Čtvrtá (?) vyrobená T613
já by jsem ho chtěl taky do 613-2 když je tak dokonalej....masivnější tam je jen výfukové potrubí a karburace a filtr .. jo nevíš náhodou proč na v kopřivnickém prototypu je číslo 613.01.001.069 ? když to neni lux a je to 3 vyrobené? to někdo přebouchal štítek aby to jakoby byla cená první 613? mimo jiné kupé je 2!
Re: Je vidět že jsi ho neměl nikdy v ruce... protože ta karburace a potrubí a filtr co je na tom motoru, jinak je jen ten závěrečný bonbónek...
kopřivnické muzeum je lux..... torchu jsem tve druhé časti dotazu neporozuměl...
Re: Je vidět že jsi ho neměl nikdy v ruce... protože ta karburace a potrubí a filtr co je na tom motoru, jinak je jen ten závěrečný bonbónek...
kopřivnické muzeum je lux..... torchu jsem tve druhé časti dotazu neporozuměl...
překontroluj na muzejnim výplně dveří lux má stejný jako 4 ,jen 4 prototyp..má koženka vs hadr..lux celo koženka.vzor svisle .to jsem myslel že zrovna ty to budeš vědět jo a když pořádně prohlédneš vůz v muzeu výplně vzor šikmo!ozáří tě u víka nádrže ,mříže zadní kapoty světle modrá barva a poznáš že je to standart..joo halt motor jsem vr uce nikdy nedržel
Zkopírováno z http://www.vitula.estranky.cz/clanky/tatra/tatra-613
Tatra 613 (Vasa26, 10. 08. 2007 20:29)
Dobrý... mimo- po získání 3 prototypů limuzína , limuzína lux a kupé ,byly vozy představeny po převzetí v roce 1969 na letiši v mošnově,přičemž bylo rozhodnuto kupé zlikvidovat..povedlo se to hned na letišti ,tim pádem již žádné italské kupé nebylo,jen se pak oběvila v Bratislavě jakási náhražka která měla nosit jméno "jediné kupé 613"...brzy se oběví replika ,,ale to je mimo mísu (první modely 613 mají jinačí rozměry)... tady najdeš více k motorům
s pozdravem Vasa26
Tatra 613 (Vasa26, 10. 08. 2007 20:29)
Dobrý... mimo- po získání 3 prototypů limuzína , limuzína lux a kupé ,byly vozy představeny po převzetí v roce 1969 na letiši v mošnově,přičemž bylo rozhodnuto kupé zlikvidovat..povedlo se to hned na letišti ,tim pádem již žádné italské kupé nebylo,jen se pak oběvila v Bratislavě jakási náhražka která měla nosit jméno "jediné kupé 613"...brzy se oběví replika ,,ale to je mimo mísu (první modely 613 mají jinačí rozměry)... tady najdeš více k motorům
s pozdravem Vasa26
miloš bukáček napísal:Zkopírováno z http://www.vitula.estranky.cz/clanky/tatra/tatra-613
Tatra 613 (Vasa26, 10. 08. 2007 20:29)
Dobrý... mimo- po získání 3 prototypů limuzína , limuzína lux a kupé ,byly vozy představeny po převzetí v roce 1969 na letiši v mošnově,přičemž bylo rozhodnuto kupé zlikvidovat..povedlo se to hned na letišti ,tim pádem již žádné italské kupé nebylo,jen se pak oběvila v Bratislavě jakási náhražka která měla nosit jméno "jediné kupé 613"...brzy se oběví replika ,,ale to je mimo mísu (první modely 613 mají jinačí rozměry)... tady najdeš více k motorům
s pozdravem Vasa26
miloš bukáček--kdyby jsi pořádně četl ta v mém textu najdeš spousty informací.jen stačí pořádně číst-...jinak k tomu textu z virtula -někdo zneužil mého textu(názoru)z Tatra portálu -mého nicku i mojí webové stránky.. holt zajímám se o choulostivé téma ,kde by mohlo vyjít asi něco najevo-no dost toho vim...pozor s kupé to nemá nic společného!!!!neni to poprvé co mi tuhle špínu někdo vyved!!!! soud je na vás
s nepřáteli nic nenadělám !! překlad zprávy víše : Překontroluj v muzejním vignale tapecíry dveří,Lux je má Stejný jako prototyp 4 ,jen prototyp 4 má kombinaci - koženku a látku ,Lux má výplň celokoženkovou se vzorem svisle (vylisovaný vzor)
Myslel jsem si že zrovna Ty Mi.. Olej.. to budeš vědět.(přeloženo- ví jak 4 prototyp vypadá) pořádně si prohlédni v muzeu tapecír výplně dveří u vignale a zjistíš že vylisivaný vzor v kožence je šikmo .při další prohlídce vozu zvláště v okolí palivového víčka je pod odloupanou barvou světle modrá barva ta samá je v místě mřížky zadní kapoty.poznáš že to je originál původní tmavý modrý Vignale který dostal světle modrou barvu a pak černou...takže to z Luxem nemá nic společné...motor jsem v ruce nikdy nedržel neboť ho neunesu.....doufám že překlad šifry stačí
Myslel jsem si že zrovna Ty Mi.. Olej.. to budeš vědět.(přeloženo- ví jak 4 prototyp vypadá) pořádně si prohlédni v muzeu tapecír výplně dveří u vignale a zjistíš že vylisivaný vzor v kožence je šikmo .při další prohlídce vozu zvláště v okolí palivového víčka je pod odloupanou barvou světle modrá barva ta samá je v místě mřížky zadní kapoty.poznáš že to je originál původní tmavý modrý Vignale který dostal světle modrou barvu a pak černou...takže to z Luxem nemá nic společné...motor jsem v ruce nikdy nedržel neboť ho neunesu.....doufám že překlad šifry stačí
- Mgr.Petr Naszrával
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 325
- Dátum registrácie: 21 Jan 2006, 22:34
- Tatry, ktoré vlastním: 4 x T700 M97´ 4,36i V8 2X2 OHC VZDUCHEM CHLAZENÝ !!!!!!
1 x M95´ bordó - Bydlisko: Poklička
Ale no tak Vášo, tak se nestyď za svůj výtvor, i když chápu, že u Víti jsi se rozpovídal, když jsi počítal, že to Ondrej pravděpodobně nebude číst.vasa26 napísal:...jinak k tomu textu z virtula -někdo zneužil mého textu(názoru)z Tatra portálu -mého nicku i mojí webové stránky.. holt zajímám se o choulostivé téma ,kde by mohlo vyjít asi něco najevo-no dost toho vim...pozor s kupé to nemá nic společného!!!!neni to poprvé co mi tuhle špínu někdo vyved!!!! soud je na vás
Já to beru, že jsi se bál to zveřejnit tu, protože by to třeba osoba jako Luboš Balcar aj. mohl použít k různým pokoutným účelům!
Ale mě to nevymluvíš, protože způsob vyjádření té převratné zprávy by mohl odpovídat tak akorát na pana michala 600.
TAKŽE : příště to radši napiš sem, ať to ostatní nemusí hledat po různých webech, a taky se nemusíš bát, jelikož my všichni co tu spolu na TP kamarádíme prožíváme různá dobrodružství! HOWGH M.O.
Hezký pozdrav do Prahy Magistře ! nic hledat nemusíš !! leda tady- ale to taky nejsem bohužel já http://www.czechcomputer.cz/disc_doc-PC ... 373A5.html mimo to jsem tuhle teorii na TP zveřejnil odlistuj cca 5 stran nazpět v tomto vláknu,.a Ondrej to četl taky!!!..jinak použitej slovník slov (slovo-mimo mísu..atd používám i v důvěrných e-mailech) mam moc krásné neznámé fotografie prototypů T613 + prototypů škoda ..atd ..co po mě někdo moc chce-bohužel si vybírám komu pošlu a komu ne!jinak jsi Magistře opravdu kámoš na venek se aspon tak tváříš
Jen Koukej -Byl ses podívat v Muzeu na ty dveřní tapecíry? Musíš se mnou souhlasit že to lux neni co !!.tedy pokud o protypech něco víš..o čem velice pochybuji ..docela by mě zajímala ta publikace o t 613 co by jsi vydal. bylo by to něco jako od M Janíka?...plná nesmyslů. a víš vůbec z čeho vzešel prototyp 5?nebo jak dopadl prototyp 7?nevíš vůbec nic jen blafeš svoji teorii.. Tvoje slova "DEBATA O HOVNĚ" -mi akorát potvrzuje že si nejsi jistý normální odpvědí. Jo a odpověd na otázku zda nás to baví ?ano Baví mě udělat přesný pořádek v Bordelu kopřivnických prototypů ..a opravit popisky i zde na TP.ale počkám až vznikne tvoje "publikace plná chyb"o 613 (pokud vzejde) aby jsem to tady zasypal originálními fotografií,i když mě to stálo ne malý balík tak to věnuji !! aby milá Tatra nebyla jen byznys !!! byl jsi v muzeu v archivu? viděls co stojí informace.?.tak proč vše neodtajnit ,dozvíš se konečně jak to opravdu bylo!!michal olejko napísal:hoší tak tady na to koukám a koukám víc a ještěvíc a musím konstatovat ... DEBATA O HOVNĚ že Vás to baví...
D.A. je to prototyp 6 na poligonu v NAMI
ach jo nedozvíš protože to niko neevidoval, prober se, byla jiná doba. To auto vznikalo polodivokým způsobem... obzvlášt již české vozy po italské serii, které mě už nezajímají... ad) auto v muzeu je to tmavě modra metalisé stříklá na světle modrou a pak na černou....Čalounění neber v potaz protože jeden vůz mel rozpáraný bok od kolových šroubu nakladního vozu a mnohé jiné.... Nevím proč bych měl něco vysvětlovat na netu a pak za to být dostatečně poflusán, učí se každý a je to o umění naslouchat lidem co něco dokázali... učím se já učiš se ty učí se každý...a howgh
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 40 neregistrovaných