Čtvrtá (?) vyrobená T613

Odfotili ste niečo zaujímavé ? Sem s tým !
Užívateľov profilový obrázok
D.A.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1859
Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: CZ

Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613

Príspevok od užívateľa D.A. » 25 Aug 2009, 23:27

Žejo? Beze mne bys bezpečně nezaparkoval... :roll:

Na chudé přispívám už z povinnosti! (altruismus a princip solidarity)

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613

Príspevok od užívateľa Mojžo » 26 Aug 2009, 09:27

D.A: To ma nenapadlo! :) Už si chystám do vedra

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613

Príspevok od užívateľa vasa26 » 26 Aug 2009, 19:38

při 235 kmh uletěla poklice-ted musím PČR zaplatit 30.000cze pokutu.byl tam passat :cry:

Užívateľov profilový obrázok
D.A.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1859
Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: CZ

Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613

Príspevok od užívateľa D.A. » 26 Aug 2009, 21:18

když uletí puklice a nakaká to rovnou do Leošova passatu, to už je smůla na kvadrát :cry:

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613

Príspevok od užívateľa vasa26 » 26 Aug 2009, 21:37

Leoš tam nebyl jen jeho podřízení :cry: :cry:

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613

Príspevok od užívateľa vasa26 » 03 Jan 2010, 00:41

Pro ty, co to nikdy neviděli čtvrtý prototyp, užíjte si to badatelé. :lol:

jack
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1505
Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
Bydlisko: Karwin
Kontaktovať užívateľa:

Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613

Príspevok od užívateľa jack » 03 Jan 2010, 10:32

Pěkné fotky, stále stojí venku? Kde to má podlahu a zadní sedadla? :mrgreen: Nejsem znalec, takže dobře, žes napsal, že se jedná o prototyp...pokládal bych ji za seriovou T613.

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613

Príspevok od užívateľa ondrej » 03 Jan 2010, 10:36

Vasa26 má pravdu - jedná sa skutočne o 4. a posledný prototyp Vignale, aj keď dnes už vyzerá trocha inak.. :)

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613

Príspevok od užívateľa vasa26 » 03 Jan 2010, 22:30

Jasně že :lol: :D jsem rád že je v dobrých rukách :D

Užívateľov profilový obrázok
Pa3k
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 162
Dátum registrácie: 06 Jan 2009, 23:23
Tatry, ktoré vlastním: 613-4
Bydlisko: Dolny Kubin
Kontaktovať užívateľa:

Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613

Príspevok od užívateľa Pa3k » 04 Jan 2010, 10:44

Nejake aktualnejsie fotecky by sa teda nenasli? A ide sa prerabať do povodneho stavu?

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613

Príspevok od užívateľa ondrej » 04 Jan 2010, 22:34

Mohol by si napísať, čo rozumieš pod "pôvodným stavom" ?

Užívateľov profilový obrázok
Thomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 585
Dátum registrácie: 08 Dec 2004, 23:07
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Kontaktovať užívateľa:

Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613

Príspevok od užívateľa Thomas » 04 Jan 2010, 23:16

Pa3k napísal:...prerabať do povodneho stavu?
..zajímavý, celkem nejednoznačný pojem, ve vztahu k prototypu.

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613

Príspevok od užívateľa Mojžo » 05 Jan 2010, 09:39

Pristihol som sa pri tom že aj ja už tak deň skepticky premýšlam nad tým čo to je "pôvodný stav" u tohoto auta a dospel som k tomu, že je to nezmysel :)

Užívateľov profilový obrázok
Pa3k
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 162
Dátum registrácie: 06 Jan 2009, 23:23
Tatry, ktoré vlastním: 613-4
Bydlisko: Dolny Kubin
Kontaktovať užívateľa:

Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613

Príspevok od užívateľa Pa3k » 05 Jan 2010, 11:06

ondrej napísal:Mohol by si napísať, čo rozumieš pod "pôvodným stavom" ?
Asi ano jeto blbosť ale ak sa na to pozeram očami bezneho smrtelnika tak by som v zadu chcel sedadla tak ako tomu bolo povodne a nie to co tam je teraz. :(

