Vas nazor na kupu T 603
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1505
- Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
- Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
- Bydlisko: Karwin
- Kontaktovať užívateľa:
Vůbec z toho nedělej vědu. Máš papíry a auto z roku 1973 tak ty kotouče tam z výroby museli být.
A že na ní jsou bubny..??Tak o tom jsem tady už psal..nějaký mechanik, z nějakého důvodu tam prostě hodil bubnovky..i když to byla a je nepovolená přestavba..
Ale Maxononova teorie je nesmyslná. Víš Maxono on ten socialismus nebyl až takový bordel jak se všude vykládá. I ta malá série v roce 1970 byla zaevidována..
A že na ní jsou bubny..??Tak o tom jsem tady už psal..nějaký mechanik, z nějakého důvodu tam prostě hodil bubnovky..i když to byla a je nepovolená přestavba..
Ale Maxononova teorie je nesmyslná. Víš Maxono on ten socialismus nebyl až takový bordel jak se všude vykládá. I ta malá série v roce 1970 byla zaevidována..
Ohromne vtipné na tom technickom preukaze je to že prepísali model 69 na model 68! to je raritka čiže nešli o model dopredu ,ale dozadu..... A následne napísali perom samozrejme r.v. 1969 na r.v. 1970 to sa mi zdá že asi už mal niekto v práci niečo v sebe. A potom zlatý klinec programu prečiarkol miesta na sedenie 5-6 na krásnu sedmičku.... No nie je to nádhera.Ale papier znesie všetko. Nechápem ako niečo takéto mohlo vzniknúť.Nepodobal sa ten policajt na mr. Fantóciho-čiste náhodou...Ale bola to krásna doba nie? Čo Vy na to?Omnoho viac humoru ako dnes nie? Tomu sa sa hovorí FREESTYLE.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 157
- Dátum registrácie: 23 Sep 2005, 21:34
- Kontaktovať užívateľa:
Zde je vysvětlení té sedmičky.Luboš.T napísal:Míst k sezení není 7,ale je to odkaz na stranu č.7,kde je úřední záznam o provedené změně.
Ten "zmatek" v roku modelu,mají asi na svědomí ty brzdy,kdy museli přepsat modelový rok na rok,kdy se ještě montovaly bubnové.
Roky výroby :to jim asi zbyl TP z loňska?
Vše to je jemon doměnka.
Neviem ale čo by mali brzdy spoločné s tým zmätkom okolo tých ostatných údajov. Ale rozhodne si ponechaj tento technický preukaz ako raritku. A možno raz bude cenený ako myslím modrý Maurícius.Ja osobne si neviem predstaviť človeka čo robí denno denne s týmito údajmi že sa môže niečoho takéhoto dopusťiť. Je to niečo naozaj zaujímavé.
Neviem ale čo by mali brzdy spoločné s tým zmätkom okolo tých ostatných údajov. Ale rozhodne si ponechaj tento technický preukaz ako raritku. A možno raz bude cenený ako myslím modrý Maurícius.Ja osobne si neviem predstaviť človeka čo robí denno denne s týmito údajmi že sa môže niečoho takéhoto dopusťiť. Je to niečo naozaj zaujímavé.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 157
- Dátum registrácie: 23 Sep 2005, 21:34
- Kontaktovať užívateľa:
TP si určitě nechám,vždyť k němu mám i auto.
Brzdy s tím mají společné to,že na autech z roku 1970 mají být pouze kotoučové a ne bubnové,které tam opravdu jsou.Viz.diskuze výše o 50ti kusové sérii.
Prozatím,mi ale nikdo nepotvrdil,jestli to mé auto je z té sady nebo ne.Vždy když jsem se s někým na toto téma bavil,tak to bylo "prý se taková auta vyrobila".Proto jsem sem dodal kopii části TP,aby se diskuze vedla na konkrétní věc ,která je doložena.
Brzdy s tím mají společné to,že na autech z roku 1970 mají být pouze kotoučové a ne bubnové,které tam opravdu jsou.Viz.diskuze výše o 50ti kusové sérii.
Prozatím,mi ale nikdo nepotvrdil,jestli to mé auto je z té sady nebo ne.Vždy když jsem se s někým na toto téma bavil,tak to bylo "prý se taková auta vyrobila".Proto jsem sem dodal kopii části TP,aby se diskuze vedla na konkrétní věc ,která je doložena.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných