Haáádanka

Odfotili ste niečo zaujímavé ? Sem s tým !
michal olejko

Príspevok od užívateľa michal olejko » 31 Okt 2006, 16:51

to je Bumbovo muzeum každoročne s něma pořádáme CSW v mladé boleslavi... ten sedan tam stojí vykládal nám o tom.. já jsem ale radej než tu exkurzi v pivovaře stoupal s Š422 na ještěd a bylo opravdu okouzlující

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 31 Okt 2006, 17:52

Furgonet:pro představu...... :D

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 31 Okt 2006, 17:54

:D

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 31 Okt 2006, 17:58

:shock:

Užívateľov profilový obrázok
Maxono
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 688
Dátum registrácie: 25 Aug 2006, 21:46
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Krušovce, Topoľčany
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Maxono » 31 Okt 2006, 20:11

Super to vyzerá a asi to po desighnovej stranke splnilo účel ale motor vzadu? 1,2-ka? Tak to už super nieje. :roll:

Užívateľov profilový obrázok
Michael
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1514
Dátum registrácie: 05 Dec 2004, 20:42
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Michael » 31 Okt 2006, 21:41

Taky přidám jeden obrázek...tuším, že je z obálky čas. Automobil.
Prílohy
furgonet.jpg

Užívateľov profilový obrázok
Maxono
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 688
Dátum registrácie: 25 Aug 2006, 21:46
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Krušovce, Topoľčany
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Maxono » 31 Okt 2006, 21:51

A vedeli ste že sa skúšali prototypy so štyrmi svetlami /na Vašich obrázkoch/, z dvomi okrúhlylimi svetlami a z dvomi obdľžnikovými svetlami? :!: :?: :idea:

Ambiciózní tajemníček

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 01 Nov 2006, 10:09

Maxxono, věděli, a nebyly to jediné rozdíly. Ten čtyřsvětlový je první funkční vzorek a byl vyroben z karoserie pro 120GLS. Buď chtěli hned do začátku použít pro dodávku nejsilnější motor nebo prostě použili, co bylo k dispozici. Protože tohle auto má v.č. karoserie někdy ze 70. let a přitom bylo postaveno až 1982, je klidně možné, že rozřezali už používaný sedan. Ale to je jen moje spekulace. Další prototyp vycházel ze Š120 (ne 120L, ale "čistá" 120, takže měl jen dvojici kulatých světel. Byl to opak prvního, pokus o nejjednodušší model. Třetí prototyp už měl karoserii po faceliftu - oválná světla.

Můžu říct, že to jede docela dobře, dynamické parametry jsou ucházející díky lehčímu stálému převodu, motor vzadu trochu vadí, ale stejně se do toho naloží dost, třeba běžná chladnička + pračka se v tom sveze. Je třeba si uvědomit, že auto je delší o 35cm a boční široké a plně otevíratelné dveře umožní nakládání dobře.

Užívateľov profilový obrázok
Maxono
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 688
Dátum registrácie: 25 Aug 2006, 21:46
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Krušovce, Topoľčany
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Maxono » 01 Nov 2006, 16:27

Ja mám knižku o VMV Bratislava a tam sa uvádza, že boli vyrobené štyri kúsky. Žeby ten posledný bol pick-up? A ďalšia informácia: každý prototyp mal inú "nadstavbu", pretože sa skúšali najoptimálnejšie tvary.

Ambiciózní tajemníček

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 02 Nov 2006, 09:41

No jo, v knížce se to uvádí, ale já tomu zatím moc nevěřím. Na fotografiích se vyskytují jen tři vozy, oficiální dokumentace BAZ VMV mluví vždy o třech vozech (i závěrečná zpráva vypracovaná po ukončení projektu!), tři vozy znám dnes. Autor té knížky mi řekl, že se snad vyrobil ještě další "načerno" ze zbylých dílů po ukončení projektu. Jenže stejně neví, jak vypadal a kde je.

Pokud jde o tvary nástavby těch tří vyrobených vozů, změna tvaru druhého oproti prvnímu byla vynucena tím, že mezsitěna za sedadlem řidiče neumožňovala takové sezení, jaké požadovala norma. Na tom druhém se zároveň zkoušely hladké plechy bez prolisů a vnitřní výztuhy. Třetí vůz měl opět prolisy stejně jako první, ale překonstruovaný přechod kabina-nástavba stejně jako druhý. Další odlišnosti: první - prosklená nástavba a dveře na pravé straně, druhý - zcela bez prosklení, dveře na pravé straně, třetí - prosklený, dveře na obou stranách.

Pick-up byl pokud vím jen na obrázku.

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 81 neregistrovaných