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613

Príspevok od užívateľa ondrej » 05 Jan 2010, 22:43

Tak to už je reálnejšie a zrozumiteľnejšie :wink:
U prototypu, ktorý skoro vždy slúžil ako pojazdná skúšobňa a v krátkom období vystriedal viacero podôb, často aj zásadne rozdielnych, je veľmi ťažko hovoriť o nejakom "pôvodnom stave" - všetky postupné podoby takéhoto vozidla sú vlastne jeho pôvodným stavom. O tomto som však už podrobnejšie písal v súvislosti s renováciou coupé, keď som bol postavený pred riešenie podobnej dilemy...

Užívateľov profilový obrázok
Pa3k
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 162
Dátum registrácie: 06 Jan 2009, 23:23
Tatry, ktoré vlastním: 613-4
Bydlisko: Dolny Kubin
Kontaktovať užívateľa:

Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613

Príspevok od užívateľa Pa3k » 07 Jan 2010, 15:36

ondrej napísal:Tak to už je reálnejšie a zrozumiteľnejšie :wink:
U prototypu, ktorý skoro vždy slúžil ako pojazdná skúšobňa a v krátkom období vystriedal viacero podôb, často aj zásadne rozdielnych, je veľmi ťažko hovoriť o nejakom "pôvodnom stave" - všetky postupné podoby takéhoto vozidla sú vlastne jeho pôvodným stavom. O tomto som však už podrobnejšie písal v súvislosti s renováciou coupé, keď som bol postavený pred riešenie podobnej dilemy...
Ano a myslím že si sa k tomu postavil správne nech si hovorí kto chce čo chce :wink:

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613

Príspevok od užívateľa ondrej » 08 Jan 2010, 20:27

Vďaka! ver, že to nebolo ľahké rozhodovanie.. :wink:

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613

Príspevok od užívateľa vasa26 » 09 Jan 2010, 15:10

Mě by se jevil originální vzhled vozu vignale 4 v barvě bílá což byla první barva sedáky z
T603 v předu, úprava dělené ,nebo v provedení červené známé z výstavy sedáky stejné origo mlhovky mám. :-) Dále druhý odstín červené třetí barva, ten přístroj by jsem z něj vyvrhl, je to váha, ale na druhou stránku věci 6 kolý tester bez odpružení jako pojízdná laboratoř je taky zajímavá věc jen pro pár jedinců... jenže k němu neni ten propojovací kabel a laboratorní stabilní pult takže nekompletní věc. Proto by jsem já osobně Vignalce vrátil, co jí dali italové. Bílou. :D

Užívateľov profilový obrázok
Eda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 989
Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
Bydlisko: Moravská Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613

Príspevok od užívateľa Eda » 12 Jan 2010, 22:18

Co se v tom zkoušelo přátelé?

------------------------------------------
Mě napadá třeba průvan, nebo výměna obložení brzd za jízdy, případně ještě bych akceptoval tento elegantní rezavý svařenec jako T613 Electronic rev.0

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613

Príspevok od užívateľa vasa26 » 12 Jan 2010, 23:48

Eda napísal:Co se v tom zkoušelo přátelé?

------------------------------------------
Mě napadá třeba průvan, nebo výměna obložení brzd za jízdy, případně ještě bych akceptoval tento elegantní rezavý svařenec jako T613 Electronic rev.0

Eduarde , ve 4 vignale 613 kuse na který je ten podvozek který je nejlepší ze všech t 613 :lol: (to je jasné). Proto to dostal . Kus vignale 4 byl odprodán ČVUT za bombu od kopr autowerke , na tehdejší poměr lásky soudruhů , svinstvo , jako nejdokonalejší podvozek v čssr , v ČVUT Dopravní , namontovaly tu mobil. test. laboratoř.Pak ten celý kompletek t 613 V testoval včetně výbavy D1(dálnici smrti) po dokončení adheze ,náklony atd.. však víš. :D

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných