Kromě toho jiným členěním (a fundovaným doplněním) v českém překladu vznikla také malinká (a dosti zavádějící) nepřesnost:ondrej napísal:...V tej vete o brzdách v českom preklade na wikipédii je však jedna väčšia nepresnosť - všimol si si, aká?
"...pod vedením Ing. Ivana Mičíka vznikl od něj odvozený prototyp sanitka a samostatný velmi progresivní návrh Tatra 603X, obsahující mimo návrhu vlastní karosérie i mnohá inovativní technická řešení, zvyšující hlavně kvalitu podvozkových skupin. Tyto vozy patří v současnosti do sbírek muzea Tatra v Kopřivnici.
Jeden z pozdějších návrhů nerealizované modernizace Tatry 603 od karosářské firmy SI-Stille Italia, se bokorysem nápadně podobal Tatře 603X, z čehož bylo často mylně vyvozováno, že návrh karosérie T-603X vznikl právě u této firmy. Donedávna dokonce tuto dezinformaci uváděl i technický popis v muzeu Tatra v Kopřivnici.
Tatře 603X byly vytýkány hlavně menší rozměry oproti původní šestsetrojce a z toho vyplývající menší pohodlí posádky. Vedení továrny rozhodlo o výrobě úplně nového typu (Tatra 613), který však využíval mnohá technická řešení prototypu T 603X.
Návrh tvarového řešení tohoto vozidla taktéž vznikl v závodě Tatra Bratislava. Každého vozu však byl vyroben jen jeden prototyp. Šlo o užitkové vozy označené Tatra 603 MB a Tatra 603 NP..."
Pro zajímavost originál slovensky:
...pod vedením Ing. Ivana Mičíka od nej odvodené úžitkové prevedenie sanitka a samostatný veľmi progresívny návrh Tatra 603X, obsahujúci okrem návrhu vlastnej karosérie aj viaceré inovatívne technické riešenia, zvyšujúce hlavne kvalitu podvozkových skupín. Návrh tvarového riešenia tohto vozidla tiež vznikol v závode Tatra Bratislava. Z každého vozidla však bol vyrobený iba jeden prototyp. Tieto autá patria v súčasnosti do zbierok múzea Tatra v Kopřivnici.
Jeden z neskorších návrhov nerealizovanej modernizácie Tatry 603 od karosárskej firmy SI-Stille Italia, sa v bokoryse nápadne podobal na Tatru 603X, z čoho bolo často mylne vyvodzované, že návrh karosérie T-603X vznikol práve u tejto firmy. Donedávna dokonca túto dezinformáciu hlásal aj technický popis v múzeu Tatra v Kopřivnici.
Tatre 603X boli vytýkané hlavne menšie rozmery voči pôvodnej Tatre 603 a z toho vyplývajúce menšie pohodlie pre cestujúcich. Vedenie továrne rozhodlo o výrobe úplne nového typu vozidla Tatra 613, ktoré však využívalo viaceré technické riešenia prototypu T603X."