Haáádanka
Maxxono, věděli, a nebyly to jediné rozdíly. Ten čtyřsvětlový je první funkční vzorek a byl vyroben z karoserie pro 120GLS. Buď chtěli hned do začátku použít pro dodávku nejsilnější motor nebo prostě použili, co bylo k dispozici. Protože tohle auto má v.č. karoserie někdy ze 70. let a přitom bylo postaveno až 1982, je klidně možné, že rozřezali už používaný sedan. Ale to je jen moje spekulace. Další prototyp vycházel ze Š120 (ne 120L, ale "čistá" 120, takže měl jen dvojici kulatých světel. Byl to opak prvního, pokus o nejjednodušší model. Třetí prototyp už měl karoserii po faceliftu - oválná světla.
Můžu říct, že to jede docela dobře, dynamické parametry jsou ucházející díky lehčímu stálému převodu, motor vzadu trochu vadí, ale stejně se do toho naloží dost, třeba běžná chladnička + pračka se v tom sveze. Je třeba si uvědomit, že auto je delší o 35cm a boční široké a plně otevíratelné dveře umožní nakládání dobře.
Můžu říct, že to jede docela dobře, dynamické parametry jsou ucházející díky lehčímu stálému převodu, motor vzadu trochu vadí, ale stejně se do toho naloží dost, třeba běžná chladnička + pračka se v tom sveze. Je třeba si uvědomit, že auto je delší o 35cm a boční široké a plně otevíratelné dveře umožní nakládání dobře.
No jo, v knížce se to uvádí, ale já tomu zatím moc nevěřím. Na fotografiích se vyskytují jen tři vozy, oficiální dokumentace BAZ VMV mluví vždy o třech vozech (i závěrečná zpráva vypracovaná po ukončení projektu!), tři vozy znám dnes. Autor té knížky mi řekl, že se snad vyrobil ještě další "načerno" ze zbylých dílů po ukončení projektu. Jenže stejně neví, jak vypadal a kde je.
Pokud jde o tvary nástavby těch tří vyrobených vozů, změna tvaru druhého oproti prvnímu byla vynucena tím, že mezsitěna za sedadlem řidiče neumožňovala takové sezení, jaké požadovala norma. Na tom druhém se zároveň zkoušely hladké plechy bez prolisů a vnitřní výztuhy. Třetí vůz měl opět prolisy stejně jako první, ale překonstruovaný přechod kabina-nástavba stejně jako druhý. Další odlišnosti: první - prosklená nástavba a dveře na pravé straně, druhý - zcela bez prosklení, dveře na pravé straně, třetí - prosklený, dveře na obou stranách.
Pick-up byl pokud vím jen na obrázku.
Pokud jde o tvary nástavby těch tří vyrobených vozů, změna tvaru druhého oproti prvnímu byla vynucena tím, že mezsitěna za sedadlem řidiče neumožňovala takové sezení, jaké požadovala norma. Na tom druhém se zároveň zkoušely hladké plechy bez prolisů a vnitřní výztuhy. Třetí vůz měl opět prolisy stejně jako první, ale překonstruovaný přechod kabina-nástavba stejně jako druhý. Další odlišnosti: první - prosklená nástavba a dveře na pravé straně, druhý - zcela bez prosklení, dveře na pravé straně, třetí - prosklený, dveře na obou stranách.
Pick-up byl pokud vím jen na obrázku.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 81 neregistrovaných