"Hungaroring" a vergle tomu podobné

Odfotili ste niečo zaujímavé ? Sem s tým !
Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 07 Jún 2006, 07:10

Myslím, že to boli prvé T623, čo mali na čelnej maske 2 dýzy hasiaceho zariadenia.
Zaujímavý je aj ten Polonez, čo malo byť tiež jedno z prvých záchranných vozidiel Narex-u.

Ambiciózní tajemníček

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 07 Jún 2006, 08:45

Pokud jde o ta čísla motoru, tak třeba motor Ecorry Sport V8 - ten 4,5litr -měl (možná ještě má?) na ventilátoru vyražené číslo 623-005-R. Souvisí to nějak s T623 nebo je to náhoda?

michal olejko

Príspevok od užívateľa michal olejko » 07 Jún 2006, 09:02

no to je pravě ono...jestli náhoda, nebo co to je za číselný kód, nebo jestli ty 3,8 měli označení 623... se v tom jeden vyznej..., co ja tam mám je e1 a je to na voze, ktery pedělavala továrna poctivá 623 žadne samo domo jedna z prvních.jaky to má vrtání to nevím...

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 07 Jún 2006, 09:45

Motor z Ecorry minulý rok mal toto číslo...
Prílohy
Ecorra.JPG

michal olejko

Príspevok od užívateľa michal olejko » 07 Jún 2006, 11:35

no to je pekné, ale vím pendrek, kde ten motor a včem lital předím, a jestli mistři, to číslo tam nevyrazili sami... :?:

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 07 Jún 2006, 12:40

a vidíme, že to číslo je úplne iné ako to, čo v tom voze videl Rišan..

Ambiciózní tajemníček

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 07 Jún 2006, 12:43

Ano, to je ten "nový" motor v autě, které dřív bývalo Tatrou Ecorra Sport V8. Původní motor však měl černá "prsa" a číslo jak jsem uvedl výše. Bylo by zajímavé vědět, kam na ta čísla pan Bordovský chodí.

michal olejko

Príspevok od užívateľa michal olejko » 07 Jún 2006, 13:31

no a jsme u toho... nedávno sem s ním mluvil, řknul že to už dělají jiným způsobem než dříve, a cenově to není zas taková smršť jak se kolovalo, ale láce taky ne. Ale co hlavně už to nevaří... a jede to. takže do 623 ideal s weberem přes 380N/m

Ambiciózní tajemníček

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 07 Jún 2006, 14:01

Pro přehled (konzultováno s T603 Teamem):

Původně byl v Ecorře Sport V8 motor 623-005-R, se kterým vůz odjel rekordní jízdu (moje hypotéza - "R" na konci znamená "Rekordní", že motor byl stavěn pro rekord). S tímto motorem také T603 Team nějaký čas závodil. Motor je v černém provedení (nedávno byl černý nástřik obnoven, protože se barva už loupala).

Už pro potřeby T603 Teamu postavil p. Bordovský nedávno další motor (623 08), který se používá v Ecorře někdy místo 623-005-R. Motory v závodním autě dost trpí a vyžadují neustálé opravy, proto je vhodné mít rezervní.

Palo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1006
Dátum registrácie: 16 Dec 2004, 17:46
Tatry, ktoré vlastním: ---
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Palo » 07 Jún 2006, 15:36

michal olejko napísal:no to je pravě ono...jestli náhoda, nebo co to je za číselný kód, nebo jestli ty 3,8 měli označení 623... se v tom jeden vyznej..., co ja tam mám je e1 a je to na voze, ktery pedělavala továrna poctivá 623 žadne samo domo jedna z prvních.jaky to má vrtání to nevím...
skús odmerať kompresné tlaky, možno to niečo napovie.

Užívateľov profilový obrázok
Stevo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1180
Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
Bydlisko: Garáž
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Stevo » 07 Jún 2006, 15:41

Palooooo, nerob si srandu, kompres ti o objeme nenapovie ani prd... :?

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 08 Jún 2006, 07:29

Stevo - Pala nepodcenuj, ten je v obraze, myslel to iste tak, ze 623 by mohla mat vyssi kompresny pomer a teda tak by sa dalo zistit, ci je to motor upravovany na vyssi vykon, alebo obycajny E1 - preto napisal, ze "mozno to nieco napovie".
Pokial by to vsak bol napr. 4 l s rovnakou kompresiou, ako 3,5 , tak sa to takto nezisti, to je pravda..

michal olejko

Príspevok od užívateľa michal olejko » 08 Jún 2006, 08:37

co mám zkušenost tak ty motory sou většinou stavěné na stejné kompresné talky, 3,8 od normálního motoru vizuélně nepoznáš, 4,5 ano i zvukově. Každopádně nicasil dělá divy, a je to někde jinde...

Užívateľov profilový obrázok
Stevo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1180
Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
Bydlisko: Garáž
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Stevo » 08 Jún 2006, 08:58

ondrej napísal:Stevo - Pala nepodcenuj, ten je v obraze,
Hohoo, ja Pala nepodcenujem ,to by bol jeden z poslednych ludi na tomto fore :!: Kazdopadne ti KT objem nenapovie.

michal olejko

Príspevok od užívateľa michal olejko » 08 Jún 2006, 12:19

tak pánové, dotazek, Jak je ta známá fotka safety caru(ted v majetku pana K.....) z boku(v jízdě) publikovaná i v knihách(černobílá) tak to auto má na zadním blatníku samolepku k F1 , na té fotce to není dobře čitelné... nemate někdo něco ostřejšího co by bylo čitelné, nebo nějaký PC mág neumíto vyčistit ?? me se tím nechce zatěžovat grafika :oops: :) a taky nevím jestli to vůbec půjde...

Palo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1006
Dátum registrácie: 16 Dec 2004, 17:46
Tatry, ktoré vlastním: ---
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Palo » 08 Jún 2006, 18:30

Myslel som si že tie upravované motory mali rovnaké hlavy a prípadne aj vačky ako sériové.Potom by tam bol vyšší kompr. pomer a tým pádom aj vyšší tlak.Samozrejme kompresné tlaky môžu opotrebením a poruchami klesať výnimočné stúpať.Preto sa vlastne aj merajú né...

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 08 Jún 2006, 22:08

To je tak chromka, co má pan K..... už nějaký ten rok nebo nějaká jiná?

michal olejko

Príspevok od užívateľa michal olejko » 09 Jún 2006, 08:29

ne chromka ta 613-3 tzv. hugaroring, co má pan K..... co je i v knize od Martina J(tuším teda). a Ty ji máš i na svých stránkách....

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 09 Jún 2006, 09:59

Tak tu jsem neviděl.

michal olejko

Príspevok od užívateľa michal olejko » 09 Jún 2006, 10:24

tu jsi nemohl vidět, není ukazována běžně, a je v záp. čechách. Tak co popere se někdo s tou foto, ?? je to ta známá foto má ji i Luboš na stránkách

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 39 neregistrovaných