Tempomat na T613-S a T613-M95
Tatra 613 speciál
Kruhové nebo čtvercové výstuhy ? jelikoš na speciála nebyly k dosaženín tak sou čtvercový pořát lepší než ty schnilý !
- Prílohy
-
- 060209_150219.jpg
- (136.52 KiB) 344 stiahnutí
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
No nic proti, hned se nečerti . Ale když tomu říkáte svorně MAXI repase a objevují se tu zmínky o stavu "lepším jak z fabriky", u mně to tedy při renovacích znamená dodržet i původní tvarování. Navíc předpokládám, že karoserii v tomto rozsahu renovuje zkušený autoklempíř, kterému není práce se signovačkou a ostatními odbornými prostředky ničím cizím....... No a nakonec, vzato z úplně druhého konce, i hranaté díry se přeci dají zhotovit všechny pěkně stejně velké, pěkně v pravidelných rozestupech a se zesílenými okraji, ne?
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
On mě tu asi hned někdo napadne, jak negativisticky zase působím, ale to je přeci přímo čítankový případ, když jde pak člověk za X set tisíc kupovat dle prodávajícího deklarované "naprosto super do originálu renovované auto", že fakt není jistota, jak to kdo kde odbyl/zjednodušil, protože to přeci nebude vidět......ale v detailech je ta síla a tam se pozná ta řemeslná preciznost a dovednost, a to je pak koneckonců taky to, co stojí ty peníze.....
Já vím Radku,že to myslíš dobře.Byl jsem jako majitel tohoto speciálu dotázán,zda by mi nevadilo,pokud by klempíř nadělal takové otvory.Vadilo by mi to pouze v případě pokud by to mělo ZÁSADNÍ negativní vliv na deformační zónu.Auto si nechávám dělat pro sebe a o žádném následném prodeji neuvažuji.Proto jsem tento tvar otvorů ve výztuhách dovolil a nevadí mi,ikdyž jsem si upřímně řečeno představoval mnohem profesionálnější zpracování.
Výstuhy prahú
Takže Radku ja se opravdu nečertím jen sem chtěl upozornit na stav prahú před a po. NEJSEM klempíř ja říkal myloš ani mechanyk starám se pouze o el.zařízení v autech můj osobní názor na vístuhy je takový. Aspoň něco ! mnohokrát sem viděl nacpané novyny nebo vypjenované prahy a hodněkrát vylyté betonem nebo vycpané chlebem a zatřené nějakou gumou! co čech to umělec když né muzykant . A také sy myslym že to mohlo bejt trochu solidnější .
Výstuhy prahú
Ataky sem vyděl prahy bez výstuch na favorytu od nějakého garážníka prostě super práce!
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Tak som sa konečne dopátral k inštrukcii na ovládanie tempomatu v T-613 S. Väčšina dohadov tu uvedených boli správne.
Zariadenie sa ovláda 2 spínačmi na stredovej konzole medzi prednými sedadlami, umiestnenými vedľa potenciometra ovládania vnútorného ozvučenia za vypínačmi spúšťania skiel zadných dverí.
Pokiaľ vozidlo ide ustálenou rýchlosťou, ktorú chceme dodržiavať, zapojí sa jeden zo spínačov a automobil túto rýchlosť automaticky dodržiava (pokiaľ to samozrejme umožňujú výkonové parametre motora). V prípade potreby korekcie rýchlosti sa po stlačení niektorého z pedálov (plyn, brzda, spojka) tempomat automaticky deaktivuje. Znovu ho môžeme uviesť do činnosti predošlým postupom.
Pokiaľ sa však chceme vrátiť k rýchlosti, na ktorú bol tempomat nastavený naposledy, zariadenie sa aktivuje druhým spínačom. Tempomat sa aktivuje na posledné nastavenie a automobil dodržiava predtým stanovenú rýchlosť.
Tempomat bol montovaný iba u starších vozidiel T-613 S, ktoré boli vybavené zásobníkom podtlaku, ktorý slúžil aj na ovládanie centrálneho odomykania vozidla.
Zariadenie sa ovláda 2 spínačmi na stredovej konzole medzi prednými sedadlami, umiestnenými vedľa potenciometra ovládania vnútorného ozvučenia za vypínačmi spúšťania skiel zadných dverí.
Pokiaľ vozidlo ide ustálenou rýchlosťou, ktorú chceme dodržiavať, zapojí sa jeden zo spínačov a automobil túto rýchlosť automaticky dodržiava (pokiaľ to samozrejme umožňujú výkonové parametre motora). V prípade potreby korekcie rýchlosti sa po stlačení niektorého z pedálov (plyn, brzda, spojka) tempomat automaticky deaktivuje. Znovu ho môžeme uviesť do činnosti predošlým postupom.
Pokiaľ sa však chceme vrátiť k rýchlosti, na ktorú bol tempomat nastavený naposledy, zariadenie sa aktivuje druhým spínačom. Tempomat sa aktivuje na posledné nastavenie a automobil dodržiava predtým stanovenú rýchlosť.
Tempomat bol montovaný iba u starších vozidiel T-613 S, ktoré boli vybavené zásobníkom podtlaku, ktorý slúžil aj na ovládanie centrálneho odomykania vozidla.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1113
- Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
- Kontaktovať užívateľa:
No uvidíme jak to dopadne...
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 0024457840
A protože aukce za týden končí, zálohuju obrázky sem...
Ondrej, moc hezký popis ovládání, děkuji.
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 0024457840
A protože aukce za týden končí, zálohuju obrázky sem...
Ondrej, moc hezký popis ovládání, děkuji.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1113
- Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
- Kontaktovať užívateľa:
Na obrázku c8_1.JPG je vidět ovládací joystick. Zdá se, že jeho polohy jsou nastavit vyšší/nižší rychlost, držet současnou a zrušit. Tak nějak to znáš?Ambiciózní tajemníček napísal:...Já totiž znám knoflík ovládání tempomatu 613S jenom jeden a ten má jednu polohu stabilní, z ní se dá buď zatlačit nebo povytáhnout, puštěný se vrací do stabilní střední polohy.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 31 neregistrovaných