tuzing
- Slavomir
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 83
- Dátum registrácie: 06 Sep 2004, 11:10
- Tatry, ktoré vlastním: už žiadnu.
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať užívateľa:
Tak jakoze sory ale pokial viem tak se30 ma nadrz 26.4 us galonov co je asi tak okolo 99.9 litra ale to nie je podstatne az tak, ako to ze spotreba je 14 mpg, co je v prepocte cca 30 litrov na 100 km takze realny dojazd je nejakych 300 km. Pri trase Milano - Palermo (1492 km) by tankoval asi 4-5 krat co by podla mna opodstatnenie aj malo.
- Roman Rezníček
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 97
- Dátum registrácie: 10 Mar 2005, 22:32
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Banská Štiavnica
- Kontaktovať užívateľa:
V osmi válcích se nehodlá palivo jen tak líně převalovat a nic nedělat. Tohle není žádný Američan, ale pořádný dravý Němec. Největší výkon agregátu tak šplhá na 809 kW (1100 k) při 7 000 ot./min. Maximum otáček je však ještě o jeden tisíc výš. Točivý moment dokáže vyrvat asfalt zpod ohromných pneumatik o rozměru 315/35 ZR 18 vzadu - má totiž vrchol na hodnotě 1760 N.m při 5600 ot./min!. Je to tak nejsilnější vůz na světě, jenž má homologaci pro provoz na pozemních komunikacích!
Karoserii má umístěnou na masivním rámu, který by však asi havárii v maximální rychlosti jen tak nepojmul. S tím si ale nikdo starosti nedělá. Patnáct budoucích majitelů (jedná se o limitovanou sérii) pravděpodobně nikdy nevyzkouší veškeré rychlostní limity vozu. Asi jen budou jen pomalu popojíždět někde po letišti, kde občas zařadí i poslední stupeň z čtyřstupňové manuální převodovky.
Těžko říct, jestli někdo z nich stihne stopovat, jak rychle zvládá vůz stovku s pevným startem. Výrobce jí totiž neudává. Zato informuje, že dvoustovku pokoří za 4,6 s a 300 km/h jede Cobra za neuvěřitelných 10 s! Pokud si chcete porovnat zatím asi nejrychlejší stroje planety - Bugatti Veyron zvládne 300 km/h za 16 s. Výrobce ovšem uvádí, že plný výkon lze zkoušet až v řádně zahřátém voze - tedy asi po patnácti až dvaceti kilometrech jízdy.
Jistě se ptáte po ceně. Ne že by se našel někdo v naší republice, který by mohl přeplatit někoho z patnácti nejbohatších lidí planety zažraných do automobilů, ale jistě je to zajímavé porovnání. Ceník hovoří jasně - v Anglii se prodává za 373 250 liber, tedy asi za 15,7 mil korun. To je polovina Veyronu.
Karoserii má umístěnou na masivním rámu, který by však asi havárii v maximální rychlosti jen tak nepojmul. S tím si ale nikdo starosti nedělá. Patnáct budoucích majitelů (jedná se o limitovanou sérii) pravděpodobně nikdy nevyzkouší veškeré rychlostní limity vozu. Asi jen budou jen pomalu popojíždět někde po letišti, kde občas zařadí i poslední stupeň z čtyřstupňové manuální převodovky.
Těžko říct, jestli někdo z nich stihne stopovat, jak rychle zvládá vůz stovku s pevným startem. Výrobce jí totiž neudává. Zato informuje, že dvoustovku pokoří za 4,6 s a 300 km/h jede Cobra za neuvěřitelných 10 s! Pokud si chcete porovnat zatím asi nejrychlejší stroje planety - Bugatti Veyron zvládne 300 km/h za 16 s. Výrobce ovšem uvádí, že plný výkon lze zkoušet až v řádně zahřátém voze - tedy asi po patnácti až dvaceti kilometrech jízdy.
Jistě se ptáte po ceně. Ne že by se našel někdo v naší republice, který by mohl přeplatit někoho z patnácti nejbohatších lidí planety zažraných do automobilů, ale jistě je to zajímavé porovnání. Ceník hovoří jasně - v Anglii se prodává za 373 250 liber, tedy asi za 15,7 mil korun. To je polovina Veyronu.
- Prílohy
-
- 02essak-gallerylarge.jpg (57.39 KiB) 8137 zobrazení
- FÍK
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 218
- Dátum registrácie: 21 Mar 2005, 19:59
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: BRNO
- Kontaktovať užívateľa:
Sem pozapoměl na link:
http://www.novinky.cz/auto/80350-weinec ... sveta.html
http://www.novinky.cz/auto/80350-weinec ... sveta.html
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 29 neregistrovaných