Tempomat na T613-S a T613-M95

Technické problémy s našimi tatrovkami

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 08 Mar 2006, 13:01

A nabízí ty výztuhy ještě někdo? Potřeboval bych aspoň jeden pár.

Měl by to být rovný plech, ale jsou v něm prolisovány kruhové otvory.

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 08 Mar 2006, 14:07

No právě, těch otvorů má být víc, mají být kruhové s prolisovaným okrajem. Tohle řešení vypadá, jako když se někdo snažil na několik pokusů dostat s flexou za každou cenu k něčemu v prahu.... :wink:

depe

Tatra 613 speciál

Príspevok od užívateľa depe » 09 Mar 2006, 00:13

Kruhové nebo čtvercové výstuhy ? jelikoš na speciála nebyly k dosaženín tak sou čtvercový pořát lepší než ty schnilý !
Prílohy
060209_150219.jpg
(136.52 KiB) 344 stiahnutí

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 09 Mar 2006, 00:49

No nic proti, hned se nečerti :D . Ale když tomu říkáte svorně MAXI repase a objevují se tu zmínky o stavu "lepším jak z fabriky", u mně to tedy při renovacích znamená dodržet i původní tvarování. Navíc předpokládám, že karoserii v tomto rozsahu renovuje zkušený autoklempíř, kterému není práce se signovačkou a ostatními odbornými prostředky ničím cizím....... No a nakonec, vzato z úplně druhého konce, i hranaté díry se přeci dají zhotovit všechny pěkně stejně velké, pěkně v pravidelných rozestupech a se zesílenými okraji, ne? :D

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 09 Mar 2006, 00:54

On mě tu asi hned někdo napadne, jak negativisticky zase působím, ale to je přeci přímo čítankový případ, když jde pak člověk za X set tisíc kupovat dle prodávajícího deklarované "naprosto super do originálu renovované auto", že fakt není jistota, jak to kdo kde odbyl/zjednodušil, protože to přeci nebude vidět......ale v detailech je ta síla a tam se pozná ta řemeslná preciznost a dovednost, a to je pak koneckonců taky to, co stojí ty peníze.....

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Príspevok od užívateľa miloš » 10 Mar 2006, 16:47

Já vím Radku,že to myslíš dobře.Byl jsem jako majitel tohoto speciálu dotázán,zda by mi nevadilo,pokud by klempíř nadělal takové otvory.Vadilo by mi to pouze v případě pokud by to mělo ZÁSADNÍ negativní vliv na deformační zónu.Auto si nechávám dělat pro sebe a o žádném následném prodeji neuvažuji.Proto jsem tento tvar otvorů ve výztuhách dovolil a nevadí mi,ikdyž jsem si upřímně řečeno představoval mnohem profesionálnější zpracování.

Užívateľov profilový obrázok
Zdicho
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1174
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Čórtův hrad
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Zdicho » 10 Mar 2006, 16:50

Tož tak čí je to auto? Depeho nebo Miloše?

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Príspevok od užívateľa miloš » 10 Mar 2006, 16:52

Moje.Depe mi dělá pouze rekonstrukci elektroinstalace.

Užívateľov profilový obrázok
Zdicho
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1174
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Čórtův hrad
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Zdicho » 10 Mar 2006, 16:53

Jak probíhá rekonstrukce elektroinstalace? Nový svazek?

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Príspevok od užívateľa miloš » 10 Mar 2006, 17:07

To Ti odborně zodpoví Depe.Celá elekrika je venku a myslím,že nahrazoval pouze některé (Nefunkční,či částečně zkorodované)kabely.Každopádně má už hotovo a čeká až bude vyvařeno.Večer přidám foto svazků před a po.

Užívateľov profilový obrázok
Zdicho
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1174
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Čórtův hrad
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Zdicho » 10 Mar 2006, 18:41

A není jednodušší a účelnější ten svazek vyrobit celý nový?

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 10 Mar 2006, 18:55

Neviem, ci je spravne setrit na elektrike. Ono zrejme na nicom sa moc nevyplati setrit.
Ja osobne by som dal nove vsetky kable a konektory, pokial by to bolo mozne.

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Príspevok od užívateľa miloš » 10 Mar 2006, 19:04

Tady to není vůbec o nějaké úspoře.Myslím,že Depe to udělal jak Tomas napsal- konektory vyměnil všechny a kabely vyměnil pokud to bylo nutné a možné.On se k tomu vyjádří večer sám a měl by mít i nějaké foto.

depe

Výstuhy prahú

Príspevok od užívateľa depe » 11 Mar 2006, 22:25

Takže Radku ja se opravdu nečertím jen sem chtěl upozornit na stav prahú před a po. NEJSEM klempíř ja říkal myloš ani mechanyk starám se pouze o el.zařízení v autech můj osobní názor na vístuhy je takový. Aspoň něco ! mnohokrát sem viděl nacpané novyny nebo vypjenované prahy a hodněkrát vylyté betonem nebo vycpané chlebem a zatřené nějakou gumou! co čech to umělec když né muzykant . A také sy myslym že to mohlo bejt trochu solidnější .

depe

Výstuhy prahú

Príspevok od užívateľa depe » 11 Mar 2006, 22:29

Ataky sem vyděl prahy bez výstuch na favorytu od nějakého garážníka prostě super práce!

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Príspevok od užívateľa miloš » 11 Mar 2006, 22:42

No Depe,radši by jsi měl něco napsat o tom co všechno jsi udělal na té elektrice v tom speciálu.

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 05 Sep 2006, 17:28

Tak som sa konečne dopátral k inštrukcii na ovládanie tempomatu v T-613 S. Väčšina dohadov tu uvedených boli správne.
Zariadenie sa ovláda 2 spínačmi na stredovej konzole medzi prednými sedadlami, umiestnenými vedľa potenciometra ovládania vnútorného ozvučenia za vypínačmi spúšťania skiel zadných dverí.
Pokiaľ vozidlo ide ustálenou rýchlosťou, ktorú chceme dodržiavať, zapojí sa jeden zo spínačov a automobil túto rýchlosť automaticky dodržiava (pokiaľ to samozrejme umožňujú výkonové parametre motora). V prípade potreby korekcie rýchlosti sa po stlačení niektorého z pedálov (plyn, brzda, spojka) tempomat automaticky deaktivuje. Znovu ho môžeme uviesť do činnosti predošlým postupom.
Pokiaľ sa však chceme vrátiť k rýchlosti, na ktorú bol tempomat nastavený naposledy, zariadenie sa aktivuje druhým spínačom. Tempomat sa aktivuje na posledné nastavenie a automobil dodržiava predtým stanovenú rýchlosť.
Tempomat bol montovaný iba u starších vozidiel T-613 S, ktoré boli vybavené zásobníkom podtlaku, ktorý slúžil aj na ovládanie centrálneho odomykania vozidla.

ladis
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1113
Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ladis » 05 Sep 2006, 18:51

No uvidíme jak to dopadne...
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 0024457840

A protože aukce za týden končí, zálohuju obrázky sem...

Ondrej, moc hezký popis ovládání, děkuji.
Prílohy
83_1.JPG
84_1.JPG
a0_1.JPG
c8_1.JPG

Ambiciózní tajemníček

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 06 Sep 2006, 08:23

No a mne ten popis ovládání zrovna neuspokojil. Já totiž znám knoflík ovládání tempomatu 613S jenom jeden a ten má jednu polohu stabilní, z ní se dá buď zatlačit nebo povytáhnout, puštěný se vrací do stabilní střední polohy.

ladis
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1113
Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ladis » 06 Sep 2006, 09:57

Ambiciózní tajemníček napísal:...Já totiž znám knoflík ovládání tempomatu 613S jenom jeden a ten má jednu polohu stabilní, z ní se dá buď zatlačit nebo povytáhnout, puštěný se vrací do stabilní střední polohy.
Na obrázku c8_1.JPG je vidět ovládací joystick. Zdá se, že jeho polohy jsou nastavit vyšší/nižší rychlost, držet současnou a zrušit. Tak nějak to znáš?

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 31 neregistrovaných