Čtvrtá (?) vyrobená T613

Odfotili ste niečo zaujímavé ? Sem s tým !
Užívateľov profilový obrázok
DRracer
Správca diskusného systému
Príspevky: 1586
Dátum registrácie: 31 Máj 2004, 22:23
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 M68
Tatra 130 1:14
Bydlisko: CR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa DRracer » 09 Jún 2005, 19:55

Nechapu, o co tady jde :?
Lubos dostal fotky od Pepana s tim, ze je ma zverejnit. Tak jsem to tedy pochopil na TKB.

Vztah pana 600 a tech fotek mi take unika.

Zpocatku jsem mel radost, ze se tento prototyp T613 zachoval. Ted to na me cele pusobi jako spatny vtip :?

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 09 Jún 2005, 20:06

Ved ono sa to coskoro vysvetli...

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 09 Jún 2005, 20:17

Nejedná se o žádný vtip, to auto reálně existuje, žádná fotomontáž! Ta šestistovka s tím nemá nic společného, tak se jí nenechte znechutit! Je velmi potěšující, že se toto unikátní vozidlo dochovalo do současných dnů a věřím, že jeho majitel se bude snažit, podle svých možností o jeho další zachování.

Etiennův optimismus bych ale nesdílel, výroky pana 600 budou zajisté vysvětleny doslova "nikdyskoro"...

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 09 Jún 2005, 20:26

Ja sa spolieham ze sa to vysvetli verim tomu ze pan 600 by to chcel uviest na pravu mieru.

A dufam, ze sa to auto zrekonstruuje ale podla tych 2 fotiek to bude brutalne tazka praca...

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 09 Jún 2005, 20:44

Podle těch dvou fotek to vypadá jen na obnovu chromu a laku, ani díra tam nikde není vidět... Pravda, to auto v reálu neznám, určitě by se tam našlo více problémových míst, jako na každé T613... Otázkou je, zda se případně snažit o renovaci do stavu "prototyp 1971" nebo do podoby "tester 1974"...

Pokud se budeš ve všem spoléhat na takováto individua, dříve nebo později (spíš dříve) tvrdě padneš na hubu... Pan 600 se už rok usilovně snaží na fóru TKB o to, aby jeho výroky byly ještě více mlženy a mohl obviňovat ještě větší okruh osob, tak nevím, proč by se měl tady snažit o nějaké vysvětlování. :roll:

Tominec
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 298
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 21:30
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Tominec » 09 Jún 2005, 20:45

Luboš napísal:Nechme už toho polemizovaní o autorských právech, k obou těm fotografiím mám od nositele autorských práv písemný souhlas s jejich zveřejněním zde, tak z hlediska práva je vše OK, ale mnohem více by mě zajímalo, jak toto auto vůbec vzniklo. Doteď jsem se domníval, že karosérie těchto tvarů měly jen 4 prototypy - kupé, oba italské sedany + ta náhradní karosérie, ze které se nejspíš postavilo to auto, co je dnes k vidění v muzeu a že všechny ostatní tzv. české prototypy už měly karosérie shodné se sérií. Tohle auto se těm počtům viditělně vymyká, vignale to jistě nebude, ale že by takhle vypadaly další aspoň čtyři prototypy, to se mi zdá už trochu mnoho...
Luboši na TKB je psáno o celkem 8 fotkách a ty máš jen 2. Budou i ty další? :?:

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 09 Jún 2005, 20:55

Pepan tam pisal nieco o tom ze "zostali len 2" ale dufam ze sa najdu aj ostatne

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 09 Jún 2005, 20:56

Kdybys dočetl dále, tak tam najdeš smutné vysvětlení, proč další nebudou. Ale stejně bych je už nemohl zveřejnit, pokud bych se předem nezeptal pana 600 a toho se zeptat nemůžu, protože všude vystupuje jako anonym a důsledně nikde nezanechal na sebe kontakt...
Naposledy upravil/-a Luboš v 09 Jún 2005, 20:56, upravené celkom 1 krát.

MarekK

Príspevok od užívateľa MarekK » 09 Jún 2005, 20:56

Donedávna sa na TKB tvrdilo, že "vignálofky" sa dochovali len dve, a zrazu .... . Oplatí sa ešte hladat po stodolách?
Tá červená je origoš, alebo je tam, až po prestavbe.
Dúfam, že sa to tu nezmení na TKB, tj. v každom "vlákne" 600 vs. a.t. a atd. :roll:

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 09 Jún 2005, 20:58

Marekk: Ja som sa tiez cudoval, len otazka je, ci ju majitel naozaj zrekonstruuje nie ze sa z nej bude stavat coraz vacsi vrak... este k tomu mam pocit ze nie je garazovana... ale majitel urcite nieco najde.

Ta diskusia sa tu urcite nezvrtne, aspon si myslim ze diskutujuci zbadaju ze o niektorych veciach (ako napriklad eletkronoch na t613, turbe a plyne) sa jednoducho dohodnut neda :-)

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 09 Jún 2005, 21:00

Předpokládám, že to jsou aktuální, pár dnů staré snímky. Místo zadních sedaček je tam aspoň podle mne viditelná zástavba měřícího zařízení.

Každopádně platí, že tohle by Vignale, tedy tatra vyrobená v Itálii být rozhodně neměla.

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 09 Jún 2005, 21:15

Zeby nejaky pokus o napodobnenie v koprivnici pri pouziti rovnakych materialov ?!

MarekK

Príspevok od užívateľa MarekK » 09 Jún 2005, 21:21

Takže ma poučte: Aj prvé vyrobené 613 v kopřivnici mali nízku strechu?, nemali 4 otvory v prednej kapote? mali gumu na zadnom nárazníku? tacho do 300 mali len vignálofky? ... nemám to usporiadané...

Mohol by to niekto popísat pokial možno v celku? Aby som bol "odborník na vignále aj ja!

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 09 Jún 2005, 21:23

Mna by zaujimalo ci toto vobec niekto vie... lebo je tu o tom vela dohadov co citam...

Užívateľov profilový obrázok
DRracer
Správca diskusného systému
Príspevky: 1586
Dátum registrácie: 31 Máj 2004, 22:23
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 M68
Tatra 130 1:14
Bydlisko: CR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa DRracer » 09 Jún 2005, 21:23

MareK: to vypada jako zadost o dalsi odstavecek k technickemu popisku T613 ;) Kdo se hlasi dobrovolne ?

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 09 Jún 2005, 21:25

Tak to som fakt zvedavy kto :-)

Užívateľov profilový obrázok
mato
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 843
Dátum registrácie: 26 Máj 2004, 21:41
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Petrzalka
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa mato » 09 Jún 2005, 21:26

mozno by ho mohol napisat pan 600, zda sa ze sa o to zaujma...

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 09 Jún 2005, 21:27

Ja a myslim ze aj DrRacer by sme boli radi akymkolvek informaciam, pan 600 vedeli by ste nam v tomto pomoct ? Mate nejake informacie ?

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 09 Jún 2005, 21:27

Já myslím, že by třeba pan 600 mohl přispět svými jedinečnými znalostmi o těch prototypech... :wink:

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 09 Jún 2005, 21:28

Koukám, že máme stejné nápady, jen se lišíme rychlostí připojení... :mrgreen:

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 49 neregistrovaných