Strana 2 z 4

Napísané: 30 Nov 2006, 10:46
od užívateľa TatraplanuZdar
Pekný reštauračný projekt. Nie je to tá od Michaloviec?
Dve otázky od Košičana: Kde sa to bude robiť? Ten červený príves je z požičovne?

Napísané: 30 Nov 2006, 11:13
od užívateľa ondrej
Mojžo - ďakujem!

k tomu čalúneniu - ku koncu výroby sa používalo najčastenjšie modré čalúnenie s čiernou koženkou (použité napr. v mojej, aj Lubošovej T603 z 1975), predtým sa používalo často šedé čalúnenie s čiernou koženkou (okolo 1969-70), alebo aj modré čalúnenie so sivou koženkou (menej pekná kombinácia). Na ešte starších vozoch sa zase často objavovalo červené čalúnenie s červenou, alebo čiernou koženkou (všetko platí pre čierne vozy).
Nejaké všeobecné závery na priradenie farby interiéru k roku výroby by som si ale netrúfol robiť.

Na obr. sivé čalúnenie c čiernou koženkou, ktoré bolo asi najčastejšie vidieť u vozov 1969-1972...

Napísané: 30 Nov 2006, 13:43
od užívateľa jack
Gratuluji..!!
Tak další šestsettrojkář mezi námi :lol: Jinak co se sedaček týče, tak já mám šedo-modrou kombinaci. Přes víkend udělám pro představu fotky :wink:

Napísané: 30 Nov 2006, 14:38
od užívateľa Mojžo
Ondrej ďakujem sú to pre mňa cenné poznatky, pretože o T603 čo sa týka takýchto pikošiek zas až tak veľa neviem.
Teším sa, až sa dostanem do stavu že budem riešiť akú farebnú kombináciu zvolím do interiéru. Takmer na 100 percent som už ale rozhodnutý že bude vyzerať práve tak, ako na tvojej fotke.

TatraplanuZdar: 1. vozík bol z požičovne. 2. U mňa v garáži a budem to robiť ja s priateľmi ktorí sú už nažhavení :) No a nakoniec: Nie, nie je z Michaloviec

Napísané: 30 Nov 2006, 14:56
od užívateľa jack
Jinak kdybys potřeboval nový posilovač brzd, tak vím kde se ještě prodávají. Včera mi přišel poštou :wink:

Napísané: 30 Nov 2006, 20:25
od užívateľa Mojžo
Šalené. Koľko to vyšlo? Vidím tam aj brzdový valec mňam

Napísané: 30 Nov 2006, 20:42
od užívateľa stastnytatrovak
Jaky posilovac Mojzo, sak si najaky chlop, ne ? :lol:
Ty banan jeden :P

Napísané: 30 Nov 2006, 20:43
od užívateľa Mojžo
bol tam vmontovaný keď to auto vyrobili, bude tam vmontovaný a funkčný aj cestou na veteránsku atestáciu :wink:

Napísané: 30 Nov 2006, 20:44
od užívateľa stastnytatrovak
Jaj taaaaaaaak, no, to je u vas dolezita vec, to bude krasny veteran potom... Prajem vela stastia 8)
Pridem vo februari, potom mi ju ukazes. A ocakavam, ze v lete ma zvezies :D

Napísané: 30 Nov 2006, 20:46
od užívateľa Mojžo
V lete určite, ale neviem či 2008, 2009, 2010... fakt neviem :)

Napísané: 30 Nov 2006, 20:53
od užívateľa jack
Mojžo napísal:Šalené. Koľko to vyšlo? Vidím tam aj brzdový valec mňam

I s poštovným to vyšlo na 1700Kč. Ještě nějaký ten kus na skladě mají, pokud máš zájem dej vědět, pošlu kontakt. :wink:

Napísané: 30 Nov 2006, 20:58
od užívateľa Mojžo
Fúú... neviem či neni šalenota fakt. Niečo sa mi rysuje aj tuto v KE, tak ak nie určite sa ozvem. Ďakujem

...musí to byť špička, páni...

Napísané: 30 Nov 2006, 22:03
od užívateľa MarekK
Mojžo": atestáciu? tolko má rokov a ona nemá žiadnu atestáciu? to študuje popri zamestnaní? a to bude liečit veteránistov? ...... ale my vieme, si z nej mimo....

Napísané: 30 Nov 2006, 22:38
od užívateľa Luboš
Nemáte někdo pro porovnání fotku toho starého z tatry?

Napísané: 01 Dec 2006, 07:59
od užívateľa skovi
Posilovače zo 603 a 1203 sú úplne rovnaké akurát treba vymeniť holender , nie je problém ho kúpiť akurát som zaň dal 3000Sk.

Napísané: 01 Dec 2006, 09:07
od užívateľa skovi
Viď : http://www.tatra.demon.nl

BRAKE SERVO: the brake servo fitted on the T603-2 with disc brakes (1967-1975) is identical to the brake servo which was fitted on the Skoda S1203 van (1970-1986). The only small differences are alterations on parts 42, 43 and 49 (see exploded view below), but this causes no problems with fitting the servo on a T603-2. A Czech friend of mine can obtain renovated S1203 servos. If you're interested please let me know.
NOTE: The brake servo on the T603 is accessible through the inspection hatch behind the rear bench in the passenger compartment. The brake servo is mounted on the left hand side and is connected to the car body by three nuts (one on the rear and two on the front).

Napísané: 01 Dec 2006, 23:22
od užívateľa Zdicho
Taky jsem dneska převážel Miláška;)

Napísané: 02 Dec 2006, 11:16
od užívateľa Mojžo
júú, 603-ka :)

Napísané: 02 Dec 2006, 12:25
od užívateľa Maxono
Úúú, nejako sa to tu 603-kami len tak hemží. A je prečo. Tatra 603 je najlepšia Tatra. Dúfam že o pár rokov budem podobne machrovať aj ja. :lol:

Napísané: 02 Dec 2006, 12:45
od užívateľa Mojžo
Takže interiér mám takýto

a ešte niečo navyše. Nie je špatná že?

Mám takú prosbu: Mám úplne všetky lišty - áno na fotke to tak nevyzerá, ale sú zmontované a interiéri na zemi sú úplne všetko som to kompletoval.
Okrem jednej - tej kotvy T na kapote: Má to niekto na predaj?