Zadný spoiler na T613
- tomas
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2325
- Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
- Kontaktovať užívateľa:
Ondrej, podstatne je to, co sa paci tebe, konieckoncov je to tvoje auto.
Moj nazor je taky uz dlho, nikdy sa mi ten bazmeg nepacil. Viac mi to designovo ladi k > M96, ktore boli gulatejsie, bocna linia bola ina oproti starsiemu modelu (hlavne zadny stlpik), povacsinou mali okolo zadnych svetiel velku chromovanu listu, cim tolko ten spoiler nekrical a hlavne boli dlhsie.
Kratka 613 vyzera tlstejsie ako long, ktory ma podla mna ladnejsie tvary, vyzera stihlejsie a celkovo vyvazenejsie ako kratka 613. Dalsie nacapnutie niecoho na zadnu kapotu tu velkost len umocnuje. Nehovoriac o klasickych kolesach s malym priemerom disku, velkym profilom pneu a velkou medzerou medzi kolesom a blatnikom to dalej znasobuje.
Urcite je na tom nieco, preco to zacali montovat, teda zrejme koli chladeniu, ako pise radek, ale jednoducho na kratkej 613 to podla mna vyzera jak pes na oko. Ina vec je funkcnost.
Moj nazor je taky uz dlho, nikdy sa mi ten bazmeg nepacil. Viac mi to designovo ladi k > M96, ktore boli gulatejsie, bocna linia bola ina oproti starsiemu modelu (hlavne zadny stlpik), povacsinou mali okolo zadnych svetiel velku chromovanu listu, cim tolko ten spoiler nekrical a hlavne boli dlhsie.
Kratka 613 vyzera tlstejsie ako long, ktory ma podla mna ladnejsie tvary, vyzera stihlejsie a celkovo vyvazenejsie ako kratka 613. Dalsie nacapnutie niecoho na zadnu kapotu tu velkost len umocnuje. Nehovoriac o klasickych kolesach s malym priemerom disku, velkym profilom pneu a velkou medzerou medzi kolesom a blatnikom to dalej znasobuje.
Urcite je na tom nieco, preco to zacali montovat, teda zrejme koli chladeniu, ako pise radek, ale jednoducho na kratkej 613 to podla mna vyzera jak pes na oko. Ina vec je funkcnost.
- PETR 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 632
- Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
- Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/ - Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
- Kontaktovať užívateľa:
Ještě bych k tématu rád připodotknul, že stejně jako není úplně marné zohlednit věk doplňků v případě litých kol, možná by stálo za úvahu přihlédnout i k tomu, co bylo TEHDY běžné a možné (módní)... U těch kol mám na mysli např. kulaťoučké Borbety na červené 603-613 z Plzně vs. např. moje Exipy ´86 na trojce ´88 .
Tvarově se lomení zadní kapoty T613 blíží (bez negativního oblouku ovšem) například Fordu Capri. A ten měl (dvojka), jak známo, na odtrhové hraně spoiler/lištu vzdáleně připomínající to škaredé ze Š105/120. nějak takto by se možná dal nenásilně vyjádřit sportovní feeling majitele, kdežto výše vložené formulové křídlo s autem ze 70. - 80. let jaksi neladí.
Tvarově se lomení zadní kapoty T613 blíží (bez negativního oblouku ovšem) například Fordu Capri. A ten měl (dvojka), jak známo, na odtrhové hraně spoiler/lištu vzdáleně připomínající to škaredé ze Š105/120. nějak takto by se možná dal nenásilně vyjádřit sportovní feeling majitele, kdežto výše vložené formulové křídlo s autem ze 70. - 80. let jaksi neladí.
- čadík
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 357
- Dátum registrácie: 17 Júl 2006, 09:33
- Tatry, ktoré vlastním: mám černočernou T613
hledám barevnou T613VB - Bydlisko: matka měst
- Kontaktovať užívateľa:
Jak se Vám líbí (ten spoiler)? http://autobazar.automix.centrum.cz/inc ... d=19679647
- PETR 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 632
- Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
- Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/ - Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
- Kontaktovať užívateľa:
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Dneska jsem si udělal trochu čas a zajel se na ten zázrak podívat. Na těch fotkách vypadala ještě dobře, ale ve skutečnosti to za moc nestojí, za 49 tis. Kč určitě ne, sám bych za to nedal ani 10... Jediným (opravdu jediným!) pěkným dílem na celém autě byla PZ svítilna - stav tak 90% nové, chromy všechny špatné, LPG Lovato, koroze +- průměr, dost obouchané a všelijak přetvořené, červené sedačky + myslím modrý strop, obecně interiér nic moc, karosérie chromka z roku 1985, motor cca 1987, doklady 1989, nárazníky lidový výtvor z laminátu, zadní křídlo domácí výroba a teď se podržte, je to poctivá ocel a váží cca 30-40 kg! Jednou rukou tu kapotu člověk sotva zvedne (jak se přitom kroutí, nemusím zdůrazňovat), zajištění neřešeno.
- PETR 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 632
- Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
- Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/ - Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
- Kontaktovať užívateľa:
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 65 neregistrovaných