Když se zadaří při vzpomínání....
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Když se zadaří při vzpomínání....
aneb, kontrolní otázka, co nápadně společného může mít tento obrázek s T613?
- michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
- Kontaktovať užívateľa:
Kotouč?
Hlavně mi to připomíná stejný systém vazeb náboj -- kotouč -- kolo.
I zde je, podobně jako u T613, možné, aby se povolil kotouč od náboje, což se mi letos koncem jara stalo.
Vykládal jsem to známému a ten tvrdil, že nezná auto, kde by byly na kotouče jiné šrouby než na kolo. Resp. u aut, co zná on, se utahováním šroubů kola (ne matic) zároveň dotáhne i kotouč k náboji.
Hlavně mi to připomíná stejný systém vazeb náboj -- kotouč -- kolo.
I zde je, podobně jako u T613, možné, aby se povolil kotouč od náboje, což se mi letos koncem jara stalo.
Vykládal jsem to známému a ten tvrdil, že nezná auto, kde by byly na kotouče jiné šrouby než na kolo. Resp. u aut, co zná on, se utahováním šroubů kola (ne matic) zároveň dotáhne i kotouč k náboji.
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Ano, fotografie evokuje tu starou, výrobci automobilů už před drahnými lety opuštěnou konstrukci uložení brzdového kotouče montážně "zevnitř" vlastního náboje, kdy je nutno pro výměnu kotouče celé uložení náboje demotovat. Na obrázku je renovaná kolová část z roku 1982. A je to Girling . A proto Jerry, v žádném případě z tohoto obrázku nesvitá naděje, používat toto komplikované, hmotné a mizerně servisovatelné řešení ještě někdy v budoucnu.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 31 neregistrovaných