netěsní ty chladiče klasickými silikonovými O kroužky?

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 13 Nov 2006, 12:40

jack napísal:Víš jak se to říká, šťastný kdo kupuje, ale šťastnější kdo prodává :lol: ....
známy to tvrdil podobne:
Z auta máš 2x veľkú radosť - prvýkrát, keď hu kúpiš, a druhýkrát, až sa ti ho podarí predať...

Užívateľov profilový obrázok
Jozef
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 87
Dátum registrácie: 11 Nov 2005, 15:20
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 603 model 68
Tatra 603 72
Tatra 603-1 1960
Bydlisko: Jablonica
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Jozef » 13 Nov 2006, 14:29

Ja som kupoval Tatru s tým že klepe piestny čap, nakoniec po rozobraní motora sa ukázali čapy v poriadku. Ale z motora som vyťahal pozohýbané zdvíhacie tyčky a ojničné ložiská na kľuke boly v žalostnom stave. Hlavné ložiská detto. Pôvodne som chcel iba upraviť kľuku a blok na semering namiesto labirintu a vyšiel s toho výbrus kľuky. Tadiaľ mi utekalo najviac oleja.

jano_f
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 115
Dátum registrácie: 17 Sep 2006, 20:35
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa jano_f » 13 Nov 2006, 19:34

Dakujem za odpovede. Skusim to niekedy rozobrat, a pozriet sa na to zblizsia, kedze ako vidim, tak potencialnych moznosti je neurekom.
Motor si bude vyzadovat celkove pretesnenie a to uz je nad moje sily, takze to musim nechat napotom.
Nakolko moja zakladna nahradnych dielov obsahuje iba zrkadlo (na tom zigulaku vobec nesedelo. Bola to jedina chromova vec na sedemfarebnom aute s neparnym poctom kolies, mensim ako 4),tak tie tesnenie sa urcite hodia, koušák. Budem na to myslieta vopred dakujem. Nejako sa dohodneme.
Vcul idem nafotit podlahu zvnutra (je tam trhlina, v mieste za LP kolesom;asi od hevera) a odkrutit bufik. Samozrejme, dam vediet, co a ako. ....

tomcat1

Príspevok od užívateľa tomcat1 » 13 Nov 2006, 20:55

V Avize sa obcas objavia nove motory na T603 z vojenskych zasob. Chcu za ne 10 -15 tis.

jano_f
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 115
Dátum registrácie: 17 Sep 2006, 20:35
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa jano_f » 14 Nov 2006, 00:39

Vojenske veci (tie dobre) sa vacsinou kupia skor ako sa predaju, vid http://www.tatratruck.sk/stranky/burza01.php
Ale musim to zacat zhanat, pokial peniaze dovolia.
Tak som to teda poskumal a vyzera to takto.
Prílohy
PB130002.JPG

jano_f
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 115
Dátum registrácie: 17 Sep 2006, 20:35
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa jano_f » 14 Nov 2006, 00:41

a este takto.

Niekto to teda v minulosti opravoval
Prílohy
PB130004.JPG

jano_f
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 115
Dátum registrácie: 17 Sep 2006, 20:35
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa jano_f » 14 Nov 2006, 00:44

Co je horsie, nasiel som "rakovinu" na blatnikoch.
takze najvyssi cast zohnat niekoho, kto mi to opravi. A tak som tajne dufal, ze sa tomu vyhnem. Ach ta naivita.
Skoda toho laku, co sa znici....
Prílohy
PB130041.JPG

jack
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1505
Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
Bydlisko: Karwin
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa jack » 14 Nov 2006, 14:16

Ups, tak to nevypadá vábně :shock: No, dal sem za tu mou 603ku o něco míň a zdá se, že sem nepřeplatil..

Užívateľov profilový obrázok
Jozef
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 87
Dátum registrácie: 11 Nov 2005, 15:20
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 603 model 68
Tatra 603 72
Tatra 603-1 1960
Bydlisko: Jablonica
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Jozef » 14 Nov 2006, 14:36

tomcat1 napísal:V Avize sa obcas objavia nove motory na T603 z vojenskych zasob. Chcu za ne 10 -15 tis.
Tie motory T603 ktoré armáda ponúka sú obyčajne do T805 alebo elektrocentrál. Do osobného vozidla by som ho nemontoval, už len preto že potrebuje veľa úprav. Napríklad vymeniť: olejové čerpadlo, olejovú vaňu, karburátor, sacie potrubie, ak je z centrály aj výfukové potrubie a predný kryt rozvodov, vačkovú hriadeľ, zotrvačník a hlavne chladiace exhaustory, lebo tie originál z T805 tlačia vzduch opačne.

Zamknuté

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných