Strana 2 z 3

Napísané: 25 Okt 2006, 01:51
od užívateľa Luboš
Dericku, nejsi ty nějaký ten příliš extrémistický nacionalista? :D

Přesné citace se kolikrát nepřekládají ani z mnohem vzdálenějších jazyků, pokud je předpoklad, že jim čtenáři rozumějí, tak nevím, proč ti vadí zrovna tohle?

Napísané: 25 Okt 2006, 02:27
od užívateľa vasa26
Luboši:To je to pravě to čemu nerozumim(Derick)a jeho vlastenecké zajímavosti nebo co to je...Moji předci jsou z Košic druzí z Prahy a neřeším tyhle věci.jak kdo píše...vždit to je každého věc... :shock: místo toho aby nám napsal jak sladit karburatory pomocí listu papíru u 603ky :D

Napísané: 25 Okt 2006, 02:28
od užívateľa vasa26
jestli to umí.... :twisted:

Napísané: 25 Okt 2006, 07:51
od užívateľa michal olejko
Však jedno či Slovensky nebo Česky ja jsem čechoslovak a to doslovně 50 na 50 :lol: a dál to rozvádět nebudu páč se naseru a dostanem se do politiky a a hned tady zkritizuju jeden rozdělovací akt z 90 let a bude s toho mela však víte jak :)

Napísané: 25 Okt 2006, 09:44
od užívateľa Ambiciózní tajemníček
Hlavně ale Ondrej nic česky nepsal, to jen Derrick je natvrdlý a opět to předvedl.

Napísané: 25 Okt 2006, 10:18
od užívateľa PETR 613
Ježkovy voči nechte toho československého pošťuchováni :cry: Já jsem taky kovaný čechoslovak jako Michal Olejko,dokonce mám víc rodinných příslušníků v košicích.Vždiť je to takový federatívní portal,tak proč řešit jak kdo píše :wink: Ještě k tomu Káčku:od pracovníku tatramusea v kopřivnici jsem se dozvěděl že vystavené Káčko je V.Č. 0001 a motor 41815.Auto bylo v běžném provozu,takže najeté kilometry jsou na místě.Pan ing.Králik,který byl při výrobě 613K šéfkonstruktérem potvrdil že všechna Káčka byla vybavena automatickou převodovkou a Tatra v praze v žádnem případě není jeden z těchto 5ti vozů! Tímto chci poděkovat p.Rossenkranzovy a p.Zátopkovy za poskytnuté info :)

Napísané: 25 Okt 2006, 10:23
od užívateľa Sedo
To, ze sa vacsina z nas narodila v Ceskoslovensku ako statnom utvare to je fakt s tym uz nic neurobime. A to rozdelenie na tom sa tu mozme pohadat do krvi. K tomu Kcku si myslim, ze zo speciala spravit Kcko a vydavat ho za Kcko neni uplne ciste.

Napísané: 25 Okt 2006, 10:30
od užívateľa PETR 613
No právě,kdyby si tam na ty www stránky napsal že ty lidi aspoň povozí v replice kabrioletu a né v jednom z 5ti kusů,to není košér:lol:

Napísané: 25 Okt 2006, 10:36
od užívateľa Sedo
Vidíš a vďaka nám sme odhalili podvod. Všetkým, ktorí vedeli (a teraz uz vedia), ako to je historicky spravne congratulation :idea:

Napísané: 25 Okt 2006, 10:42
od užívateľa Luboš
Číslo na tom motoru - 41815 je nějak moc vysoké, motorů T613 všech řad bylo dodnes vyrobeno jen něco kolem 12000...

