čo som sa dočítal

Technické problémy s našimi tatrovkami

Palo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1006
Dátum registrácie: 16 Dec 2004, 17:46
Tatry, ktoré vlastním: ---
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

čo som sa dočítal

Príspevok od užívateľa Palo » 04 Sep 2005, 11:46

Pavel Štěrba , Elektrotechnika a elektronika automobilů
Prílohy
Scan20001ghghgh.jpg
(118.79 KiB) 1006 stiahnutí

Užívateľov profilový obrázok
DRracer
Správca diskusného systému
Príspevky: 1586
Dátum registrácie: 31 Máj 2004, 22:23
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 M68
Tatra 130 1:14
Bydlisko: CR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa DRracer » 04 Sep 2005, 11:52

:lol: :lol:
ikdyz je to spis k placi :)

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 04 Sep 2005, 14:40

No žít se s tím dá těžko, ale zatím jsem všechno po ohromném úsilí a za pomoci metody pokusu a omylu vždy nakonec úspěšně zapojil. :)

Užívateľov profilový obrázok
koušák
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 570
Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 04:12
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603, Tatra 613-4, Tatra 148 AD20
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa koušák » 04 Sep 2005, 14:45

:lol:

Užívateľov profilový obrázok
MartinD
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 92
Dátum registrácie: 14 Máj 2005, 17:54
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Klimkovice
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa MartinD » 04 Sep 2005, 19:46

Napadlo mě známé rčení: Pořádek je pro blbce, inteligent zmatek zvládne! :lol:
Ale už jsem taky vyměňoval kabely...

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 04 Sep 2005, 22:42

Né že bych se tím heslem také trochu neřídil ( :wink: ), ale ovládat již 5-6 nepořádků, třeba ještě s výhledem na další...? :roll:

Ale na výměnu celé elektroinstalace si zatím netroufám...

D.P.

Príspevok od užívateľa D.P. » 05 Sep 2005, 07:14

Ono je to mnohokrát jednoduchšie ako pracovať s pôvodnou!!!

Užívateľov profilový obrázok
Zdicho
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1174
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Čórtův hrad
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Zdicho » 19 Sep 2005, 05:38

Chystám se k výměně elektroinstalace na modelu 95. Ví někdo, zda je možné sehnal použité konektory nebo byste spíše doporučili použití nějakých modernějších?

D.P.

Príspevok od užívateľa D.P. » 19 Sep 2005, 07:15

...to je len na tebe!

Len taká pomôcka: neviem ako u vás ale u nás je obchod, ktorý sa zameriava na takéto blbosti okolo elektriky a človek niekedy ani nevie čo všetko sa dá kúpiť za cenu ktorú by ani nepredpokladal. Čo tým chcem povedať? Asi toľko, že tam vždy nabehnem a keď predavačovi vysvetlím o čo mi ide tak mi poskytne tovaru od výmyslu sveta. Raz som dokonca potreboval obímky na žiarovku z golfa a oni ju tam mali a aj viac druhov a za cenu ...
Takže ja by som to skúsil takto a použil nejaké nové veci. Jedine že by si to chcel mať originál.

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 19 Sep 2005, 07:52

Myslim, ze sa daju zohnat aj nove orig. konektory. Ja mam ale v umysle dat pri prekablovani Mi konektory VW a poistkovu skrinku z Felicie.

D.P.

Príspevok od užívateľa D.P. » 19 Sep 2005, 08:35

...a keď už sme pri poistkovej skrinke tak aj ja si myslím že tie mové riešenia sú lepšie, ale ak by som to prerábal tak by som to určite dal dovnútra auta. Aby na to po prvé netiekla voda pri otvorení kapoty a po druhé aby som tú kapotu vôbec nemusel otvárať a teda základnú kontrolu si mohol urobiť v aute a v teple.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 19 Sep 2005, 09:54

DP: Hodně levným konektorům z Číny bych se raději vyhnul, nekončívá to dobře...

Mimochodem jsou na tom M95 nějaké odlišné konektory co předchozí tatry neměly?

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 19 Sep 2005, 13:55

No, nevím jak vy, ale pojiskovou skříňku jsem byl nucen vyhledat zrovna předevčírem, a to poprvé! po těch 6ti letech, co jsem ji tam namontoval. Přínos v jejím umístění v kabině s ohledem na pracnost přesunu elektrického svazku bude zřejmě tedy diskutabilní, moc místa tam totiž na ni není a že by do ní člověk koukal ob-den, to u normálně fungujících nezbastlených aut nehrozí. Napadá mě relativně jedinné rozzumné místo, kam by se vešla, jenže tam má většina T613 s "nadsoc" výbavou zabudovaný výparník klimatizace. Navíc, bude-li v tomto prostoru, rozhodně k ní nebude nijak veselý přístup, spíš katastrofální (většina z nás to z Felicí a zejména Favoritů ví). Konstrolovaná v teple moc nebude, protože člověk stejně bude muset iotevřít dveře a vsoukat se pod palubní desku. Proti tomu je její standardní umístění pěkně zvrchu v rohu přední stěny téměř idelální. Otevřít kapotu a jen se hezky zvrchu podívat je nesporně méně náročné, ne? D.P. jakou to máš kapotu, že z ní na pojistky teče při otevření voda? Ať ji otevírám jak chci, voda vždycky steče prostě a jednoduše na torpédo, odtud do okapového žlábku a vycestuje podél hrany blatníku nad přední masku a následně na zem. Ono to ani jinak nejde. Na pojiskovce mám 2 mm prachu.... :D

D.P.

Príspevok od užívateľa D.P. » 20 Sep 2005, 12:10

... keď má niekto 3 metre tak si musí otvárať dvere :P

trinity

Príspevok od užívateľa trinity » 21 Sep 2005, 08:17

hej D.P., videl som kdesi fotku ako sedis v motorovom priestore a este mas aj dost miesta. a to tam ten motor bol namontovany.
:lol:

D.P.

Príspevok od užívateľa D.P. » 21 Sep 2005, 13:10

...čo by človek neurobil aby sa priblížil srdcu svojej milej čo najbližšie... :P

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 21 Sep 2005, 14:07

taku mam aj ja, pche :P

Sedo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1429
Dátum registrácie: 02 Júl 2004, 16:11

Príspevok od užívateľa Sedo » 21 Sep 2005, 14:10

Tu je ta Reného ;)
Prílohy
Copy of CIMG2394.jpg
Copy of CIMG2394.jpg (54.12 KiB) 6135 zobrazení

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 21 Sep 2005, 14:11

A ta svíčka né a né ven... :D

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 21 Sep 2005, 14:11

Ktovie co robil, ci si steloval ventily pred meranim, co? :twisted:

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 38 neregistrovaných