Strana 3 z 3

Napísané: 26 Okt 2006, 11:39
od užívateľa ladis
No ale vždyť jo, je to přece jakoT613K.

Napísané: 26 Okt 2006, 16:40
od užívateľa Vláček
A tak pokud bylo vyrobdno jako těch pět tak ten synek co obědnával čaloun byl asi barvoslepý z bujnou fantazíí a ten co vymýšlel jaká tam bude střecha asi taky neměl v úmyslu se zrovna řídit dle originálu.... Mimochodem co by jste řekli kdyby jste viděli přesnou repliku T600K přestavěnou z Tatraplánu?

Napísané: 26 Okt 2006, 16:47
od užívateľa TatraplanuZdar
Zaujímavý nápad. :o Kto ide stavať?

Napísané: 26 Okt 2006, 17:34
od užívateľa Vláček
Až budu mít peníze, dokumentaci, zbalastěného tatraplána, prostory a opravdu dobrého klempíře, lakýrníka a čalouníka tak to budu já... Ale napadlo mě to už před 5 lety...

Napísané: 27 Okt 2006, 12:08
od užívateľa vasa26
Mam něco lepšího ... :lol: ale TP neukážu je to original :lol: nevzdelanej mi na to už kolikrát skočil a jeste mi vysvetlovaly že to delali s Audi long v Kopřivnici :lol:

Napísané: 27 Okt 2006, 12:13
od užívateľa D.A.
Ale, ale, co spapala, že se tak strašně nafoukla? Předávkování Benaditem?

Napísané: 27 Okt 2006, 16:49
od užívateľa Vláček
Takových na světě je.... Mimochodem vůz na obrázku je na prodej...

Napísané: 27 Okt 2006, 16:56
od užívateľa PETR 613
Objednávám 2ks tohoto vozu :!:

Napísané: 27 Okt 2006, 20:19
od užívateľa Vláček

Napísané: 27 Okt 2006, 20:36
od užívateľa radek
A k čemu by taková jitrnice byla v praxi dobrá, vyjma snad přepravy trubek či cementu po rovných cestách, neosazených kruhovými objezdy a nevybavenými vyjetými kolejemi?

On je to tedy jak to tak pozoruji mezi "šestsettřináctkáři" takový mnohaletý folklór, že čím je 613 delší tím je údajně ještě víc "super a dokonalejší", a mnohý uživatel klasické T613 přestoupivší do "longa" se začíná pomyslně "vznášet" na polštářku svého dočasně prodlouženého ega (a svému okolí to dává patřičně najevo), ale abych pravdu řekl, uniká mi docela smysl takovýhle pakonstrukcí....může sem někdo nějak rozumně a logicky napsat, jaký důvod může mít stavba a následná produkce takovýhle samohybů s rozvorem náprav nad 3,5 m a jaké je její reálné praktické využití?

Napísané: 28 Okt 2006, 00:36
od užívateľa vasa26
Mam dlouhe nohy..a standartní vůz je krátký :lol: to je take možnost :lol: :lol:

Napísané: 28 Okt 2006, 01:05
od užívateľa Vláček
No vasa26 tak to už musí být hodně dlouhé nohy...
Radek: Jaký máte tam u vás cement, že ho nenaložíte do standartního zavazadlového prostoru? Jinak vozidlo by to bylo samozřejmě k ničmu, ony ty limuzíny vůbec nemají mnoho praktického využití (zejména pak ty které vzniknou natažením vozu hummer nebo přiděláním autobusového podvozku pod boeing7?7 - kterému jsou předtím ufiknuta křídla...)

Napísané: 28 Okt 2006, 18:33
od užívateľa radek
Myslím cement přepravovaný nebalený v pytlích, prostě jak vidím takovéhle nějakého jezevčíka, hned se mi vybaví ta "jitrnice", neboli prohnutá cisterna na převoz cementu.....

Napísané: 28 Okt 2006, 18:40
od užívateľa vasa26
Kdyby se víc otevřeli dveře, tak tam vleze celá paleta cementu :lol:

Napísané: 28 Okt 2006, 18:41
od užívateľa vasa26
Bylo by to originální.............

Napísané: 28 Okt 2006, 19:14
od užívateľa Zdenek
:mrgreen:

Napísané: 28 Okt 2006, 19:35
od užívateľa Zdenek
Btw, jaké by měla taková tatra označení??? Co třeba "T613 Mi-ExtraLong VN"
:mrgreen: :mrgreen:

Napísané: 28 Okt 2006, 20:12
od užívateľa vasa26
Nene ,,to je Tatra 613 Mi 2xlong :lol: je to nazev z doby vzniku teto fotografie nekdy v roce 1998 :D