T 2-603: původní provedení rozvodu versus nové provedení

Technické problémy s našimi tatrovkami

Marcelo
Diskusný nováčik
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 13 Apr 2010, 21:14
Kontaktovať užívateľa:

T 2-603: původní provedení rozvodu versus nové provedení

Príspevok od užívateľa Marcelo » 16 Apr 2010, 20:18

Ahoj chlapi, jsem tu novej tak zdravím :-),
vlastním T 613-4, ale pokoukávám po nějaký T 2-603 poslední model tzn. modelový rok 1968 a výše. Naskytla se mě teď ke koupi jedna krasavice r.v. 1970. Vím že v tomto roce se zavedl do výroby inovovaný motor T 603 H s novým provedením rozvodu, staré mělo dle mých zjištění končit číslem 10078. Šestsettrojka po které pokoukávám má č. motoru 9884, tzn. staré provedení rozvodu. Pak jsem se ještě dočetl, že od č. motoru 9948 byla změněna hlava válce a svíčka. Chci se Vás zeptat, jestli toto staré provedení je nějak výrazně problematičtější co se týče toho rozvodu a starší hlavy válce.
Díky M.

Užívateľov profilový obrázok
Jozef
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 87
Dátum registrácie: 11 Nov 2005, 15:20
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 603 model 68
Tatra 603 72
Tatra 603-1 1960
Bydlisko: Jablonica
Kontaktovať užívateľa:

Re: T 2-603: původní provedení rozvodu versus nové provedení

Príspevok od užívateľa Jozef » 16 Apr 2010, 21:35

Skus si prečítať "dodatok dielenskej príručky."
Prílohy
00.jpg
01.jpg
02.jpg
03.jpg
04.jpg
05.jpg

Marcelo
Diskusný nováčik
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 13 Apr 2010, 21:14
Kontaktovať užívateľa:

Re: T 2-603: původní provedení rozvodu versus nové provedení

Príspevok od užívateľa Marcelo » 17 Apr 2010, 09:52

Díky Jozefe za vyčerpávající přílohy. Zajímaly by mě spíš i nějaké zkušenosti z provozu a z údržby těchto motorů atak.. Myslím že asi při dnešním občasném způsobu provozování těchto veteránů by mělo být jedno jestli je rozvod a hlava před nebo po úpravě, je to tak?

jack
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1505
Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
Bydlisko: Karwin
Kontaktovať užívateľa:

Re: T 2-603: původní provedení rozvodu versus nové provedení

Príspevok od užívateľa jack » 17 Apr 2010, 11:04

Odpověděl sis sám :wink:
U starých hlav je nebezbečí, že strhneš závit pro svíčku, která je řešena jako bronzová závitová vložka.

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Re: T 2-603: původní provedení rozvodu versus nové provedení

Príspevok od užívateľa ondrej » 18 Apr 2010, 16:07

Marcelo napísal:Díky Jozefe za vyčerpávající přílohy. Zajímaly by mě spíš i nějaké zkušenosti z provozu a z údržby těchto motorů atak.. Myslím že asi při dnešním občasném způsobu provozování těchto veteránů by mělo být jedno jestli je rozvod a hlava před nebo po úpravě, je to tak?
omnoho viac závisí od údržby a od prevádzkového režimu než od toho, aký typ motora tam máš..

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 27 neregistrovaných