Tatra 613K v akci

Odfotili ste niečo zaujímavé ? Sem s tým !
Užívateľov profilový obrázok
PETR 613
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 632
Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/
Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa PETR 613 » 23 Okt 2006, 10:07

Ještě něco z kopřivnice...střecha. PS:nerad bych aby někdo nabil z mých příspěvků pocit že jsem silně zaujat ohledně toho Káčka z prahy.Jen jsem chtěl více podebatovat o tomto jistě velice zajimavém vozu,ostatně doufam že tento portal k tomuto účelu slouži.Ono celkově se o těch kabrioletech nějak moc nevi :( Je docela možna i ta varianta co píše Michal Olejko,že vuz prodělal zásah střechy.To by možna vysvětlovalo ty netypické rámy oken zadních dveři.Origo jsou totiž mírně skosené a ne rovne a s ramkama jako na te pražske. Opakuju,nechci se hadat,jen řici svůj názor.
Prílohy
Kopřivnice 072.jpg

Užívateľov profilový obrázok
PETR 613
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 632
Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/
Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa PETR 613 » 23 Okt 2006, 10:20

K těm rámum zadních dveři :D Foto na porovnáni.Docela ale by mně zajimalo jak je to řešene na te v praze že se ty rámy spouštěji :shock: elektricky :?:
Prílohy
Kopřivnice 081.jpg

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 23 Okt 2006, 10:30

Aj keď som to pražské auto videl iba na týchto obrázkoch, súhlasím s Radkom, že to bude prerobený T613S, aj keď sa zdá, že remeselne je to spravené pekne (treba pozrieť aj zblízka).
Vozidlu chýbajú všetky typické znaky T613K - najmarkantnejšie: automatická prevodovka, prídavný spojler s olejovými chladičmi pod predným nárazníkom, prístrojový štít, červené koženkové čalúnenie vzadu s lakťovou opierkou namiesto minibaru...
Aj keby však auto bolo takto upravené napr. po havárii, tak o konečnej identifikácii rozhodnú čísla karosérie (typový štítok - typ T613S, alebo T613S/K) a motora (T613S1, alebo K1). Takže hypotéza, že je to naozaj jeden z piatich kabrioletov, sa nedá celkom zamietnuť, aj keď sa mi vidí krajne nepravdepodobná...

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 23 Okt 2006, 10:33

Vyrobit nový štítek a přerazit čísla je ten nejmenší problém, ale také bych docela rád vědět, jak to prošlo přes STK...

Užívateľov profilový obrázok
PETR 613
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 632
Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/
Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa PETR 613 » 23 Okt 2006, 10:33

:wink: souhlasím s Ondrejom.

*radek*

Príspevok od užívateľa *radek* » 23 Okt 2006, 12:46

Chjo hypotéza, já už fakt nevím..... NENÍ to ani jeden z 5ti 613K, JE TO T613S. Nebyla bouraná na střechu. Po první instalaci výztuh navržených "stavitelem" do ní bylo poprvé říznuto flexou a karoserie se rozlomila. Následovala zevrubnější prohlídka výztužného systému u pravé T613K a na jejím základě bylo vyztužení překonstruováno. Dále, originální T613K má samozřejmě zadní boční skla spouštěná elektricky, a to včetně rámů. Rámy jsou atypické, uložené v silonových kladkách. Tato pražská 613S má rovněž elektricky stahovaná tato okna, také včetně rámů, akorát je pozměněna konstrukce uložení ve dveřích a rámy byly vyrobeny tvarově více se blížící původním rámům 613S. Rovněž lištování vnějších horních hran dveří není provedeno jako u 613K, ale zůstaly tam původní profilové lišty z 613S.

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 23 Okt 2006, 14:03

No - ak Radek to auto takto dôverne pozná, tak je to jasné a nemáme ďalej čo riešiť. Ešte by ma ale zaujímali tie nárazníky - hlavne ten predný. Nemáme nejaké info?

Pre doplnenie prikladám obrázok celej prístrojovky kabrioletu z Bratislavy
Prílohy
K025m.JPG

Užívateľov profilový obrázok
Tomas Kubik
Diskutujúci
Príspevky: 22
Dátum registrácie: 29 Dec 2005, 23:20
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613/1, r.v.1979
Bydlisko: Praha
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Tomas Kubik » 23 Okt 2006, 22:31

oni ti zahranicni turisti v Praze to zase tak nerozlisuji, pro ne je to czech old (young) timer cabrio, a neresi takove otazky jako my na foru; podobne u predvalecne Tatry a pragovek;

zase, ruku na srdce, kdyz jsme my v cizine, take leccemu mistnimu nerozumime a naletime mistnim povidackam, stvorenym pro turisty;

a pan ridic, s kterym jsem si o "jeho" voze povidal (jiny nez ten na obrazku), se mi nesnazil povidat nejake povidacky o prezidentove vozu, a zase az tak moc o voze a tatrach nevedel;

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 23 Okt 2006, 23:59

zajímalo by mě pro zajímavost jestli má havarijní pojištění a u koho(jestli by to v případě nehody pojištovaci uznali)když jim vadí i neotipovaný volant na voze :?: :?: :?: :shock:

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 24 Okt 2006, 00:10

Jo, ta Bratislavská není tak ojetá,(koukám podle fota) jako ta v Kopřivnici :shock:

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 24 Okt 2006, 00:50

PETR 613 napísal: PS:nerad bych aby někdo nabil z mých příspěvků pocit že jsem silně zaujat ohledně toho Káčka z prahy.Jen jsem chtěl více podebatovat o tomto jistě velice zajimavém vozu,ostatně doufam že tento portal k tomuto účelu slouži.


Peter, malo by to tak byt, no niekedy mam pocit, akoby sa diskusia zmenila na boj o to kto precital viac kniziek, komu preslo cez ruky viac aut a kto stravil viac casu zbieranim informacii- a na druhej strane urobit blbca z toho kto sa do veci az tak nerozumie. Nic v zlom, ale za tie roky co sem chodim som sa uz velakrat stretol s takymto postojom...

Ambiciózní tajemníček

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 24 Okt 2006, 08:38

Ano, Eriku, a ten postoj je zcela namístě, protože k udušení vznikajících mýtů a nepřesností často nestačí ani takto razantní postup. Máš snad pocit, že při hledání pravdy by se měly brát ohledy na ty, co lžou? Budeme dělat z nevzdělanosti a nedostatku přehledu přednost?

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 24 Okt 2006, 16:44

A.T. Ja k tejto konkretnej diskusii nemam ziadne vyhrady- skor som narazal na niektore diskusie v minulosti...

Užívateľov profilový obrázok
čadík
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 357
Dátum registrácie: 17 Júl 2006, 09:33
Tatry, ktoré vlastním: mám černočernou T613
hledám barevnou T613VB
Bydlisko: matka měst
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa čadík » 24 Okt 2006, 17:06

