š100 V8

Odfotili ste niečo zaujímavé ? Sem s tým !
Užívateľov profilový obrázok
PETR 613
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 632
Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/
Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
Kontaktovať užívateľa:

š100 V8

Príspevok od užívateľa PETR 613 » 06 Nov 2006, 10:05

Toto je v novém Autosport a Tuning :twisted:
Prílohy
škoda V8 001.jpg

Užívateľov profilový obrázok
PETR 613
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 632
Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/
Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa PETR 613 » 06 Nov 2006, 10:06

...ještě...
Prílohy
škoda V8 002.jpg

Užívateľov profilový obrázok
PETR 613
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 632
Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/
Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa PETR 613 » 06 Nov 2006, 10:11

...a ještě...Tuším že v čísle 7/06 je ještě rapid V8,ale to číslo nemám :(
Prílohy
škoda V8 003.jpg

Užívateľov profilový obrázok
PETR 613
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 632
Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/
Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa PETR 613 » 06 Nov 2006, 10:13

Bohužel nemám skener,takže jen toto nekvalitní foto.Jinak časák je momentálně na pultech.

Užívateľov profilový obrázok
Tomino
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 101
Dátum registrácie: 18 Sep 2006, 21:57
Tatry, ktoré vlastním: Bohužiaľ nemám Tatru
Bydlisko: Svätý Jur
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Tomino » 06 Nov 2006, 13:11

No, vyzera to celkom good. :wink: Nacpat V8 do Skody, to je fakt sila.

Ambiciózní tajemníček

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 06 Nov 2006, 15:03

To mi někdo vysvětlete, proč musí tahle auta mít vždycky půlku skla neprůhlednou.

*Vláček*

Príspevok od užívateľa *Vláček* » 06 Nov 2006, 15:05

Protože normální sklo mají jen ty trapné sériovky AT....

neregistrovany_603

Príspevok od užívateľa neregistrovany_603 » 06 Nov 2006, 15:34

pretoze je to prebrate zo specialov... tym ze pilot sedi v anatomickej sedacke, ktora je nizsie usadena kvoli tazisku i tvaru, a automobil je zbaveny vsetkeho prebytocneho cize i slnecnych cloniek tak preto je aplikovany takyto pas... fia predpis hovori i o presnych rozmeroch... povacsinou to bolo kombinovane i s ciernou matnou prednou i zadnou kapotou kvoli odrazom slnka...

Ambiciózní tajemníček

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 06 Nov 2006, 17:22

Děkuji.

Užívateľov profilový obrázok
Derick
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 363
Dátum registrácie: 15 Mar 2005, 01:22
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3
Tatra 613-3
Tatra 613-4
Bydlisko: Prešov
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Derick » 06 Nov 2006, 17:33

To kilo vyzerá fakt perfektne!!perfektný nápad a ešte dať do toho 613kový motor to musí byť priadna sila :!: (možno na tú stovku sa nechytá ani tatra :wink: :lol: )

Užívateľov profilový obrázok
Karel
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1265
Dátum registrácie: 28 Feb 2006, 22:16

Príspevok od užívateľa Karel » 06 Nov 2006, 17:58

Na jednom srazu jsem viděl VW brouk s motorem T-603 (nebo T-805).
Kdysi před lety jsem chtěl dát motor T-613 do zadní části Trabanta Combi. Chtěl jsem mu nechat i ten původní motor a ten T-613 (schovaný v bedně v zavazadlovém prostoru) používat jen při předjíždění ,,lepších aut,,. Nakonec jsem z toho ale vyrostl :lol:

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 06 Nov 2006, 17:59

A píše se tam, co s tím hodlá majitel dále zamýšlet?

Užívateľov profilový obrázok
Tomino
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 101
Dátum registrácie: 18 Sep 2006, 21:57
Tatry, ktoré vlastním: Bohužiaľ nemám Tatru
Bydlisko: Svätý Jur
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Tomino » 06 Nov 2006, 18:03

Luboš: chceš to kúpiť ? :lol:

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 06 Nov 2006, 18:19

Koupit to nechci, co bych s tím dělal? Motor jeden navíc mám...

Spíš mne zajímá co se s takovým bastardem dá vyvádět. Po silnici to jezdit nemůže a na kroužení doma po dvorečku je výkon motoru zbytečně velký. Je možné se s tím účastnit nějakých amatérských závodů v kategorii experimental?

Užívateľov profilový obrázok
čadík
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 357
Dátum registrácie: 17 Júl 2006, 09:33
Tatry, ktoré vlastním: mám černočernou T613
hledám barevnou T613VB
Bydlisko: matka měst
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa čadík » 06 Nov 2006, 20:13

Luboš napísal:A píše se tam, co s tím hodlá majitel dále zamýšlet?
Se zájmen jsem si přečetl ten článek a v posledním odstavci se píše:
"...Crazy machine je jednou z nejporozuhodnějších variací na téma starších škodovek a věřte, nebo ne, momentálně je tenhle vskutku šílený stroj na prodej..."
Jinak uvádějí, že motor, kompletní zadní náprava včetně brzd, celá zadní části podlahy karosérie a přístroje v palubovce (te je z 110R) jsou z T613, zrychlení 0-100 za 7,5 sec. a maximální rychlost asi 210 km/h (nedivím se, že nikdo neměl odvahu to vyzkoušet). Vůz vznikl již loni a objel tehdy několik srazů, letos prodělal jen retuning karosérie ze čtyřdveřové na dvoudveřovou a všude prý budí budí pozornost...
Možná se bude některému z majitelů T613 hodit na náhradní díly...

Užívateľov profilový obrázok
Eda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 989
Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
Bydlisko: Moravská Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Eda » 06 Nov 2006, 21:04

Je to docela ujeté a ten týpek je určitě taky velký optimista a makač. Ale já jen čekám na to co ještě nikdo neudělal. Motor T603 do škoda 120 GLS užovka. Zcela zachovat exteriér vozidla jen tam dát ten proklatý osmiválec. To by bylo radosti na starém bělidle :lol:

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 06 Nov 2006, 21:18

A Škoda 1203 po hrubom stylingu s pohonnou jednotkou Tatra 613. Fúúú

Užívateľov profilový obrázok
Michael
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1514
Dátum registrácie: 05 Dec 2004, 20:42
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Michael » 06 Nov 2006, 21:19

Nebo taky motor T-613 4V...

ladis
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1113
Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ladis » 06 Nov 2006, 22:01

Eda napísal:... Motor T603 do škoda 120 GLS užovka. Zcela zachovat exteriér vozidla jen tam dát ten proklatý osmiválec ...
Edo, kolega uhnal užovku kousek od Halle. Nechceš se pro ni stavit? ;-)

Užívateľov profilový obrázok
Eda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 989
Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
Bydlisko: Moravská Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Eda » 06 Nov 2006, 23:35

Že by odtah užovky mojím rapidem 136? :-D asi ne, nevlastním závesné zařízení ani oko na odtah jiných vozidel

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 28 neregistrovaných