Tak po delší době je tu.... hádanka

Odfotili ste niečo zaujímavé ? Sem s tým !
Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Tak po delší době je tu.... hádanka

Príspevok od užívateľa radek » 13 Aug 2006, 21:27

Dáme něco lehkého, prázdninového, tak vážení diskutující, můžete rozvinout všemožné teorie, jak vznikly v zobrazeném povrchu tyto geometricky rozmístěné stopy a čím byly vytvořeny ......
Prílohy
P888_303.jpg

Užívateľov profilový obrázok
DRracer
Správca diskusného systému
Príspevky: 1586
Dátum registrácie: 31 Máj 2004, 22:23
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 M68
Tatra 130 1:14
Bydlisko: CR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa DRracer » 13 Aug 2006, 21:32

tak treba: nekdo poskadlil spojku drobatko tvrdejc a trochu to hrablo... vsema osmi :)

Vláček

Príspevok od užívateľa Vláček » 13 Aug 2006, 22:12

Původcem stop mohlo být cokoli. Třeba ufo nebo t813 kolos....

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 14 Aug 2006, 00:22

Zkouška brzd? Taky bych tipnul 813, asi kolos, těch je nejvíc...

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 14 Aug 2006, 07:54

a čo tak OT64? :)

Zdenek

Príspevok od užívateľa Zdenek » 14 Aug 2006, 18:52

Tipnul bych to na osmikolu T815 nebo T813 - třeba podle toho vzorku (otisk šípu) co je na té zemině + počtu hromádek :-) . A taky že spíše brzdil než zrychloval...

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 14 Aug 2006, 20:58

Ano, bylo to jednoduché. Byla to T813, upravená pro truck-trial, a byl to její rozjezd, natvrdo, v plněpohonném stavu, přes zakázkovou keramickou spojku. Velmi interesantní....... :D

Nicméně, mám tu něco "zajímavého" pro majitele "kadle-kadle/TDi" motorizovaných osobních přibližovadel, moc jich tu tedy není, většina lidí má rozum, ale najdou se i tací co si život bez černých sazí a rakovinotvorných sloučenin nedokáží představit, takže specielně pro ně - viz foto - kdyby jste si to nachytali do igelitových pytlů, nepochybně by na to šlo s dnešními koncernovými motory den v kuse ještě jezdit..... :D
Prílohy
TAT_6K_03.jpg
TAT_6K_02.jpg
TAT_6K_01.jpg
ZATISI_S_NAFTOU.jpg

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 15 Aug 2006, 10:22

možno že v tej žltej je parný stroj a kúria dobrým čiernym ostravským uhlím...
(alebo že by trestuhodné nastavenie čerpadla po diletantskom tuningu?)

Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa MarekK » 15 Aug 2006, 17:15

mna picne "...kdyby jste si to nachytali do igelitových pytlů, nepochybně by na to šlo s dnešními koncernovými motory den v kuse ještě jezdit....." :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Užívateľov profilový obrázok
michal heky
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Praha, Kobylisy
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa michal heky » 15 Aug 2006, 20:43

Mně osobně ten čoud přijde příšernej a divím se majiteli, že mu to není blbý...

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 16 Aug 2006, 08:08

michal heky napísal:Mně osobně ten čoud přijde příšernej a divím se majiteli, že mu to není blbý...
ako "blbý"!? - v jeho očiach je to iste bezkonkurenčná demonštrácia sily a kvality jeho stroja, aj osádky - "som jednička, kto dymí viac?"

Užívateľov profilový obrázok
Pedro
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 189
Dátum registrácie: 25 Máj 2005, 06:43
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Střední Čechy
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Pedro » 16 Aug 2006, 08:31

Bezkonkurenční demonstrace je to tak maximálně neschopného mechanika, co dělal čerpadlo a řidiče, že s tím neumí a prostě jen bez citu šlape na plyn jako kokot :roll:

