Nadpozemsky voz Zil 41041 ;)
- Mirek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 554
- Dátum registrácie: 23 Okt 2007, 22:14
- Tatry, ktoré vlastním: T603 M68
T603 M69
T613-3 OTS EX
T613-4M - Bydlisko: střední Čechy
- Kontaktovať užívateľa:
Ňouma je tu úplně někdo jiný, a spousta lidí ví kdo. Jawu dovedl na dno nedostatek a neochota konstruktérů, ČZ to samé, ve Škodovce stavěli auta do 1300 ccm obsahu jen tak z radosti, velké motory vyzkoušeli před válkou a asi zjistili, že jsou na nic. Jawa předala výrobu svého Minora II do Aera protože je přestal bavit, tam se na něj vykašlali, protože to byl šmejd, o který nebyl zájem, natož ze zahraničí. T805 byl šunt, nikdo to nechtěl dělat a tak si to mezi podniky posílali jak Černého Petra, to samé Tatraplán. Ano, škoda 720 byla asi dražší než Š100, že by to bylo tím, že to bylo auto jiné třídy? A ne jen 10 let staré, lehce upravené MBčko? Teréní Škodovky padesátých let byly krámy a proto neuspěly v konkureci GAZů.
Přesně tak. V AZNP byl jasný zákaz většího obsahu motoru i když strašně moc chtěli dělat 1600. Pamětníci jistě vzpomenou na poprask který vznikl u závodního Garde, když do něj naroubovali 1600 z Lady. Takzvaný Gardeláďa byl největší průser tuším že Svazarmu,nebo Slušovic a následný zákaz jakéhokoliv dalšího vývoje. Odkudpak asi přišel????
I ty Kecko Fávo na obrázku je 1,5 OHC a to ještě nevíš věcíMirek napísal:Ňouma je tu úplně někdo jiný, a spousta lidí ví kdo. Jawu dovedl na dno nedostatek a neochota konstruktérů, ČZ to samé, ve Škodovce stavěli auta do 1300 ccm obsahu jen tak z radosti, velké motory vyzkoušeli před válkou a asi zjistili, že jsou na nic. Jawa předala výrobu svého Minora II do Aera protože je přestal bavit, tam se na něj vykašlali, protože to byl šmejd, o který nebyl zájem, natož ze zahraničí. T805 byl šunt, nikdo to nechtěl dělat a tak si to mezi podniky posílali jak Černého Petra, to samé Tatraplán. Ano, škoda 720 byla asi dražší než Š100, že by to bylo tím, že to bylo auto jiné třídy? A ne jen 10 let staré, lehce upravené MBčko? Teréní Škodovky padesátých let byly krámy a proto neuspěly v konkureci GAZů.
Ty už vozíš svačinu na paletě? Posledně přepravky ještě stačily. Europaletu možná nenaložíš ani do dvanáctsettrojky, ostatně nevím, kolik městských rozvážek a servisních výjezdů se realizovalo v první polovině 80. let na europaletách.Luboš napísal: A vejde se tam europaleta? 39 samostatných přepravek tam budu nakládat hodinu, ale to samé množství přepravek na té paletě mám naložených za jednu minutu. V Boleslavi i v Ejpovicích správně pochopili, že pro tuhle variantu je nezbytné umístit motor dopředu.
Za hodinu bys měl mít 39 přepravek roznesených pěšky po Náchodě, na naložení do auta by Ti mělo stačit pět minut.
- RADEK613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 68
- Dátum registrácie: 09 Máj 2007, 19:15
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: JIZERSKÉ HORY
- Kontaktovať užívateľa:
Tady je něco o tom gardemiloš bukáček napísal:Přesně tak. V AZNP byl jasný zákaz většího obsahu motoru i když strašně moc chtěli dělat 1600. Pamětníci jistě vzpomenou na poprask který vznikl u závodního Garde, když do něj naroubovali 1600 z Lady. Takzvaný Gardeláďa byl největší průser tuším že Svazarmu,nebo Slušovic a následný zákaz jakéhokoliv dalšího vývoje. Odkudpak asi přišel????
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Jakou svačinu, Ríšane? Palety se běžně používaly i v 80. letech, pokud se převážely nějaké těžší předměty a také se podívej, v jaké ukrutné výšce má ten furgonet vzadu nákladovou hranu, to by bylo za trest, do toho zezadu něco těžšího nakládat.
Mirku, uvědom si jedno. V té době pro běžné osobní automobily nepoužívala velkoobjemové motory prakticky žádná evropská automobilka, tak proč by měla zrovna Škoda tvořit výjimku? I ten fiat 124 (vůz roku 1966 ), což tehdy byla slušná střední třída, byla jednom dvanáctistovka. Fňukat tady můžeš, ale uvědom si, že dnes se i pro mnohem těžší auta používají směšné tříválce a miliony lidí jsou přesvědčeny, že je to tak v pořádku.
Mirku, uvědom si jedno. V té době pro běžné osobní automobily nepoužívala velkoobjemové motory prakticky žádná evropská automobilka, tak proč by měla zrovna Škoda tvořit výjimku? I ten fiat 124 (vůz roku 1966 ), což tehdy byla slušná střední třída, byla jednom dvanáctistovka. Fňukat tady můžeš, ale uvědom si, že dnes se i pro mnohem těžší auta používají směšné tříválce a miliony lidí jsou přesvědčeny, že je to tak v pořádku.
- Mirek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 554
- Dátum registrácie: 23 Okt 2007, 22:14
- Tatry, ktoré vlastním: T603 M68
T603 M69
T613-3 OTS EX
T613-4M - Bydlisko: střední Čechy
- Kontaktovať užívateľa:
Luboši, uvědom si jedno. Opravdu nemáš vždycky prvdu. Když za TU dobu budem brát počátek sedmdesátých let, kdy by naběhla Škoda 720, najdeš prakticky u každé automobilky auta s motory přes 1,3 nebo i pře 1,5 , nebo 2,5 . To, co jsi napsal, je nesmysl. Fiat 124 se sice dělal s 1,2l ale taky s 1,8.
Chceš jmenovat další? Alfa Giulia, Spider;Audi 60, 90, 100;BMW 1500, 1600, 1800 a světe(Luboši) drž se 2500, 2800, 3.0 CS a 3.3L;Cotroen DS/ID;FIAT 1500, 1800, 2300; Fordy Taunus, Capri, Glas 1700;Hilmany Minx, Hunter;každý Mercedes; Moskvič měl taky 1.5l;Opel Kadett,Ascona,Rekord,Commodore,Kapitan,Admiral,Diplomat,...........
Stačí?
Palety se používaly i za války, ale že by to byly europalety...
Můžeš tady dupat, mlátit pěstičkama do země, plivat kousat a je nevím jaké fígly ještě malý haranti používaj, ale pravdu nemáš
Chceš jmenovat další? Alfa Giulia, Spider;Audi 60, 90, 100;BMW 1500, 1600, 1800 a světe(Luboši) drž se 2500, 2800, 3.0 CS a 3.3L;Cotroen DS/ID;FIAT 1500, 1800, 2300; Fordy Taunus, Capri, Glas 1700;Hilmany Minx, Hunter;každý Mercedes; Moskvič měl taky 1.5l;Opel Kadett,Ascona,Rekord,Commodore,Kapitan,Admiral,Diplomat,...........
Stačí?
Palety se používaly i za války, ale že by to byly europalety...
Můžeš tady dupat, mlátit pěstičkama do země, plivat kousat a je nevím jaké fígly ještě malý haranti používaj, ale pravdu nemáš
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Mirku, pleteš si pojmy s dojmy. Nic z toho, co jsi vyjmenoval (snad mimo ty Moskviče, které bych ale jako měřítko nebral, výkon jejich motorů odpovídal tak polovičním objemům a poloviční spotřebě...) naprosto nejsplňuje podmínku "běžný osobní automobil", všechno to jsou auta mnohem vyšších cenových tříd, jako třeba Tatra. Na každý ten jeden kus tebou vyjmenovaných typů vzniklo v Evropě minimálně sto aut kategorie Fiat 600 atp., takže pátrej dál.Mirek napísal:Chceš jmenovat další? Alfa Giulia, Spider;Audi 60, 90, 100;BMW 1500, 1600, 1800 a světe(Luboši) drž se 2500, 2800, 3.0 CS a 3.3L;Cotroen DS/ID;FIAT 1500, 1800, 2300; Fordy Taunus, Capri, Glas 1700;Hilmany Minx, Hunter;každý Mercedes; Moskvič měl taky 1.5l;Opel Kadett,Ascona,Rekord,Commodore,Kapitan,Admiral,Diplomat,...........
