Čtvrtá (?) vyrobená T613

Odfotili ste niečo zaujímavé ? Sem s tým !
HONZA700

CRASH

Príspevok od užívateľa HONZA700 » 11 Sep 2007, 16:09

UDELALI z toho N.D. PARNI RAKETOU TO ROZJELI na 48km/h , dopadlo to blbe, ani predni kola se netocila...
Prílohy
crash2.jpg

Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa MarekK » 11 Sep 2007, 20:05

podla mna to dopadlo dobre....

Honza700

crash

Príspevok od užívateľa Honza700 » 11 Sep 2007, 20:14

MAM o tom celou zpravu.... OPRAVITELNE to auto uz NEBYLO... NA PROTOTYP to nedopadlo ZLE... v 1994 to uz dopadlo lip..

Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa MarekK » 11 Sep 2007, 20:19

opravitelne? ..... preiestor pre cestujúich je neporušený... to je podstatné....dvere otvoritelné....

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 11 Sep 2007, 20:26

tu je ten piaty prototyp medzi dvomi obr. šiesteho...
http://tatraklub.tatraportal.sk/t613prot.htm

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 11 Sep 2007, 23:34

taky mám několk těhle archů ukázka: http://www.vasa26.estranky.cz/fotoalbum ... ginal/1154

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 23 Okt 2007, 23:38

HONZA700--měl by jsi tam prosím pohled do interiéru? toho CRASH? děkuji

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 24 Okt 2007, 08:21

Vasa26: Preco su tam vsade cez fotky odznaky UVMV ?

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 24 Okt 2007, 10:21

noo mám takovou sbírku úvmv předmětů... -tak jsem tam nasypal něco navíc ..... :wink:

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 24 Okt 2007, 10:39

Ja by som uvital kvalitny scan bez priveskov... dalo by sa ?

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 24 Okt 2007, 10:52

etienne napísal:Ja by som uvital kvalitny scan bez priveskov... dalo by sa ?
pošli mi na ss tvůj e-mail

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

farba kupé

Príspevok od užívateľa ondrej » 24 Okt 2007, 17:59

[quote="Zdicho"] .... Určitě bych zkusil zapátrat u jiných italských výrobců a poptat se, jaké zelené metalízy se v tom roce používaly a něco domíchal.[/quote]

vieme, že Vignale úzko spolupracoval hlavne s automobilkou FIAT,
na obr. vidno porovnanie "fiaťáckej" zelenej metalízy pre modelové ročníky 1968/69 s pôvodnou metalízou kupé z motorového priestoru, kde však nebola prekrytá transparentným lakom, takže je o niečo matnejšia a nemá tú správnu "hĺbku". Zdá sa, že to nie je celkom ono, ale rozdiel je naozaj malý, nová farba je o niečo sýtejšia - ale rozdiel je aj skoro 40 rokov...
Pre istotu to však ešte dostrekne lakýrnik bezfarebným lakom a uvidíme.
Prílohy
Farba1.JPG

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 24 Okt 2007, 18:08

tu je to tá farba vľavo, tá pravá je olivovo-šedozelená, tiež FIAT z rovnakého obdobia, voči originálu je ale už na prvý pohľad dosť odlišná..
Prílohy
Farba2.JPG

Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa MarekK » 25 Okt 2007, 15:04

Ondrej to bude krásavica, mnam......až sa trasiem....

Užívateľov profilový obrázok
Marek Křestan
Diskutujúci
Príspevky: 34
Dátum registrácie: 22 Máj 2007, 21:42
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko:
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Marek Křestan » 25 Okt 2007, 23:19

Ale docela tatra dopadla dobře ja jsem čest nejakej článek o nehode tatra 613-4 a cestující dopadla jen škrábanci . :?: :!:

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 05 Nov 2007, 12:25

nemá niekto tip, kde by som mohol zohnať takéto opierky? zišli by sa 2 ks pre zadné sedadlá...
Prílohy
V-sedadla.JPG

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 05 Nov 2007, 12:46

Myslím že pro šikovného čalouníka není zvláštního problému je vyrobit....

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 05 Nov 2007, 13:35

no - v zadnom operadle chýba taká konštrukcia - je vcelku, bez opierok - a to už asi presahuje možnosti čalúnika (kovová vysúvacia konštrukcia opierky...), to už spadá skôr do oblasti šikovného zámočníka..

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 05 Nov 2007, 13:46

No je to o kooperaci řemesel, jako každá renovace/opětná stavba vozidel nicmnéně se domnívám a zkušenosti mi to potvrzují, schopný opravdu AUTO čalouník si běžně sám opravuje/renovuje kostry sedadel, mechanismy skládání střech, takže co je proti tomu zhotovení do sebe se zasouvajících trubiček, zavařených do kostry opěradla....

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 05 Nov 2007, 15:27

Dávnejšie som to už detailne neskúmal, ale ako si to pamätám, tak "do seba zasúvacie rúrky" (vnútorná by mala byť z plného materiálu s výrezmi a pochrómovaná) + aretačný mechanizmus + úprava kostry operadla + vyrobenie kostry opierky hlavy...to by musel byť vééľmi schopný autočalúnik, aby to bolo aj vyrobené remeselne na úrovni a tak, ako má byť - ja takého žiaľ nepoznám a máloktorý bežný zámočník by to (podľa mojich doterajších skúseností) zvládol na úrovni... :cry:
preto uprednostňujem zohnatie originálu, ak by to pasovalo z nejakého auta a ak sa nepodarí zohnať, v tejto etape zachovám vzadu asi súčasný "bezopierkový" stav..

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní