tuzing
Takto som ja chcel vylepsit svojho byvaleho Zigulaka, no nemal som odvahu. Tak aspon virtualny nalepkovy tuzing
P.S. Sorry za kvalitu, nejak mi vacsi subor nexel prejst (chyba je niekde u mna)
P.S. Sorry za kvalitu, nejak mi vacsi subor nexel prejst (chyba je niekde u mna)
- Prílohy
-
- aaaaacorel02PICT0077.jpg
- (28.69 KiB) 1711 stiahnutí
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Technická zdatnost při barvení obutých disků se pozná podle toho, zda barva zůstala po skončení práce jenom na disku...
Co jsou ejektory? V tatře to u závodních speciálů používali na chlazení motorů. Někdo tam přišel na to, že větráky ubírají moc výkonu a na závodních tratích tatry nikomu nestační ( ), tak vymysleli docela zajímavý systém chlazení, kde se chytře využilo proudění výfukových plynů. Někde zkusím vyhledat nějaký článek i s nákresy, jak to bylo provedeno u tatry...
Co jsou ejektory? V tatře to u závodních speciálů používali na chlazení motorů. Někdo tam přišel na to, že větráky ubírají moc výkonu a na závodních tratích tatry nikomu nestační ( ), tak vymysleli docela zajímavý systém chlazení, kde se chytře využilo proudění výfukových plynů. Někde zkusím vyhledat nějaký článek i s nákresy, jak to bylo provedeno u tatry...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 71 neregistrovaných