Když se zadaří při vzpomínání....

Odfotili ste niečo zaujímavé ? Sem s tým !
Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Když se zadaří při vzpomínání....

Príspevok od užívateľa radek » 01 Sep 2006, 20:53

aneb, kontrolní otázka, co nápadně společného může mít tento obrázek s T613?
Prílohy
10~1157010580.jpg

Užívateľov profilový obrázok
michal heky
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Praha, Kobylisy
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa michal heky » 01 Sep 2006, 21:12

Kotouč?
Hlavně mi to připomíná stejný systém vazeb náboj -- kotouč -- kolo.
I zde je, podobně jako u T613, možné, aby se povolil kotouč od náboje, což se mi letos koncem jara stalo.
Vykládal jsem to známému a ten tvrdil, že nezná auto, kde by byly na kotouče jiné šrouby než na kolo. Resp. u aut, co zná on, se utahováním šroubů kola (ne matic) zároveň dotáhne i kotouč k náboji.

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1607
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Jerry » 01 Sep 2006, 21:45

Že by svitla naděje nových, kvalitních kotoučů? :lol:

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 01 Sep 2006, 22:30

Ano, fotografie evokuje tu starou, výrobci automobilů už před drahnými lety opuštěnou konstrukci uložení brzdového kotouče montážně "zevnitř" vlastního náboje, kdy je nutno pro výměnu kotouče celé uložení náboje demotovat. Na obrázku je renovaná kolová část z roku 1982. A je to Girling :D. A proto Jerry, v žádném případě z tohoto obrázku nesvitá naděje, používat toto komplikované, hmotné a mizerně servisovatelné řešení ještě někdy v budoucnu.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 02 Sep 2006, 02:07

A z čeho to vlastně je?

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 02 Sep 2006, 21:08

No Luboši, z čeho by to tak mohlo být, z Jaguara XJS-C 1982.....

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 31 neregistrovaných