Strana 1 z 1

Já chci autodráhu

Napísané: 24 Okt 2006, 10:06
od užívateľa Lojzkův vnuk
Tak takovou bych bral a ještě kdyby tam tak byly T603 GT a B5 :D

Napísané: 24 Okt 2006, 10:09
od užívateľa Lojzkův vnuk
Znáte tuto stránku?

http://www.autopasion18.com/HISTORIA-TATRA.htm

Zaujala mne tam tato fotka T603 X 2 tu jsem viděl poprvé

a pak na té stránce dole vlevo vedle Eccory V8 sport jim ten stříbrný roadster trošku zabloudil :D

Napísané: 24 Okt 2006, 12:43
od užívateľa Ambiciózní tajemníček
Šmarjá, a moje zlatá bublina je tam jako reprezentant čtverek z roku 1993.

Ta 603-X2 je jen maketa v měřítku 1:1. Je to jedna z variant modernizace šestsettrojky v podání bratislavské konstrukční kanceláře. Tehdy na modernizaci šestsettrojky pracovaly všechny tři tatrovácké konstrukce - kopřivnická, pražská (výsledkem byl funkční vzorek 603A) a bratislavská. Tam existovalo pět variant řešení karoserie, označených X1 - X5. Byly vyrobeny jako makety v měřítku 1:1 a posuzovány na denním světle, aby bylo dobře poznat, jak bude design skutečného auta působit. Zvítězilo řešení Ing. Mičíka označené X5, které se pak postavilo jako funkční vzorek. To je známá modrá 603X z muzea. Doufám, že jsem něco nepopletl a nezavdal příčinu k nějaké legendě.

Napísané: 24 Okt 2006, 13:10
od užívateľa tomas
Hmm, dokonca pouzil moju fotku kabria a dal tam zly rok vyroby "2000", kedze to K bolo vystavovane na autosalone v blave roku 2000.

Napísané: 24 Okt 2006, 14:06
od užívateľa Luboš
To já tam mám u své dvojky správný rok - 1982. :D

Napísané: 24 Okt 2006, 14:17
od užívateľa ondrej
Ambiciózní tajemníček napísal:Šmarjá, a moje zlatá bublina je tam jako reprezentant čtverek z roku 1993.

Ta 603-X2 je jen maketa v měřítku 1:1. Je to jedna z variant modernizace šestsettrojky v podání bratislavské konstrukční kanceláře. Tehdy na modernizaci šestsettrojky pracovaly všechny tři tatrovácké konstrukce - kopřivnická, pražská (výsledkem byl funkční vzorek 603A) a bratislavská. Tam existovalo pět variant řešení karoserie, označených X1 - X5. Byly vyrobeny jako makety v měřítku 1:1 a posuzovány na denním světle, aby bylo dobře poznat, jak bude design skutečného auta působit. Zvítězilo řešení Ing. Mičíka označené X5, které se pak postavilo jako funkční vzorek. To je známá modrá 603X z muzea. Doufám, že jsem něco nepopletl a nezavdal příčinu k nějaké legendě.
nepoplietol, presne tak to bolo.. :)

Napísané: 24 Okt 2006, 14:23
od užívateľa ondrej
Tomáš, to kabrio tam vtedy fotili mnohí, mohlo vzniknúť dosť skoro identických obrázkov, nakoľko sa uhol záberu nedal veľmi vyberať...

Napísané: 24 Okt 2006, 15:28
od užívateľa tomas
Ondrej, samozrejme, ze mohli, ale o tomto som po dokladnej analyze presvedceny, ze je moj ;)

Napísané: 24 Okt 2006, 15:58
od užívateľa FÍK
Abych řekl pravdu, tak mě spíš zaujala kombinace 2000 - T805....