Strana 4 z 7

Napísané: 23 Okt 2006, 10:07
od užívateľa PETR 613
Ještě něco z kopřivnice...střecha. PS:nerad bych aby někdo nabil z mých příspěvků pocit že jsem silně zaujat ohledně toho Káčka z prahy.Jen jsem chtěl více podebatovat o tomto jistě velice zajimavém vozu,ostatně doufam že tento portal k tomuto účelu slouži.Ono celkově se o těch kabrioletech nějak moc nevi :( Je docela možna i ta varianta co píše Michal Olejko,že vuz prodělal zásah střechy.To by možna vysvětlovalo ty netypické rámy oken zadních dveři.Origo jsou totiž mírně skosené a ne rovne a s ramkama jako na te pražske. Opakuju,nechci se hadat,jen řici svůj názor.

Napísané: 23 Okt 2006, 10:20
od užívateľa PETR 613
K těm rámum zadních dveři :D Foto na porovnáni.Docela ale by mně zajimalo jak je to řešene na te v praze že se ty rámy spouštěji :shock: elektricky :?:

Napísané: 23 Okt 2006, 10:30
od užívateľa ondrej
Aj keď som to pražské auto videl iba na týchto obrázkoch, súhlasím s Radkom, že to bude prerobený T613S, aj keď sa zdá, že remeselne je to spravené pekne (treba pozrieť aj zblízka).
Vozidlu chýbajú všetky typické znaky T613K - najmarkantnejšie: automatická prevodovka, prídavný spojler s olejovými chladičmi pod predným nárazníkom, prístrojový štít, červené koženkové čalúnenie vzadu s lakťovou opierkou namiesto minibaru...
Aj keby však auto bolo takto upravené napr. po havárii, tak o konečnej identifikácii rozhodnú čísla karosérie (typový štítok - typ T613S, alebo T613S/K) a motora (T613S1, alebo K1). Takže hypotéza, že je to naozaj jeden z piatich kabrioletov, sa nedá celkom zamietnuť, aj keď sa mi vidí krajne nepravdepodobná...

Napísané: 23 Okt 2006, 10:33
od užívateľa Luboš
Vyrobit nový štítek a přerazit čísla je ten nejmenší problém, ale také bych docela rád vědět, jak to prošlo přes STK...

Napísané: 23 Okt 2006, 10:33
od užívateľa PETR 613
:wink: souhlasím s Ondrejom.

Napísané: 23 Okt 2006, 12:46
od užívateľa *radek*
Chjo hypotéza, já už fakt nevím..... NENÍ to ani jeden z 5ti 613K, JE TO T613S. Nebyla bouraná na střechu. Po první instalaci výztuh navržených "stavitelem" do ní bylo poprvé říznuto flexou a karoserie se rozlomila. Následovala zevrubnější prohlídka výztužného systému u pravé T613K a na jejím základě bylo vyztužení překonstruováno. Dále, originální T613K má samozřejmě zadní boční skla spouštěná elektricky, a to včetně rámů. Rámy jsou atypické, uložené v silonových kladkách. Tato pražská 613S má rovněž elektricky stahovaná tato okna, také včetně rámů, akorát je pozměněna konstrukce uložení ve dveřích a rámy byly vyrobeny tvarově více se blížící původním rámům 613S. Rovněž lištování vnějších horních hran dveří není provedeno jako u 613K, ale zůstaly tam původní profilové lišty z 613S.

Napísané: 23 Okt 2006, 14:03
od užívateľa ondrej
No - ak Radek to auto takto dôverne pozná, tak je to jasné a nemáme ďalej čo riešiť. Ešte by ma ale zaujímali tie nárazníky - hlavne ten predný. Nemáme nejaké info?

Pre doplnenie prikladám obrázok celej prístrojovky kabrioletu z Bratislavy

Napísané: 23 Okt 2006, 22:31
od užívateľa Tomas Kubik
oni ti zahranicni turisti v Praze to zase tak nerozlisuji, pro ne je to czech old (young) timer cabrio, a neresi takove otazky jako my na foru; podobne u predvalecne Tatry a pragovek;

zase, ruku na srdce, kdyz jsme my v cizine, take leccemu mistnimu nerozumime a naletime mistnim povidackam, stvorenym pro turisty;

a pan ridic, s kterym jsem si o "jeho" voze povidal (jiny nez ten na obrazku), se mi nesnazil povidat nejake povidacky o prezidentove vozu, a zase az tak moc o voze a tatrach nevedel;

Napísané: 23 Okt 2006, 23:59
od užívateľa vasa26
zajímalo by mě pro zajímavost jestli má havarijní pojištění a u koho(jestli by to v případě nehody pojištovaci uznali)když jim vadí i neotipovaný volant na voze :?: :?: :?: :shock:

Napísané: 24 Okt 2006, 00:10
od užívateľa vasa26
Jo, ta Bratislavská není tak ojetá,(koukám podle fota) jako ta v Kopřivnici :shock:

Napísané: 24 Okt 2006, 00:50
od užívateľa Erik
PETR 613 napísal: PS:nerad bych aby někdo nabil z mých příspěvků pocit že jsem silně zaujat ohledně toho Káčka z prahy.Jen jsem chtěl více podebatovat o tomto jistě velice zajimavém vozu,ostatně doufam že tento portal k tomuto účelu slouži.


Peter, malo by to tak byt, no niekedy mam pocit, akoby sa diskusia zmenila na boj o to kto precital viac kniziek, komu preslo cez ruky viac aut a kto stravil viac casu zbieranim informacii- a na druhej strane urobit blbca z toho kto sa do veci az tak nerozumie. Nic v zlom, ale za tie roky co sem chodim som sa uz velakrat stretol s takymto postojom...

Napísané: 24 Okt 2006, 08:38
od užívateľa Ambiciózní tajemníček
Ano, Eriku, a ten postoj je zcela namístě, protože k udušení vznikajících mýtů a nepřesností často nestačí ani takto razantní postup. Máš snad pocit, že při hledání pravdy by se měly brát ohledy na ty, co lžou? Budeme dělat z nevzdělanosti a nedostatku přehledu přednost?

Napísané: 24 Okt 2006, 16:44
od užívateľa Erik
A.T. Ja k tejto konkretnej diskusii nemam ziadne vyhrady- skor som narazal na niektore diskusie v minulosti...

Napísané: 24 Okt 2006, 17:06
od užívateľa čadík
Ambiciózní tajemníček napísal:Ano, Eriku, a ten postoj je zcela namístě, protože k udušení vznikajících mýtů a nepřesností často nestačí ani takto razantní postup. Máš snad pocit, že při hledání pravdy by se měly brát ohledy na ty, co lžou? Budeme dělat z nevzdělanosti a nedostatku přehledu přednost?
Tento problém neřešíme jen my: http://www.motomagazin.cz/photos/velore ... foto10.jpg
6) Unikátním čtyřmístným Velorexem byli překvapeni zcela jistě úplně všichni. Pro nás „historiky" však ale nastal oříšek: patří do historie Velorexu nebo pouze do jeho současnosti? Původně byly zadní dveře jiné a zadní prostor sloužil jen pro invalidní vozík, ale dosud majitel neukázal originál technického průkazu ani fotografie v nálezovém stavu. Chápete jak těžké je se někdy rozhodovat?
Více na http://www.motomagazin.cz/index.php?act ... iha_zpravy
A douška specielně pro nás, co občas hledáme a pátráme v nejrůznější dobové dokumentaci (citace opět o Velorexu):
"Když jsme ovšem spatřili ty hromady materiálů, to bylo hrozné. Vše sbaleno k rukám nového majitele a my do toho nemůžeme nakouknout! Útěchou nám může být jedině to, že se můžeme pokusit domluvit s novým majitelem. Ten ovšem má být podnikatelského ražení a je tedy otázkou, zda za naši snahu zdokumentovat historii Velorexu nebude chtít peníze." On sice existuje zákon o archivnictví, ale kdo ze "soukromého" sektoru jej zná a naplňuje je i jako odkaz budoucím generacím o svém konání...budou-li o to potomci vůbec stát!?
Vždyť jak je snadné okouzlovat se vysněnou minulostí v jediném báječně dochovaném luxusním kabrioletu používaném prazidenty a generálními jemníky za slunného počasí ke svým cestám do práce mňau! ( UPOZORNĚNÍ: Předešlá věta neobsahuje ani zrnko pravdivých informací!)

Napísané: 24 Okt 2006, 23:56
od užívateľa vasa26
Podobné je: Tatra 613 s motorem 603 že?. ale ten K je Fikce i kdyby jsme to neřešili tak jsem neobevil na žádnem K origo ,na sedadlech v zadu opěrky hlavy ,zatimco tento je má....to by mi už nehrálo :shock:

Napísané: 04 Nov 2006, 19:27
od užívateľa satan
Tak abych rozptýlíl veškeré pochybnosti v případě kabrioletu. Jedná se skutečně o přebastlený speciál, jehož jsem byl vlastníkem (někde se tady nachází fotka, jsou na ní vínový speciál a 3-ka v zelené metalíze) a před rokem a čtvrt jsem ho prodal do Prahy. Omlouvám se všem, kteří se zůčastnili diskuze a rozviřovali konspirační teorie, ale protože v současnosti prožívám tatrovácký útlum, nenavštěvuji stránky s dostatečnou periodicitou. Práci čest!

Napísané: 04 Nov 2006, 19:47
od užívateľa Palo
Ked si dobre pamätám tak už na TKB niekto (možno radek, neviem..) napísal dvôveryhodné argumenty že je to bývalí špeciál.A myslím že sa to patr krát opakovalo aj tu ale stále sa objavovali príspevky od asi nepozorných prispievatelov že je to možno tak alebo onak.
Potom som bol prekvapený ako sa s kludom toto auto nazývalo kabrioletom potom čo tu bola pomerne horúca diskuzia či je 613tka limuzína alebo sedan.

Napísané: 04 Nov 2006, 19:49
od užívateľa Palo
Ked si dobre pamätám tak už na TKB niekto (možno radek, neviem..) napísal dvôveryhodné argumenty že je to bývalí špeciál.A myslím že sa to patr krát opakovalo aj tu ale stále sa objavovali príspevky od asi nepozorných prispievatelov že je to možno tak alebo onak.
Potom som bol prekvapený ako sa s kludom toto auto nazývalo kabrioletom potom čo tu bola pomerne horúca diskuzia či je 613tka limuzína alebo sedan.

Napísané: 04 Nov 2006, 20:58
od užívateľa Stevo
Prekvapeny? :D

Napísané: 04 Nov 2006, 22:11
od užívateľa vasa26
Sedan dle vel. TP ale jinak reprezentační "limusína" vždit je to jasné..... :lol: :lol: :lol: :lol: