Urobil som si radost...
-
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 4117
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Marekk: Bingo, strieborna strela Ono vybava je "chudobna" standard - bez klimatizacie. Motor ma ale realne najazdenych 160 tis. km, k autu je historia - priamo vypis z uctu pri kupe auta - 420 tisic SK - pretoze auto je r.v. 1991, motor 1992 ale predane az v novembri 1993 Interier ako novy az na jemne predratu sedacku vodica - ako snad v kazdej stvorke.
Vlacek: Pisem a je to aj pravda, planujem ju totiz predat niekomu, kto sa o nu bude starat
Vlacek: Pisem a je to aj pravda, planujem ju totiz predat niekomu, kto sa o nu bude starat
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1113
- Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
- Kontaktovať užívateľa:
A... Ehm... Proč si ji ten člověk nekoupil sám? (koupě za účelem dalšího prodeje je sice naprosto legální živnost ovšem v tomto případě mě napadá poněkud méně lichotivé slovo: překupnictví Navíc má český člověk přirozenou nedůvěru vůči věcem, které prošly rukama mnoha lidem. No, třeba je to na Slovensku jinak )etienne napísal:Vlacek: Pisem a je to aj pravda, planujem ju totiz predat niekomu, kto sa o nu bude starat
-
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 4117
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Ladis: Odpoved je jednoducha - jednak je majitel kamarat, dokonca pracovny kolega a inak by ju nepredal a jednak sa mi jednoducho zacnelo za mojim prvym autom - T613-4. Ved nikto nehovori ze s predajom ponahlam alebo ze sa snazim cim skor sa auta zbavit skorej naopak, momentalne som dal vyvarit "risanky" a problemove miesto pri trojuholnikovych okienkach
-
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 4117
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Prezradil, ale nemam teraz pri sebe technicak, dokonca ani auto (je u klampiara) Ale akonahle prijde, dam vediet.
Co sa tyka tych 15 tis - preto len tak malo, lebo trebalo vyvarit len risanky, miesta pod 3uholnikovymi oknami, zadne lave dvere. Tu trochu na kapote nechavam tak Vsetko ostatne je v dobrom stave
Co sa tyka tych 15 tis - preto len tak malo, lebo trebalo vyvarit len risanky, miesta pod 3uholnikovymi oknami, zadne lave dvere. Tu trochu na kapote nechavam tak Vsetko ostatne je v dobrom stave
- čadík
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 357
- Dátum registrácie: 17 Júl 2006, 09:33
- Tatry, ktoré vlastním: mám černočernou T613
hledám barevnou T613VB - Bydlisko: matka měst
- Kontaktovať užívateľa:
ladis napísal: A... Ehm... Proč si ji ten člověk nekoupil sám? (koupě za účelem dalšího prodeje je sice naprosto legální živnost ovšem v tomto případě mě napadá poněkud méně lichotivé slovo: překupnictví Navíc má český člověk přirozenou nedůvěru vůči věcem, které prošly rukama mnoha lidem. No, třeba je to na Slovensku jinak )
Koukám, že si Etienne dělá radost docela často , krásné, jak se stále ještě nemůže nabažit tou rozmanitostí výrobního programu! Možná že je to také tou "mateřskou" starostlivostí o skvosty z Kopřivnice, popravdě řečeno závidím mu to štěstí, že vždy narazí na relativně zajímavé, původní vozidlo se zmapovanou historií a takto opečované, dokompletované a zprovozněné včetně všech základních oprav posléze předá mezitím nalezenému, novému a nedočkavému zájemci o Tatru, který celou tuto snahu patřičně ocení a odkaz předků bude nadále stejně dobře udržovat. A nechápejte prosím předchozí slova hanlivě! Zní to sice jako pohádka, ale zdá se že mu to tak skutečně funguje. Určitě nevrší za stodolou dvacátý exemplář stejného vraku... A kladný rozdíl transakce? Jistojistě padne na vyrovnání vícenákladů u jiného vozidla a nejspíše i na provoz Tatraportálu....etienne napísal: Vlacek: Pisem a je to aj pravda, planujem ju totiz predat niekomu, kto sa o nu bude starat
P.S.: Až se bude prodávat Speciál, mám vážný zájem. S koupí vůbec nepospíchám...
