Strana 7 z 7

Napísané: 07 Aug 2007, 14:56
od užívateľa D.A.
Tak ti nevím, brachu. Prohnít to ano, ale praskat? Snad ne blatníky, ale podběhy nebo podlaha.
V poslední době jsem odhalil akorát jednu čerstvou prasklinu rámu na Warťasovi a u té vím sakra dobře, po čem všem se tam objevila 8) . Prasklou T613 nepamatuju nikde, nemluvíme-li o tom cínování na vršku D-sloupku.

Napísané: 07 Aug 2007, 20:39
od užívateľa radek
V tom inkrikinovaném místě praská i plech, nejen lak a tmel. Je to těžce poddimenzované a to tím, jak si krásně "konstruktér" vyhrál s tou aerodynamikou, jak zmiňoval Eda. Co se týká praskání skeletu T613 v oblasti spodního konce předních podběhů, tak to má Mojžo pravdu, to je legendární problém, trpí jím nejvíce 613-4 a dále (kvalita plechu?). Akorát to dlouho není vidět, protože skelet prasdkne, ale plastizol spoj kryjící tuto skutečnost ještě dlouho poté úspěšně maskuje.

Jinak Miloši pěkná fota (až na tu demonstraci ega tím majákem :wink:), akorát mě zarazilo, nemáš nějaký vývojový mezityp? Já už jsem tedy delší dobu s některým z téhle řady krámů nejel, ale matně si pamatuji, že boční okna v předních dveřích šla tahovat až na hranu sametek, podobně jako se to vylepšilo na Favoritu, když prodělal facelift na model Felicia.....

Napísané: 07 Aug 2007, 20:39
od užívateľa Luboš
Prasklinu na původní karosérii T613 také nepamatuju, opravdu ne, jen na modelech 95,96,97...

Napísané: 07 Aug 2007, 21:08
od užívateľa Radinko
Mojžo napísal:Lokálne praskanie karosérie predsa nie je nič čo by bolo niečo hrozné a pekelné a Tatra 613 je proti tomu šrot.

Keď sme opravovali karosériu Lancia Delta Integrale, čudovali by ste sa, na koľkých miestach bola doslova prasknutá. A že sme sa tiež čudovali.

Tatra 613 praská ešte v predných blatníkoch, zhruba už jak vychádza z karosérie rameno. Tam veľmi často vidím prasklinu
Áno, skutočne, praskanie karosérie u "reprezentačnej limuzíny a vlajkovej lode automobilového priemyslu" nie je nič hrozné...

Napísané: 08 Aug 2007, 06:57
od užívateľa MarekK
Radek, tu zase ukázal tú nadpozemskú krásu odhalenú.... ja mám(malsom) tiež na štvorke prasklinu tak ako ukazuje obr 700_backD_prasklina.jpg.......V tom inkrikinovaném místě u predného okna to mám cínované, a nie tmelené.......

Napísané: 08 Aug 2007, 23:03
od užívateľa miloš
To Radek: Jestli se jedná o mezityp nevím, ale auto bylo předáno prvnímu majiteli 20. září 1997.
Tatra a angličák z Modeny.. :)

Napísané: 08 Aug 2007, 23:14
od užívateľa Luboš
Vypadají, jako by pocházely ze stejného období, že? :D

Napísané: 09 Aug 2007, 00:44
od užívateľa miloš
Myslíš tu Pandu, Lubo?

Napísané: 09 Aug 2007, 01:02
od užívateľa Eda
Měl jsem prasklý sloupek na všech třech šestotrinactkoch které jsem kdy vlastnil, stejně tak horní hrany bočnic dveří, stejně tak jako dole na konci podběhu u lapače. Tak jaképak haló?

jen pro úplnost:

T6134KAT - konec 1992
Mobicom - 6/1991 karoserie
Electronic - konec 1993