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 16 Aug 2006, 10:08

Mno, všechny benzínové Zily ten kopeček "vyběhly" jako nic, a nad koncovkami výfuků se maximálně tetelil vzduch. V3S úplně v pohodě, trošku šedých čoudíků, ale stále krz ně bylo vidět. Liazy a IFY či co to bylo - totéž, takový ten šedý až černý čoud, třeba jako když chce někdo s koncernovým 1.9 TDi najednou na dálnici předjet, šlápne na to a Bosch to neukočíruje. Pak tam byla jedna neměcká T813, v krásném stavu a se zvukem motoru jako samet, která taky skoro nevyloudila čmoudíka ale ten kopeček nevyjela, skoro chcípla. Tedy nepochybně kvalitně seřízené čerpadlo. Ostatní 813, které to vyjely prostě produkovaly tyto černé věci a v tomto množství, bez rozdílu stavu či úrovně týmu. Toto pozorování mě vede k myšlence, že když má tedy ta zázračná trubková konstrukce někam vyjet, aby potvrdila své kvality jak je jedinečná a projede úplně všude, je k tomu zapotřebí až nesmyslné množství PHM, protože je třeba počítat s tím, že ho polovinu motor spálí a zbytek odteče výfukem, neboli kdo řádně nepoladí čerpadlo, ani si neškrtne. Tímto mají truck-trialové týmy můj nefalšovaný obdiv, musí být opravu řádně finančně zajištěni a vždycky si na ně vzpomenu, když mě bude chtít technik na stanici ME buzerovat za to, že mám slabší jednu lambda sondu a tak asi o 0,05% překračuji běžnou hodnotu obsahu CO.

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 16 Aug 2006, 10:23

Ja sa sice tomu prd rozumiem, ale videl dakto zavodne tracky a supertracky, pri testoch? Taky cierny dym, ze zamoril celu zavodnu drahu asi nik este nevidel. Vraveli v tom dokumente, ze na testoch nemusia mat auta namontovany filter pevnych castic, kdezto v zavodoch uz ano. Preto to tak necmudi.

Užívateľov profilový obrázok
Stevo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1180
Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
Bydlisko: Garáž
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Stevo » 16 Aug 2006, 20:59

Na to ani netreba zavodny truck, aj Euro4 Actros si zacmudi, holt za velke turbiny treba platit. Ale uz vas obehol tahac na dialnicnom obchvate 160? :-)

Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa MarekK » 16 Aug 2006, 21:11

ano, síce len 150 ale aj s návesom, šok a strach, takto som čumel :shock: , bolo to dole kopcom na dialnici s olmouca do lipníka, tam kde je ten "tunel, a za dažda to bolo :twisted: ...

Hmmm začmúdíííí aj MB, ked donho leju rozné zračky miesto nafty...

ladis
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1113
Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ladis » 16 Aug 2006, 22:40

Za tím tunelem stojí poměrně často radar. Škoda, že tam nebyl, moc bych chtěl slyšet rozhovor orgánů s řidičem.

Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa MarekK » 17 Aug 2006, 06:31

...jasne za mostom je také betónové zvodidlo a za ním je vidiet v tom lepšom prípade otvorený kufor koktávky s radarom, v tom horšom prípade je vidiet len v spetnom zrcátku polišmena s radarom na statíve, vyberaju to za tou vodnou nádržou...(je to vodná nádrž? také to malé odpočívadielko? ja to nestíham pozerat, lavý pruh je daleko, ale nie jazdím len tachometrových 140 :wink: )

Užívateľov profilový obrázok
Stevo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1180
Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
Bydlisko: Garáž
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Stevo » 17 Aug 2006, 16:49

MarekK napísal:Hmmm začmúdíííí aj MB, ked donho leju rozné zračky miesto nafty...
Na to netreba tankovat bullshit, zadymi aj na dobru naftu.

Užívateľov profilový obrázok
DRracer
Správca diskusného systému
Príspevky: 1586
Dátum registrácie: 31 Máj 2004, 22:23
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 M68
Tatra 130 1:14
Bydlisko: CR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa DRracer » 17 Aug 2006, 17:02

Problem kourivosti motoru rady T928 a odvozenych je znamy. Resil se "uz" u T148. Na trucktrialu jsem jeste nevidel T813, ktera by takhle za urcitych okolnosti nekourila.

Jak je na tom vlastne T138? Taky za urcitych okolnosti kouri takhle drsne?

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 31 neregistrovaných