Ambiciózní tajemníček napísal:Ano, Eriku, a ten postoj je zcela namístě, protože k udušení vznikajících mýtů a nepřesností často nestačí ani takto razantní postup. Máš snad pocit, že při hledání pravdy by se měly brát ohledy na ty, co lžou? Budeme dělat z nevzdělanosti a nedostatku přehledu přednost?
Tento problém neřešíme jen my: http://www.motomagazin.cz/photos/velore ... foto10.jpg
6) Unikátním čtyřmístným Velorexem byli překvapeni zcela jistě úplně všichni. Pro nás „historiky" však ale nastal oříšek: patří do historie Velorexu nebo pouze do jeho současnosti? Původně byly zadní dveře jiné a zadní prostor sloužil jen pro invalidní vozík, ale dosud majitel neukázal originál technického průkazu ani fotografie v nálezovém stavu. Chápete jak těžké je se někdy rozhodovat?
Více na http://www.motomagazin.cz/index.php?act ... iha_zpravy
A douška specielně pro nás, co občas hledáme a pátráme v nejrůznější dobové dokumentaci (citace opět o Velorexu):
"Když jsme ovšem spatřili ty hromady materiálů, to bylo hrozné. Vše sbaleno k rukám nového majitele a my do toho nemůžeme nakouknout! Útěchou nám může být jedině to, že se můžeme pokusit domluvit s novým majitelem. Ten ovšem má být podnikatelského ražení a je tedy otázkou, zda za naši snahu zdokumentovat historii Velorexu nebude chtít peníze." On sice existuje zákon o archivnictví, ale kdo ze "soukromého" sektoru jej zná a naplňuje je i jako odkaz budoucím generacím o svém konání...budou-li o to potomci vůbec stát!?
Vždyť jak je snadné okouzlovat se vysněnou minulostí v jediném báječně dochovaném luxusním kabrioletu používaném prazidenty a generálními jemníky za slunného počasí ke svým cestám do práce mňau! ( UPOZORNĚNÍ: Předešlá věta neobsahuje ani zrnko pravdivých informací!)

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 24 Okt 2006, 23:56

Podobné je: Tatra 613 s motorem 603 že?. ale ten K je Fikce i kdyby jsme to neřešili tak jsem neobevil na žádnem K origo ,na sedadlech v zadu opěrky hlavy ,zatimco tento je má....to by mi už nehrálo :shock:

satan
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 80
Dátum registrácie: 12 Apr 2005, 20:48
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa satan » 04 Nov 2006, 19:27

Tak abych rozptýlíl veškeré pochybnosti v případě kabrioletu. Jedná se skutečně o přebastlený speciál, jehož jsem byl vlastníkem (někde se tady nachází fotka, jsou na ní vínový speciál a 3-ka v zelené metalíze) a před rokem a čtvrt jsem ho prodal do Prahy. Omlouvám se všem, kteří se zůčastnili diskuze a rozviřovali konspirační teorie, ale protože v současnosti prožívám tatrovácký útlum, nenavštěvuji stránky s dostatečnou periodicitou. Práci čest!

Palo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1006
Dátum registrácie: 16 Dec 2004, 17:46
Tatry, ktoré vlastním: ---
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Palo » 04 Nov 2006, 19:47

Ked si dobre pamätám tak už na TKB niekto (možno radek, neviem..) napísal dvôveryhodné argumenty že je to bývalí špeciál.A myslím že sa to patr krát opakovalo aj tu ale stále sa objavovali príspevky od asi nepozorných prispievatelov že je to možno tak alebo onak.
Potom som bol prekvapený ako sa s kludom toto auto nazývalo kabrioletom potom čo tu bola pomerne horúca diskuzia či je 613tka limuzína alebo sedan.

Palo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1006
Dátum registrácie: 16 Dec 2004, 17:46
Tatry, ktoré vlastním: ---
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Palo » 04 Nov 2006, 19:49

Ked si dobre pamätám tak už na TKB niekto (možno radek, neviem..) napísal dvôveryhodné argumenty že je to bývalí špeciál.A myslím že sa to patr krát opakovalo aj tu ale stále sa objavovali príspevky od asi nepozorných prispievatelov že je to možno tak alebo onak.
Potom som bol prekvapený ako sa s kludom toto auto nazývalo kabrioletom potom čo tu bola pomerne horúca diskuzia či je 613tka limuzína alebo sedan.

Užívateľov profilový obrázok
Stevo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1180
Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
Bydlisko: Garáž
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Stevo » 04 Nov 2006, 20:58

Prekvapeny? :D

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 04 Nov 2006, 22:11

Sedan dle vel. TP ale jinak reprezentační "limusína" vždit je to jasné..... :lol: :lol: :lol: :lol:

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 22 neregistrovaných