Mimochodem Hillman se píše se dvěma L, ta francouzská značka je pro změnu Citroën atd. Zkus pro příště aspoň nehanobit ty ochranné známky, když už se v těch autech nevyznáš.
Radku, pokud zítra objevím pod stromečkem klíčky od ZILa, tak se ti možná se svými mozkovými pochody svěřím, ale jinak na to zapomeň.
Ondrej, už koukám, toho alkoholu trochu přebral...
[quote="Mirek"]Luboši, uvědom si jedno. Opravdu nemáš vždycky prvdu. Když za TU dobu budem brát počátek sedmdesátých let, kdy by naběhla Škoda 720, najdeš prakticky u každé automobilky auta s motory přes 1,3 nebo i pře 1,5 , nebo 2,5 . To, co jsi napsal, je nesmysl. Fiat 124 se sice dělal s 1,2l ale taky s 1,8.
Chceš jmenovat další? Alfa Giulia, Spider;Audi 60, 90, 100;BMW 1500, 1600, 1800 a světe(Luboši) drž se 2500, 2800, 3.0 CS a 3.3L;Cotroen DS/ID;FIAT 1500, 1800, 2300; Fordy Taunus, Capri, Glas 1700;Hilmany Minx, Hunter;každý Mercedes; Moskvič měl taky 1.5l;Opel Kadett,Ascona,Rekord,Commodore,Kapitan,Admiral,Diplomat,...........
Stačí?
No nestačí -Pořát si pleteš Západní auta s východními .uvědom si jaká byla doba -Warburg ,simca,dacia,moskvič,vaz,škoda 105-120..,barkas trabant.škoda 1203 atd......mixuješ do Čssr vozy které se tu oběvili daleko později tož uzavři atlas automobilů světové produkce.
Chceš jmenovat další? Alfa Giulia, Spider;Audi 60, 90, 100;BMW 1500, 1600, 1800 a světe(Luboši) drž se 2500, 2800, 3.0 CS a 3.3L;Cotroen DS/ID;FIAT 1500, 1800, 2300; Fordy Taunus, Capri, Glas 1700;Hilmany Minx, Hunter;každý Mercedes; Moskvič měl taky 1.5l;Opel Kadett,Ascona,Rekord,Commodore,Kapitan,Admiral,Diplomat,...........
Stačí?
No nestačí -Pořát si pleteš Západní auta s východními .uvědom si jaká byla doba -Warburg ,simca,dacia,moskvič,vaz,škoda 105-120..,barkas trabant.škoda 1203 atd......mixuješ do Čssr vozy které se tu oběvili daleko později tož uzavři atlas automobilů světové produkce.
- Mirek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 554
- Dátum registrácie: 23 Okt 2007, 22:14
- Tatry, ktoré vlastním: T603 M68
T603 M69
T613-3 OTS EX
T613-4M - Bydlisko: střední Čechy
- Kontaktovať užívateľa:
Vaso, já si nic nepletu, Luboš mluvil o evropských automobilkách a to jsou i ty ze západu. Lada dělala taky 1.5, Simca taktéž. Ale Simca je taky západní vůz. Tož si to trochu srovnej.
Luboši, Kadett nikdy nebyl a nikdy nebude konkurent Tatry. Stejně Ascona neo Rekord. To jsou běžné osobní automobily, nebo ti s miliony vyrobených kusů přijdou nevšední?
Ano, Hillman se skutečně píše se dvěma l,ani ty tečky jsem nad e neměl. To jsou závažné faktické nedostatky.
A myslím si, že se vtěch autech vyznám. Narozdíl od Tebe.
A na každý jeden mnou jmenovaný kus sto konkurentů Fiatu 600? Alkoholu nepřebral Ondřej, ale ty.
Luboši, Kadett nikdy nebyl a nikdy nebude konkurent Tatry. Stejně Ascona neo Rekord. To jsou běžné osobní automobily, nebo ti s miliony vyrobených kusů přijdou nevšední?
Ano, Hillman se skutečně píše se dvěma l,ani ty tečky jsem nad e neměl. To jsou závažné faktické nedostatky.
A myslím si, že se vtěch autech vyznám. Narozdíl od Tebe.
A na každý jeden mnou jmenovaný kus sto konkurentů Fiatu 600? Alkoholu nepřebral Ondřej, ale ty.
Svačina - já mám přepravky spojené s Tvou svačinou, jak se nechtěla ta přepravka se svačinou vejít do kufru, kde už byla nádrž na LPG...Luboš napísal:Jakou svačinu, Ríšane? Palety se běžně používaly i v 80. letech, pokud se převážely nějaké těžší předměty a také se podívej, v jaké ukrutné výšce má ten furgonet vzadu nákladovou hranu, to by bylo za trest, do toho zezadu něco těžšího nakládat.
Palety se možná používaly, ale když se odvážela porouchaná televize nebo pračka do servisu, tak se asi předtím na paletu nenakládala. To auto prostě nebylo určeno jen k pouhé přepravě jedné věci mezi dvěma body, na kterých byla připravená desta nebo balkancar, chápeš?
Vzadu to má možná hranu vysoko, ale já do toho ty pračky a ledničky většinou nakládám zboku, tak jaksi ten Tvůj problém s vysokou nákladovou hranou nemám.
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Ríšane, to není můj problém, tak to vidí dneska 100% zákazníků, kteří vyžadují nízkou nákladovou hranu i u zavazadlového prostoru osobních automobilů, natož náklaďáků. S tou přepravkou se svačinou jsem si dělal srandu asi z Radka, protože do kufru T613, kde máš 80 l bombu už běžný rodinný nákup ze supermarketu prostě důstojně nesložíš.
Mirku, pleteš i dobu, kdy se ta auta vyráběla. Nechtěl jsem ti připomínat i tohle, ale třeba Audi 90 se začalo vyrábět až v druhé polovině 80. let, Hillman Minx byl pro změnu vůbec starší vůz, který se v tebou zmiňovaných 70. letech už dávno nevyráběl atd. Přej si od Ježíška nějakou hezkou encyklopedii automobilů, trochu se v tom pročti a pak teprve někoho ohromuj svými znalostmi, ju?
Mirku, pleteš i dobu, kdy se ta auta vyráběla. Nechtěl jsem ti připomínat i tohle, ale třeba Audi 90 se začalo vyrábět až v druhé polovině 80. let, Hillman Minx byl pro změnu vůbec starší vůz, který se v tebou zmiňovaných 70. letech už dávno nevyráběl atd. Přej si od Ježíška nějakou hezkou encyklopedii automobilů, trochu se v tom pročti a pak teprve někoho ohromuj svými znalostmi, ju?
- Mirek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 554
- Dátum registrácie: 23 Okt 2007, 22:14
- Tatry, ktoré vlastním: T603 M68
T603 M69
T613-3 OTS EX
T613-4M - Bydlisko: střední Čechy
- Kontaktovať užívateľa:
Luboši, já narozdíl od Tebe encyklopedii nepotřebuju, Minx se vyráběl do začátku sedmdesátých let a Audi 90 bylo kupé z počátku - dramatická pauza - sedmdesátých let.
Přej si od Ježíška, ať Tě zbaví alespoň malé části arogance.
Mimochodem, když jsi mě chytal za pysk kvůli chybějícímu l ve slově Hillman, měl jsi nejdřív zkontrolovat vlastní pravopis, pěššáku.
Přej si od Ježíška, ať Tě zbaví alespoň malé části arogance.
Mimochodem, když jsi mě chytal za pysk kvůli chybějícímu l ve slově Hillman, měl jsi nejdřív zkontrolovat vlastní pravopis, pěššáku.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 56 neregistrovaných