-
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 4117
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Cadik: Radost ano Ved zijeme len raz a su to nadherne auta
Neveril by si, ale za celu tu dobu co sa zauijmam o Tatry som uz videl tolko vrakov, ze natrafit na nieco "normalne" je uz pomalicky zazrak
Konkretne ked som toto auto kupoval, bol som v tom ze investicia do neho bude velmi vysoka, bolo nepojazdne, nefungovala spojka, nefungovali elektricke okna, central... ale po doslova hlupych opravach ako "zasunuti" kablu od elektriky na okna a podobne som prisiel na to, ze to zdaleka take zle nieje A co sa tyka historie - nemalo ziadnu ale akonahle som otvoril knizku vypadol mi z nej vypis zo vseobecnej uverovej banky z roku 1993, kde servisu TATRA MK plati narodne osvetove centrum 420 tis za auto
Zbastlene naozaj takmer nieje az na nejake detaily Stodolu sice nemam ale casom by som aj prijal
Rozdiel napriklad pri tejto stvorke asi nebude, predpokladam ze vysledna cena bude rovnaka ako nakupna+investicia... Co sa tyka provozu tportalu ten by pokryl mozno tak 10000 rozdiel
A Special a M95 sa predavat urcite nebudu. Hlavny dovod je, ze su to moje srdcovky (aj ked u M95 som istu dobu rozmyslal ale casy su lepsie) a cena Specialu by bola taka vysoka, ze by sa nenasiel nikto, kto by ju kupil - pretoze by som ju predal jedine za to, co som do nej investoval...
Neveril by si, ale za celu tu dobu co sa zauijmam o Tatry som uz videl tolko vrakov, ze natrafit na nieco "normalne" je uz pomalicky zazrak
Konkretne ked som toto auto kupoval, bol som v tom ze investicia do neho bude velmi vysoka, bolo nepojazdne, nefungovala spojka, nefungovali elektricke okna, central... ale po doslova hlupych opravach ako "zasunuti" kablu od elektriky na okna a podobne som prisiel na to, ze to zdaleka take zle nieje A co sa tyka historie - nemalo ziadnu ale akonahle som otvoril knizku vypadol mi z nej vypis zo vseobecnej uverovej banky z roku 1993, kde servisu TATRA MK plati narodne osvetove centrum 420 tis za auto
Zbastlene naozaj takmer nieje az na nejake detaily Stodolu sice nemam ale casom by som aj prijal
Rozdiel napriklad pri tejto stvorke asi nebude, predpokladam ze vysledna cena bude rovnaka ako nakupna+investicia... Co sa tyka provozu tportalu ten by pokryl mozno tak 10000 rozdiel
A Special a M95 sa predavat urcite nebudu. Hlavny dovod je, ze su to moje srdcovky (aj ked u M95 som istu dobu rozmyslal ale casy su lepsie) a cena Specialu by bola taka vysoka, ze by sa nenasiel nikto, kto by ju kupil - pretoze by som ju predal jedine za to, co som do nej investoval...
- čadík
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 357
- Dátum registrácie: 17 Júl 2006, 09:33
- Tatry, ktoré vlastním: mám černočernou T613
hledám barevnou T613VB - Bydlisko: matka měst
- Kontaktovať užívateľa:
Vždyť tu pořád mluvím o tom, že máš kliku! Prostě dítě štěstěny.etienne napísal:.....Neveril by si, ale za celu tu dobu co sa zauijmam o Tatry som uz videl tolko vrakov, ze natrafit na nieco "normalne" je uz pomalicky zazrak Konkretne ked som toto auto kupoval, bol som v tom ze investicia do neho bude velmi vysoka, bolo nepojazdne, nefungovala spojka, nefungovali elektricke okna, central... ale po doslova hlupych opravach....
...sa určitě nebudů - to jsem tu už myslím taky od Tebe někde čeť.... Musím urychleně postavit tu stodolu, protože pokud Speciála někdy prodáš jedině za to, co si do něj investoval, pak bude určitě levnější než z Krnepa nebo z eBaye...etienne napísal:A Special a M95 sa predavat urcite nebudu. Hlavny dovod je, ze su to moje srdcovky (aj ked u M95 som istu dobu rozmyslal ale casy su lepsie) a cena Specialu by bola taka vysoka, ze by sa nenasiel nikto, kto by ju kupil - pretoze by som ju predal jedine za to, co som do nej investoval...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 22 neregistrovaných