Napísané: 25 Okt 2006, 10:53
od užívateľa PETR 613
Luboš napísal:Číslo na tom motoru - 41815 je nějak moc vysoké, motorů T613 všech řad bylo dodnes vyrobeno jen něco kolem 12000...
Luboši to je udaj co mi poslali.Bohužel když jsem tam byl,tak jsem nemněl možnost nahlédnout pod kapotu :(

Napísané: 25 Okt 2006, 11:13
od užívateľa michal olejko
a bych přidal, automat převodovku má hozenou v př. kufru a hard-top je hozen v Lambaréne... :D :wink:

Napísané: 25 Okt 2006, 11:37
od užívateľa ondrej
PETR 613 - aj ja som dostal identické údaje o tom K-čku z Kopřivnice a rovnako ako Luboš si myslím, že to číslo motora niekto nesprávne opísal. Nakoľko sa hovorí, že je to prvý prototyp K, tak som očakával, že bude mať číslo karosérie 0001, to je OK, ale ten motor nesedí.
Očakával by som číslo motora tak okolo 06650...

Derrick - ja s tým vôbec nemám problémy, či niekto píše slovensky, alebo česky. Ale vlaste jeden problém tu mám - nepoznám kod na u s krúžkom, takže sa tomu radšej vyhýbam. Ale ak by mi ho niekto prezradil, tak prečo občas aj nie? :wink: Niekedy píšem dokonca aj inými jazykmi, ak to okolnosti vyžadujú....

tohle "vysvetleni" jsem nasel na tatrawebu

Napísané: 25 Okt 2006, 14:51
od užívateľa Jirka Pollak
The owner had explained to me that for his purpose of driving
tourists through Prague the original removable hard top was not practical and
that was the reason why he had to develop / install a soft top.
I agree, with the top on the car does not look well, but, if it
rains, who has got the time to look !?
He told me also that the original vehicle had an automatic
transmission which was great in a motorcycle led parade, but which could not
handle a city stop-and-go traffic and he had to install a manual gear box.

Napísané: 25 Okt 2006, 15:12
od užívateľa *radek*
Ano, typická odpověď někoho, kdo vůbec neví o čem automatické převodovky jsou a tak se vymlouvá, že jim škodí stop-and-go městský provoz, ačkoli to vůbec není pravda. Kdepak, holt kolotočáři jak z čítanky..... Jirko když už s ním hraješ tuhle hru, prostě se ho zeptej, jestli bude tak ochotný a prozradí Ti výrobní číslo, bude jasno hned.... :D

Napísané: 25 Okt 2006, 15:14
od užívateľa PETR 613
:roll: :D

Napísané: 25 Okt 2006, 16:26
od užívateľa ladis
No vida. Považuji za pozitivní, že legenda o tom, proč je ve voze manuální převodovka se s časem nemění. Akorát mi není jasné, jak dokázal takovou složitost vysvětlit v cizím jazyce :!: :?:

Napísané: 26 Okt 2006, 08:52
od užívateľa etienne
Hm, neviem, ja som mal za moj zivot niekolko automatov vratane 3-stupnoveho Borg Wagnera v mojom Jaguari a podla mna je prave automaticka prevodovka pre jazdu mestom ako stvorena... Prave na stop and go.

Napísané: 26 Okt 2006, 10:11
od užívateľa D.A.
Hoši, vy tomu podnikateli křivdíte s "legendou", přece jasně píše, že auto bylo vyrobeno JAKO těch pět unikátů T613K. Já tomu rozumím tak, že když se flexa zakusovala do Speciááála, měl před sebou fotky ze SM z reportáže o výrobě káček. Tak jaká hned lež???

A ještě prosím o upřesnění těch hardtopů a softtopů, kterými tady hýříte. Myslel jsem, že 613K byl landaulet a toto na fotkách tak vypadá taky. (V obou případech látková střecha)

Napísané: 26 Okt 2006, 10:20
od užívateľa *radek*
Mirku, začti se lépe do komerční prezentace:

"Snadno objednáte krásný a ojedinělý vůz TATRA 613 kabrio,
bylo vyrobeno jako jedno z celkových 5 kusů, těchto unikátních kabrioletů."