Ale mě je přeci úplně jedno, co hodláš se svým autem dělat. Jen Tě tu předem upozorňuji na pár aspektů, které Tě, vzhledem ke krátkodobosti Tvého vlastnictví T613 a nepřílišné orientaci v jednotlivých modelech, předem nenapadne řešit, či na ně vůbec pomyslet. Pro mě za mě tam klidně dej skopná zrcátka z Avie, jak už jsem psal, předem si sám urči, v jakém stavu chceš T613 mít a podle toho konej. Jsou lidé, co T613 udržují až v chorobně historicky korektním stavu, že by nejraději chtěli stroj času aby si mohli zajet pro vzduch z oblasti Milešovky v létě roku 1977, protože jiný odmítají do gum nafoukat
, jsou lidé, co udržují auta v technicky korektním stavu kvůli tomu, že je používají a toto upřednostňují před totální historickou či modelovou "originalitou", a jsou lidé, co si klidně dovolí takovou "svatokrádež", jakou je zásadní přestavba a změny dílů či skupin T613, protože prostě potřebují používat auto, adekvátně vybavené a fungující dle jejich potřeb a zvyklostí.... je to různé, a to je na tom to zajímavé. Naplňuje se zde to okřídlené rčení "tatra - prostor pro vaši individualitu" - někomu vyhovuje individualita ve smyslu jistoty, že když otevře u své historicky korektní T613 odkládací kastlík přístrojové desky, tak uvidí flek od vylitého chemoprénu, který naprosto stejně velký v žádné jiné T613 nenajde, jinému zase vyhovuje ten prostor a technická koncepce, na které si z dlouhé chvíle staví ve smyslu individuality použitelné auto....