Problematika zapalovacích cívek

Technické problémy s našimi tatrovkami

Ježek
Diskutujúci
Príspevky: 28
Dátum registrácie: 15 Jún 2009, 18:33
Tatry, ktoré vlastním: T75
Kontaktovať užívateľa:

Problematika zapalovacích cívek

Príspevok od užívateľa Ježek » 08 Feb 2010, 17:19

Dobrý den,
uveřejňuji dotaz na renovátory jakýchkoli předválečných vozidel.
Týká se to zapalovacích cívek.
Předválečných proto, že snad konstrukce těch cívek by snad mohla býti trošku odlišná oproti např. cívkám na T613.....
V různých inzercích se dá sehnat poměrně dost takových starých cívek, ale jak je na tom spolehlivost?
Odpor se dá změřit, ale je to dostačující informace?
Řeší se i indukčnost (rozhodující faktor, jež udává sílu jiskry)?
Co taková stará cívka vydrží?
Co když je špatná, dá se opravit tak, aby to nebylo poznat?
Konkrétně mám na mysli cívku Scintilla BP22.

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 22 neregistrovaných